Onzin. Ik vind Schep/Mouris beter dan Slippens/Stam. Die laatsten zijn beter in de 6daagses. In een losse koppelkoers kunnen ze weinig meer uitrichten, is mijn mening. Schep en Mouris hebben bewezen dat wel te kunnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet goed genoeg, Nederland heeft 1 redelijk goed koppelkoers team en die mogen niet rijden (slippens/stam)
Misschien zijn ze op dit moment wel beter, maar al zijn robbert en danny topfit dan zijn ze zeker beter hoor!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onzin. Ik vind Schep/Mouris beter dan Slippens/Stam. Die laatsten zijn beter in de 6daagses. In een losse koppelkoers kunnen ze weinig meer uitrichten, is mijn mening. Schep en Mouris hebben bewezen dat wel te kunnen.
Het zal afhangen van het koersverloop.
Gewoon de renner die in de baan is. De renner telt die op dat moment rijdt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Enneuh welke rijder telt voor het aantal rondjes dan? Want ik zie ze altijd op verschillende plaatsen wisselen enzo? Mag 1 renner ook een rondje extra rijden bijvoorbeeld, zonder te wisselen?
Moet hij wel eerst ongeveer 200 km meerijden. Daar zal hij toch ook nog wel even voor trainen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Is Hoy ooit op de weg te zien geweest ? Ik ben wel benieuwd hoe hij het zou doen tegen die topsprinters.
Alleen die scheve hardloopster, Radcliffequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Ericr het volgende:
235 miljoen pond, holy fuck. Atletiek krijgt overigens wel erg veel geld terwijl ze amper potten kunnen breken.
Dat mag, maar kost erg veel krachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Enneuh welke rijder telt voor het aantal rondjes dan? Want ik zie ze altijd op verschillende plaatsen wisselen enzo? Mag 1 renner ook een rondje extra rijden bijvoorbeeld, zonder te wisselen?
Die werd weer 5e ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen die scheve hardloopster, Radcliffe
Weet niet of ze nog meedoet trouwens.
Hoe houden ze dan in 's hemelsnaam bij wie er op kop ligt en rondes voor en dergelijkequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Dat mag, maar kost erg veel krachten
Die liep zich een hernia of twee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die werd weer 5e ofzoDat was echt ubertriest
Vind het ook nogal eigenaardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Zorro het volgende:
En waar het bij Bos op de Keirin 'vallen is vallen' was, mag zij wel herstarten
Belacheloos.
Maak er maar 23e van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die werd weer 5e ofzoDat was echt ubertriest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |