Gewoon de renner die in de baan is. De renner telt die op dat moment rijdt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Enneuh welke rijder telt voor het aantal rondjes dan? Want ik zie ze altijd op verschillende plaatsen wisselen enzo? Mag 1 renner ook een rondje extra rijden bijvoorbeeld, zonder te wisselen?
Moet hij wel eerst ongeveer 200 km meerijden. Daar zal hij toch ook nog wel even voor trainen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Is Hoy ooit op de weg te zien geweest ? Ik ben wel benieuwd hoe hij het zou doen tegen die topsprinters.
Alleen die scheve hardloopster, Radcliffequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Ericr het volgende:
235 miljoen pond, holy fuck. Atletiek krijgt overigens wel erg veel geld terwijl ze amper potten kunnen breken.
Dat mag, maar kost erg veel krachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Enneuh welke rijder telt voor het aantal rondjes dan? Want ik zie ze altijd op verschillende plaatsen wisselen enzo? Mag 1 renner ook een rondje extra rijden bijvoorbeeld, zonder te wisselen?
Die werd weer 5e ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen die scheve hardloopster, Radcliffe
Weet niet of ze nog meedoet trouwens.
Hoe houden ze dan in 's hemelsnaam bij wie er op kop ligt en rondes voor en dergelijkequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Dat mag, maar kost erg veel krachten
Die liep zich een hernia of twee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die werd weer 5e ofzoDat was echt ubertriest
Vind het ook nogal eigenaardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Zorro het volgende:
En waar het bij Bos op de Keirin 'vallen is vallen' was, mag zij wel herstarten
Belacheloos.
Maak er maar 23e van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die werd weer 5e ofzoDat was echt ubertriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |