Niet alleen Julius, maar ook Marius, Cinna, Lucullus, Sulla, Cicero, Ahenobarbus en al die anderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Staat vrij hoog op mijn verlanglijstje. Goede historische fictie over Julius Caesar lijkt me geweldig.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja langer dan Oorlog en Vrede, dat had ik ook niet helemaal door toen ik eraan begon. Ik heb wel de 60 pagina's tellende monoloog helemaal uitgelezen.
Mijn helden, ik ken ze als ware het mijn broedersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:13 schreef Dagonet het volgende:
Niet alleen Julius, maar ook Marius, Cinna, Lucullus, Sulla, Cicero, Ahenobarbus en al die anderen.
Hierna ken je ze nog veel beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:50 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mijn helden, ik ken ze als ware het mijn broeders![]()
Ik ga onmiddellijk op internet zoeken
Misschien omdat 'ie zelf Amerikaans is? Gokje nav usernamequote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef Gellius het volgende:
En vooral; waarom las je 'm in het Engels?
Of een liefhebber van The Bostonians van Henry James.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:19 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie zelf Amerikaans is? Gokje nav username.
Of omdat ze Engels studeert.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:19 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie zelf Amerikaans is? Gokje nav username.
ALLES is beter dan Madame Bovary, de Donald Duck is niet beter dan madame bovaryquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:40 schreef Mainport het volgende:
Vertel eens wat meer over die FlaubertWaarom vind je 'm beter dan Madame Bovary?
Dus onder aan de lijst staat de Donald Duck en daar direct boven Madame Bovary. Als er een topic komt van 'de drie slechtste boeken OOIT' dan ben jij al bijna klaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ALLES is beter dan Madame Bovary, de Donald Duck is niet beter dan madame bovary
Omdat het mijn moederstaal is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef Gellius het volgende:
En vooral; waarom las je 'm in het Engels?
Madame Bovary heb ik niet gelezen. Ik moest een stukje lezen voor een vak dat ik volgde en echt leuk vond ik dat niet. Maar misschien ga ik er ooit nog eens aan beginnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:40 schreef Mainport het volgende:
Vertel eens wat meer over die FlaubertWaarom vind je 'm beter dan Madame Bovary?
Inderdaad, hoewel de donald duck geen boek is, alleen iets om de kwaliteit van Madame Bovary mee te vergelijken! De ontbrekende is trouwens De kleine vriend van Donna Tart, wat een ramp is datquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus onder aan de lijst staat de Donald Duck en daar direct boven Madame Bovary. Als er een topic komt van 'de drie slechtste boeken OOIT' dan ben jij al bijna klaar.
Jeuj goed gegoktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Omdat het mijn moederstaal is.En ik kom uit Boston, dus dan ben je een Bostonian.
![]()
Jij bent grappigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus onder aan de lijst staat de Donald Duck en daar direct boven Madame Bovary. Als er een topic komt van 'de drie slechtste boeken OOIT' dan ben jij al bijna klaar.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk, en jij gaf wel blijk van goede literaire achtergrondkennis *schouderklopjequote:
net Het rood en het zwart uitgelezen, moet mijn top3 hierdoor herzien! Wat een boekquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:41 schreef krapula het volgende:
[..]
1 Misdaad en straf - Dostojevski
2 On the road - Kerouac Het rood en het zwart - Stendhal
3 Walging - SartreOn the road - Kerouac
Inderdaad, en ook nog eens tragisch. Waar vindt men dat nog vandaag de dag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef Gellius het volgende:
Bovary? Maar dat is 'n meesterlijk boek! Vilein èn geestig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |