We zitten net rond de vruchtbare dagen als ik het goed heb.quote:Op maandag 8 september 2008 18:01 schreef mikoxx het volgende:
Hoe is het eigenlijk met xxxkarinxxx? 1e ronde al voorbij, of ga ik dan te snel?
Naja stikjaloers wil ik het niet noemen maar wel zo'n gevoel van ik wil ook, gelukkig zijn we nog maar net bezig anders geloof ik wel dat het moeilijk kan zijn om er goed mee om te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:33 schreef Kersjes het volgende:
Marlieske, wat lastig allemaal. Aan de ene kant ben je natuurlijk superblij voor alle zwangeren om je heen, en aan de andere kant ben je stikjaloers![]()
Zo zit ik nu een beetje aan de andere kant. Een lieve collega van me is 37 jaar oud en heeft uit een vorige relatie m.b.v. vele hormoonbehandelingen 8 jaar geleden een dochter gekregen. Na 3 jaar met haar huidige partner wilden ze samen ook een kindje. Ze zijn al vanaf februari 2007 bezig... Ze heeft veel last van de bijwerkingen van (op het moment Clomid) en gisteren vertelde ze het vaal zo moeilijk te hebben met het hele gebeuren. Zeker nu een andere collega half oktober met zwangerschapsverlof gaat.
En daar zat ik dan. Zonder vruchtbaarheidsproblemen stiekem bezig voor een 2e, met misschien op dit moment zelfs al een vruchtje in wording in mijn buik...
8 jaar geleden was het kennelijk ook al lastig, dus leeftijd heeft er in dit geval weinig mee te makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef marlieske het volgende:
[..]
Pf Kersjes die collega van je moeilijk verhaal 37 jaar is niet oud maar wel de leeftijd dat het sowieso lastig kan gaan worden als we realistisch zijn.
dat is wel herkenbaar hier hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Nu wij hier echt serieus voor een tweede gaan vind ik het wel allemaal een beetje "eng". Wat nou als het niet lukt? En als het wel lukt, is die dan wel net zo leuk als de eerste? Ik weet dat dat dingen zijn waar meer moeders (en vaders) zich vast wel druk om maken maar toch blijft het steeds knagen. Word er soms gek van
Dat is wat ik zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
8 jaar geleden was het kennelijk ook al lastig, dus leeftijd heeft er in dit geval weinig mee te maken
Bovendien doet dat natuurlijk niets af aan haar verdriet en de moeite die ze kan hebben bij andere zwangeren.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:52 schreef marlieske het volgende:
He getver Vicky nog niet veel wijzer dus, hopen dat je cyclus een beetje snel op orde komt.
en anders er op aan dringen dat je man's zaad eens gecheckt word baat het niet dan schaad het niet.
Oooh ooh ik heb heel dom gedaan.... ik heb jullie en mijn eigen goede raad in de wind geslagen en kon vandaag niet langs de DA rijden zonder te stoppen voor een digitale Clearbleu test.
Net uitgevoerd en er staat met dikke letters op:
ZWANGER.
Durf het alleen nog niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |