abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zondag 24 augustus 2008 @ 14:43:09 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61085194
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_61088269
Als je morgen wil proberen foto's te maken, zorg dat je je zoveel mogelijk bedekt, zeker je hoofd. Tussen je haar controleren is bijna niet te doen tenzij je gemillimeterd bent. Stop je broek in je sokken.

Als je foto's hebt gemaakt meteen uitkleden en je hele lichaam controleren. Ook in de euhm, spleetjes en richeltjes zeg maar. Teken zijn gek op warme, beschutte plekjes en zullen graag in bijv. je liezen en oksels wegkruipen. Ze kunnen erg klein zijn (kleiner dan een millimeter) dus soms merk je ze eerder op door je huid na te gaan met je vingertoppen dan door te kijken. Het handigste is het als bijv. je vriendin je helpt (tenzij je lenig genoeg bent om je eigen zak te checken enzo).
  Moderator zondag 24 augustus 2008 @ 17:51:21 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_61089337
Om de paniek toch iets te minderen, teken springen niet. Ze laten zich op je vallen als ze hoog zitten, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Als je via je achterom de tuin ingaan, kunnen ze in ieder geval niet op je vallen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_61110650
Gemeente doet geen fuck bij een collega was het verwijderen van progressierupsen not-done als gemeente zijnde, ongedierte bestrijders daarintegen wel. Ook even als tip: Doe een stuk elastiek om je broek heen over je laarsen/hoge schoenen, anders kruipen ze net zo hard omhoog je benen op.

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 14:40:40 ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:49:19 #30
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61110934
teken zitten doorgaans in velden met hooggras of in bosrijk gebied en dus in bomen...

ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een tekennest. Weet je zeker dat het geen spinnetjes zijn?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:54:45 #31
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61111076
nou ik heb dus ongelijk, google tekennest maar eens
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61111379
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef MikeyMo het volgende:
nou ik heb dus ongelijk, google tekennest maar eens
Yep, laatst las ik van iemand die onder de teken zat tijdens een boottochtje richting engeland. Wat bleek, de ligstoel waarop ze zat was de plek voor een tekennest. Wonder boven wonder niemand gebeten.
pi_61152823
Nou! Die tuinman die mijn moeder had gebeld had een of ander eng verdelgingsmiddel meegenomen.. zyklon b ofzo whatever.
We mochten niet naar buiten want dat spul was haske gifitg voor mensen (en dieren) en dat heeft hij over heel de veranda gespoten (iig op de steunpalen, de onder en bovenkant van het dak). Dus het zal nu wel goed zijn, al wacht ik nog wel ff minstens een maandje tot ik daar weer ga zitten!

Foto's niet gemaakt btw durfde niet .
Maar in ieder geval: opgelost! Opslotten!
pi_61152925
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
teken zitten doorgaans in velden met hooggras of in bosrijk gebied en dus in bomen...

ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een tekennest. Weet je zeker dat het geen spinnetjes zijn?
Ik denk ook dat ze met de nieuwe rietbedekking van de veranda meegekomen zijn, dat is een aantal weken terug gedaan. Maar we hebben ook een berk in de tuin, zouden ze ook uit kunnen zijn gekomen. Verder grenst onze tuin aan de tuin van een flat, waar ook heel wat bomen staan, zou het ook nog kunnen zijn.

Maar goed, het hoe en waarom durf ik niet met zekerheid iets over te zeggen. Ik hoop alleen dat ze nu allemaal morsdood zijn en dat zal ook wel
pi_61160535
Nee niet op slot!! Eerst weten of het gewerkt heeft!
pi_61183177
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou! Die tuinman die mijn moeder had gebeld had een of ander eng verdelgingsmiddel meegenomen.. zyklon b ofzo whatever.
We mochten niet naar buiten want dat spul was haske gifitg voor mensen (en dieren) en dat heeft hij over heel de veranda gespoten (iig op de steunpalen, de onder en bovenkant van het dak). Dus het zal nu wel goed zijn, al wacht ik nog wel ff minstens een maandje tot ik daar weer ga zitten!

Foto's niet gemaakt btw durfde niet .
Maar in ieder geval: opgelost! Opslotten!
Zyklon B bestaat volgens mij niet meer, dat was het gas dat Hitler in de concentratiekampen gebruikte bij vergassing
Voor zover ik weet is dat verboden enwordt niet meer gemaakt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 augustus 2008 @ 02:26:14 #37
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61183216
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zyklon B bestaat volgens mij niet meer, dat was het gas dat Hitler in de concentratiekampen gebruikte bij vergassing
Tsjechiė heeft een fabriek dat Urugan D2 maakt, een pesticide. Dat is Zyklon B onder een andere naam.
Maar ik denk dat TS het niet letterlijk bedoelde. .

En een slot lijkt me nergens voor nodig. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61183759
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

goh..... wist ik nog niet
pi_61221661
Oh, ik heb geen idee of het gewerkt heeft. We mogen er nog niet zitten. Zal wel heel gemeen spul zijn!

En dat Zyklon B bedoelde ik inderdaad niet letterlijk
pi_61261392
Ongediertes kunnen ook zeer slecht tegen benzine, spray dat er voortaan anders op. Hoeft niet eens een vlam bij, mag wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')