De beste grap in dit topic is dat TS en z'n hangjeugdmatties door de pliesie zijn gepwnd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
Al die negatieve reacties hier
Ik vind het een goede grap!!!
Vond ik ook toen ik 10 was...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
Al die negatieve reacties hier
Ik vind het een goede grap!!!
Het is toch een verzonnen topic maar wel grappigquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:43 schreef JDude het volgende:
[..]
De beste grap in dit topic is dat TS en z'n hangjeugdmatties door de pliesie zijn gepwnd.
lol dus toen jij 10 was reed je met je vader door de mcdrive, bestelde een grote cola, en toen wierp jij vanuit je kinderstoel na het roepen van 'fire in the hole' die grote cola door raampje nr 2quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vond ik ook toen ik 10 was...
Niet zo mekkeren, ik wou gewoon wat plezier maken met mijn zwakzinnige vrienden..quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Sja, als je zo jezelf moet vermaken, dan is het wel triest gesteld.
Hoe zielig kun je zijn?
Ongewenste intimidatie doormiddel van een cola beker.quote:
Nee, grap is goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
Afplakken van het nummerbord, de grap opzich kan je geen boete voor geven.
Voor het raampje gaan staan, raam open, cola fles open, mentos in de fles, richten, wegrijden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef Chillah.Bee het volgende:
Met Mentos in de fles is het nog leuker
Ze lieten de beveiligingsbeelden zien.. Best grappig dat je eerst een afgeplakt deel ziet en via een andere camera het onbeplakte deel ziet. Echt een rumboon die gast,quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef kasper het volgende:
[..]
Nee, grap is goed.![]()
Maar heeft de politie dan geconstateerd dat de nummerplaat afgeplakt was?
Maar heeft de politie geconstateerd dat jullie met een afgeplakte nummerplaat op de openbare weg gereden hebben?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef Sok41 het volgende:
Ze lieten de beveiligingsbeelden zien.. Best grappig dat je eerst een afgeplakt deel ziet en via een andere camera het onbeplakte deel ziet. Echt een rumboon die gast,![]()
Sterker nog, McDonalds is een aparte staat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar heeft de politie geconstateerd dat jullie met een afgeplakte nummerplaat op de openbare weg gereden hebben?
Of is het McDonalds terrein openbare weg?
Dat je je 'vrienden' niet kan vertrouwen of dat je zelf een randdebiel bent?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ze lieten de beveiligingsbeelden zien.. Best grappig dat je eerst een afgeplakt deel ziet en via een andere camera het onbeplakte deel ziet. Echt een rumboon die gast,![]()
Achja, weer wat geleerd!
Enclaves van de U.S. of A.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sterker nog, McDonalds is een aparte staat.
Simpel, je krijgt je drinken aangereikt en vraagt of ze er nog een rietje bij hebben voor je. Ze loopt weg en je geeft een brul naar binnen en werpt de cola op iemand z'n knikker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef Deetch het volgende:
hmmz, bij de meeste mcdrives krijg je je drinken toch ook pas bij het tweede raam? Volgens mij krijg je bij het eerste raam alleen de saus voor je mcnuggets.
Neem je dan dus eerst je drinken aan om het dan direct weer terug te gooien?
241 slipjes (quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Simpel, je krijgt je drinken aangereikt en vraagt of ze er nog een rietje bij hebben voor je. Ze loopt weg en je geeft een brul naar binnen en werpt de cola op iemand z'n knikker.
De eerste reactie op hun gelaat is onbetaalbaar!
Je hebt het gefilmd neem ik aan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Simpel, je krijgt je drinken aangereikt en vraagt of ze er nog een rietje bij hebben voor je. Ze loopt weg en je geeft een brul naar binnen en werpt de cola op iemand z'n knikker.
De eerste reactie op hun gelaat is onbetaalbaar!
Wat zeur je nou man rumboon.. We beschikken heus ookwel over andere capaciteiten, balanceren bijvoorbeeld!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je je 'vrienden' niet kan vertrouwen of dat je zelf een randdebiel bent?
Ik heb genoeg geld, ik verkoop volgende week wel gewoon weer een grote zak pillen en dan is dat ook weer afgehandeld!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
241 slipjes (! ) kost je die reactie
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat zeur je nou man rumboon.. We beschikken heus ookwel over andere capaciteiten, balanceren bijvoorbeeld!
[ afbeelding ]
Toen ik 10 was, bestond de mcdrive nog niet eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef de_priester het volgende:
[..]
lol dus toen jij 10 was reed je met je vader door de mcdrive, bestelde een grote cola, en toen wierp jij vanuit je kinderstoel na het roepen van 'fire in the hole' die grote cola door raampje nr 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |