Yep, laatst las ik van iemand die onder de teken zat tijdens een boottochtje richting engeland. Wat bleek, de ligstoel waarop ze zat was de plek voor een tekennest. Wonder boven wonder niemand gebeten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef MikeyMo het volgende:
nou ik heb dus ongelijk, google tekennest maar eens
Ik denk ook dat ze met de nieuwe rietbedekking van de veranda meegekomen zijn, dat is een aantal weken terug gedaan. Maar we hebben ook een berk in de tuin, zouden ze ook uit kunnen zijn gekomen. Verder grenst onze tuin aan de tuin van een flat, waar ook heel wat bomen staan, zou het ook nog kunnen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
teken zitten doorgaans in velden met hooggras of in bosrijk gebied en dus in bomen...
ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een tekennest. Weet je zeker dat het geen spinnetjes zijn?
Zyklon B bestaat volgens mij niet meer, dat was het gas dat Hitler in de concentratiekampen gebruikte bij vergassingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou! Die tuinman die mijn moeder had gebeld had een of ander eng verdelgingsmiddel meegenomen.. zyklon b ofzowhatever.
We mochten niet naar buiten want dat spul was haske gifitg voor mensen (en dieren) en dat heeft hij over heel de veranda gespoten (iig op de steunpalen, de onder en bovenkant van het dak). Dus het zal nu wel goed zijn, al wacht ik nog wel ff minstens een maandje tot ik daar weer ga zitten!
Foto's niet gemaakt btwdurfde niet
.
Maar in ieder geval: opgelost! Opslotten!
Tsjechiė heeft een fabriek dat Urugan D2 maakt, een pesticide. Dat is Zyklon B onder een andere naam.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zyklon B bestaat volgens mij niet meer, dat was het gas dat Hitler in de concentratiekampen gebruikte bij vergassing![]()
Voor zover ik weet is dat verboden enwordt niet meer gemaakt.
goh..... wist ik nog nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zyklon B bestaat volgens mij niet meer, dat was het gas dat Hitler in de concentratiekampen gebruikte bij vergassing![]()
Voor zover ik weet is dat verboden enwordt niet meer gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |