Dat is een goeie, zal ik even doenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Firewirecable, ik zou deze insturen voor de FOT-wedstrijd deze maand (thema: breed). Topfoto.
Damn, lekkere foto! Maar één ding: ik moet echt weten wat die kerels daar aan het doen zijn...quote:Op woensdag 24 september 2008 17:46 schreef Roi het volgende:
+ Mooie DOF
- Mist iets spannends, zonder die bovenkant was het al beter geweest
Mijn foto van vandaag:
[ afbeelding ]
+ maf plaatje dat meer vragen oproept dan beantwoordtquote:Op zondag 28 september 2008 01:16 schreef kvdv het volgende:
zoldervondst, 35mm filmrollen en filmstripverhaaltjesdit is een scan van een filmstripverhaaltje:
[ afbeelding ]
+prachtig modelquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
+ uhmm goed scherp op t hoofd
+ de compositie. mooi standpunt
- de compositie is naast mooi wel wat onprettig om naar te kijken waarom zo'n tight crop eigenlijk? khad iets meer beeld laten zien of nog minder.
- iets te lage verzadeging. Ik mis kleur.
[ afbeelding ]
Dat ie meteen duidelijk is, en treffend is neergezet door grauwheid en korrel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oww en wat bedoel je eigenlijk met een spot on sfeertje??
Ik mis 2 cijfers, en een enkele oplettende vrouw thuis zou al argwaan kunnen krijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja dat doe ik meestal ook.. maar wat kan je hier nou aan lezen. ..
je mist er toch een paar volgens mij
( als in letters/cijfers)
Ziet er erg, eh, charmant uit idd, ben benieuwd of we daar nog meer van gaan zien...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef coenb het volgende:
@Spliffy:
+ je model! Daar komen die kijkersfiles dus van...
+ Verlichtingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef coenb het volgende:
Oh ja, zou het bijna vergeten: mijn bijdrage (de foto is van vorige week, shhht)
[ afbeelding ]
+ Themaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
+ onderwerp is wel aardig, mooie lijnen..
- tja had er wel helemaal opgemogen.. en idd meer contrast ed.
Mijne ( mn allereerste "model" shoot ever)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |