Tuurlijk kan je ze bellen en het vragen. En anders kunnen ze je daar misschien wel helpen aan een bedrijf dat dat nest verwijderen kan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar mijn vraag dus: Kunnen we de gemeente bellen om die dingen daar weg te halen? Om ze uit te roeien oid. Want ik weet wel dat ze dingen als wespennesten weghalen, teken lijken mij toch een stuk gevaarlijken (ziekte van lyme oid)
Ja daaahaaagquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:51 schreef babipangang het volgende:
kun je ze zelf niet wegbranden/uitkoken/wegsprayen of wat dan ook?
Neh, gewoon een grote tuinquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
verkapt kijk-mij-een-groot-huis-hebben-topic
Mja, denk dat ik dat morgen idd maar eens ga doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef Yildiz het volgende:
Gemeente bellen, telefonisch advies is gratis.
Teken hebben hun traagheid met bijten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja daaahaaagje denkt toch niet dat ik het riskeer om een tekenbeet te krijgen en de ziekte van Lyme op te lopen? Hoe miniem die kans ook kan zijn, ik begin er niet aan. En ik verbied iedereen hier in huis in de buurt te komen van de veranda
dus dat wordt best wel lastig.
Ja en ik heb traagheid met reageren en ik raak in paniek als ik zo'n dier ziequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
Teken hebben hun traagheid met bijten.
Dan nog! Ik vind het hartstikke engquote:Voor Lyme besmetting geldt zelfs: Als je een teek op je lichaam aantreft en deze binnen 24 uur verwijderd, dan loop je geen risico.....
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon hun potloden afpakken, dan donderen ze wel op...
Dan fikt de hele veranda afquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:37 schreef TheSorrow het volgende:
Deobus + aansteker.
Dit is niet waar. Ik heb een teek korter dan dat gehad en Lyme gekregen. Als de teek vastzit en jij hebt kriebel en wrijft over de plek waar ie zit (voorbeeldje) kan die teek zn maaginhoud in je bloedstroom deponeren. Dat risico is er altijd, het is wel veel kleiner dan na 24 uur, maar het is er wel. Heel goed van TS dat ie wegblijft bij die ^&%^#$*&)P*()beesten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:03 schreef MiVer het volgende:
Teken hebben hun traagheid met bijten.
Voor Lyme besmetting geldt zelfs: Als je een teek op je lichaam aantreft en deze binnen 24 uur verwijderd, dan loop je geen risico.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |