Ja hoor, primaquote:
Hehe, de hele gang in Chersonissos.quote:
En nu nog zinquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je zit te fokken dus je hebt tijd zat.
ik zou eigenlijk tot aan zaterdag in italie zitten..quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hehe, de hele gang in Chersonissos.
Ben je trouwens in Italie nu?
Want ik zie zoiets in je Fobo.
Punt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je zit te fokken dus je hebt tijd zat.
Eerst je tieten posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Klikquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst je tieten posten.Jij kan echt goed met dames omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Daarom ook die emoticonsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij kan echt goed met dames omgaan
No reallyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
No really.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
A little knowledge is a dangerous thing.
Kut.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef nijnja het volgende:
Dat bedoel ik juist -SG-, je moet het echt menen
Daarom noemen ze mij ook wel 'meester'quote:
Mij noemen ze wel is Halfgodquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom noemen ze mij ook wel 'meester'
't Is best een vette sport, en zonder dollen, ik ben meesterquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mij noemen ze wel is Halfgod![]()
.
Trouwens mijn vader wil dat ik met hem op Aikido ga![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |