abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 18:01:04 #251
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61478103
Hoe is het eigenlijk met xxxkarinxxx? 1e ronde al voorbij, of ga ik dan te snel?
pi_61478637
He Vicky, wat een domper! Balen zeg, maar misschien is die andere functie ook wel wat?

Ik hoop inderdaad niet dat Poppejans erg veel last heeft van de orkaan Ike...
pi_61479642
Mefke is heel blij dat ze niet in Poppejans haar schoenen staat. Ik haat slecht weer op vakantie.
Vicky, wat balen zeg. Maar, wie weet kan je gewoon intern doorstromen, ik hoop het voor je. En hier, hier eigenlijk helemaal niets te melden. Klusdagen zouden er aan moeten komen, maar een duidelijk lichamelijk signaal heb ik er nog niet van gehad. We wachten af en klussen dan toch maar (je moet er toch ook gewoon plezier in kunnen houden).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61480582
Mefke... ik hoop dat je je weer wat beter voelt en dat je snel opnieuw zwanger bent...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61483832
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:01 schreef mikoxx het volgende:
Hoe is het eigenlijk met xxxkarinxxx? 1e ronde al voorbij, of ga ik dan te snel?
We zitten net rond de vruchtbare dagen als ik het goed heb.
Ik verwacht rond de 23e mijn NOD te hebben (uitgaande van 30 dagen, maar dat is gokken he)
Maar oef, spannend is het wel!

Balen Vicky, van je baan! Dat kun je er nu niet bij gebruiken!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61484962
@Jeetje, balen Vicky, maar geef de moed niet op. Wie weet is die interne vacature precies wat je zoekt (of gewoon goed genoeg voor nu ) en daarnaast is het nu een prima tijd om te solliciteren dus je vind echt wel iets anders als het zou moeten.
pi_61485773
Vicky hé getver dat is balen ik hoop echt dat die andere functie wat voor je is.

Nou de epidemie is hier inmiddels ook al behoorlijk doorgebroken, was het gisteren mijn schoonzus die melde zwanger te zijn, vandaag was het een vriendin van me.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 9 september 2008 @ 07:33:58 #258
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61490606
Vicky, wat enorm balen zeg!
Hopelijk bevalt die andere baan en kunnen jullie toch doorgaan voor de 2e

Marlieske, wat lastig allemaal. Aan de ene kant ben je natuurlijk superblij voor alle zwangeren om je heen, en aan de andere kant ben je stikjaloers

Zo zit ik nu een beetje aan de andere kant. Een lieve collega van me is 37 jaar oud en heeft uit een vorige relatie m.b.v. vele hormoonbehandelingen 8 jaar geleden een dochter gekregen. Na 3 jaar met haar huidige partner wilden ze samen ook een kindje. Ze zijn al vanaf februari 2007 bezig... Ze heeft veel last van de bijwerkingen van (op het moment Clomid) en gisteren vertelde ze het vaal zo moeilijk te hebben met het hele gebeuren. Zeker nu een andere collega half oktober met zwangerschapsverlof gaat.
En daar zat ik dan. Zonder vruchtbaarheidsproblemen stiekem bezig voor een 2e, met misschien op dit moment zelfs al een vruchtje in wording in mijn buik...
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:14:25 #259
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61495595
Zo ik zou even vertellen hoe het was bij de gyn.

Hele vragenlijst is in behandeling geweest en onderzoekjes gedaan in de vorm van uitstrijkjes. Verder mag ik ook op cyclusdag 3 bloed gaan prikken. En ze bellen me alleen als er iets niet goed is. Voor de rest willen ze me pas in januari terug laten komen, omdat ik dan pas een jaar bezig ben. Als het dus in januari nog niet is gelukt om zwanger te raken, dan willen ze verder onderzoek doen en moet ik dus na gaan denken over KID (en dit laatste vind ik toch allemaal ineens wel eng worden, vanavond zie ik mijn donor om alles te bespreken, als we verder gaan kan hij voor de instanties niet mijn anonieme donor blijven namelijk en kan het hele verhaal dus misschien eindigen bij die stap)

Maar goed, nog maar niet op de feiten vooruit lopen... misschien lukt het alsnog....
No more games, no more drama...
pi_61496806
A_E, toch goed dat de 'belangrijkste' controles nu gedaan worden. In principe kan het uitstrijkje en de 3e dag prik heel veel zeggen. Zeker in combi met een 'normale' cyclus.

Misschien een tip om een maandje te temperaturen om te zien hoe je cyclus verloopt. Vind ik toch wat duidelijker dat die, soms vage, ovulatietesten.

Hoe zit je in de cyclus? Enig idee wanneer je gaat laten prikken? Ik mocht afgelopen zondag, zal je net zien, moest tussen 10.30 en 10.45 uur, dus dat was nog best vroeg dan zie je trouwens hoeveel nog 'problemen' hebben met zwanger worden. Was op zo'n zondagochtend behoorlijk vol in de wachtkamer.
pi_61497093
Nu wij hier echt serieus voor een tweede gaan vind ik het wel allemaal een beetje "eng". Wat nou als het niet lukt? En als het wel lukt, is die dan wel net zo leuk als de eerste? Ik weet dat dat dingen zijn waar meer moeders (en vaders) zich vast wel druk om maken maar toch blijft het steeds knagen. Word er soms gek van
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:37:11 #262
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61497500
@ Happy: Temperaturen doe ik al die tijd al, maar heb geen normale cyclus.. wel een geluk dat mijn eisprong steeds rond dezelfde dag valt

Ik zit op dit moment op dag 26 van deze cyclus, maar vanwege onregelmatigheid geen idee wanneer mijn NOD is, ik vermoed ongeveer 16 september.
pi_61498517
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 07:33 schreef Kersjes het volgende:

Marlieske, wat lastig allemaal. Aan de ene kant ben je natuurlijk superblij voor alle zwangeren om je heen, en aan de andere kant ben je stikjaloers

Zo zit ik nu een beetje aan de andere kant. Een lieve collega van me is 37 jaar oud en heeft uit een vorige relatie m.b.v. vele hormoonbehandelingen 8 jaar geleden een dochter gekregen. Na 3 jaar met haar huidige partner wilden ze samen ook een kindje. Ze zijn al vanaf februari 2007 bezig... Ze heeft veel last van de bijwerkingen van (op het moment Clomid) en gisteren vertelde ze het vaal zo moeilijk te hebben met het hele gebeuren. Zeker nu een andere collega half oktober met zwangerschapsverlof gaat.
En daar zat ik dan. Zonder vruchtbaarheidsproblemen stiekem bezig voor een 2e, met misschien op dit moment zelfs al een vruchtje in wording in mijn buik...
Naja stikjaloers wil ik het niet noemen maar wel zo'n gevoel van ik wil ook, gelukkig zijn we nog maar net bezig anders geloof ik wel dat het moeilijk kan zijn om er goed mee om te gaan.

Pf Kersjes die collega van je moeilijk verhaal 37 jaar is niet oud maar wel de leeftijd dat het sowieso lastig kan gaan worden als we realistisch zijn.
Mocht je wel zwanger zijn/worden dan hoef je je daar niet schuldig over te voelen het is vervelend voor de ander maar je helpt er haar niet mee door je schuldig te voelen.
Maar ik begrijp je dilemma wel hoor, voor je collega is het pijnlijk om zwangeren te zien.

A-E ik hoop van harte dat je de gyn in januari niet nodig hebt, en dat je donor niet afschrikt mocht het wel nodig zijn.
Mama van Isa en Ties
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 15:23:18 #264
5428 crew  miss_sly
pi_61500222
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef marlieske het volgende:

[..]

Pf Kersjes die collega van je moeilijk verhaal 37 jaar is niet oud maar wel de leeftijd dat het sowieso lastig kan gaan worden als we realistisch zijn.
8 jaar geleden was het kennelijk ook al lastig, dus leeftijd heeft er in dit geval weinig mee te maken
Bovendien doet dat natuurlijk niets af aan haar verdriet en de moeite die ze kan hebben bij andere zwangeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61504517
Helaas vanochtend toch na een aantal dagen NOD ongesteld geworden. Meteen rood en veel bloed maar ach of het ooit iets geweest is zullen we nooit weten. Ik ben al lang blij dat er iets gebeurt is. Na dit 'proefritje' gaan we nu dus echt voor de 1e ronde.

Ik ga duimen voor de andere dames hier!
De 2e keer doet vast niet zeer
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:14:09 #266
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61504657
Balen G_K! Jammer, maar idd, op naar het eerste 'echte' rondje. Succes!
Hier komt de 30 dagen-grens in zicht... ssssssspannnend!
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:56:28 #267
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61505643
toch jammer hoor G_K, succes in de eerste "echte" ronde!
pi_61508607
Jammer G_K, maar wie weet de inderdaad 'echte' 1e ronde meer geluk.
pi_61509580
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Nu wij hier echt serieus voor een tweede gaan vind ik het wel allemaal een beetje "eng". Wat nou als het niet lukt? En als het wel lukt, is die dan wel net zo leuk als de eerste? Ik weet dat dat dingen zijn waar meer moeders (en vaders) zich vast wel druk om maken maar toch blijft het steeds knagen. Word er soms gek van
dat is wel herkenbaar hier hoor
Je weet wat je nu hebt en niet hoe dat er straks uit zal zien
Zit hier sochtends Meike een flesje te geven en ondertussen denk ik dan: "dat kan straks noooit meer" en even later denk ik "wat een onzin, tuurlijk kan dat nog wel"
En als ik zo'n klein babietje zie dan wil ik wel meteen!
Ik vind het ook een fijn idee dat Meike straks niet alleen is als wij er niet meer zouden zijn. Dan heeft ze nog een broer of zus om lief en leed mee te delen. Maar dat is toekomst, het moet eerst nog maar eens lukken.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:20:00 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61511427
Jammer G_K, maar nu dan idd maar volop voor het echie!
pi_61511787
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

8 jaar geleden was het kennelijk ook al lastig, dus leeftijd heeft er in dit geval weinig mee te maken
Bovendien doet dat natuurlijk niets af aan haar verdriet en de moeite die ze kan hebben bij andere zwangeren.
Dat is wat ik zeg

G-K jammer maar gelukkig heb je een redelijke cyclus en niet zoiets als de 50 dagen die ik hier af en toe lees, veel succes in de eerste echte ronde! Ik duim voor jullie mee.

Hier komt langzaamaan de NOD datum in zicht als ik uitga van mijn cyclus van vorig jaar toen ik stopte (na stoppen met pil 30 dagen, de cyclus erop 26 dagen) zou ik nu de 14de kunnen testen.
We zijn uitgegaan van een cyclus van 27 dagen en ik geloof dat ik deze maand ook mijn eisprong gevoeld heb dus geloof wel dat we op de juiste momenten hebben geklust.
Als jullie het niet erg vinden duimen ik dus ook ff voor ons zelf mee
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:17:58 #272
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61512960
Zo moet even kwijt, dat ik zo blij ben met mijn donor

Vanavond hebben we even om tafel gezeten en ik zag er tegenop om te vertellen dat hij dus niet anoniem zijn zaad kan laten onderzoeken. Maar zijn reactie was dat hij zijn schouders ophaalde, "nou dat maakt toch niet uit, ik wil je helpen". Mijn donor is geweldig!!

Maar voorlopig blijf ik met iedereen duimen draaien voor snelle tweede streepjes, en net zoals Marlieske ook voor mezelf natuurlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-Eyez op 09-09-2008 23:55:55 ]
pi_61513134
Angel Eyez jij mag echt in handjes wrijven met zo'n donor!
Ken de man niet maar lijkt me een geschikte kerel die echt van je houdt.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:55:07 #274
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61513802
dank je Marlieske, ik voel het ook zo dat ik heel veel geluk heb met zo'n donor/ vriend
  woensdag 10 september 2008 @ 08:32:25 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61516181
Wat goed zeg A-E, echt tof!
Ik hoop zo voor je dat het gewoon gaat lukken over niet al te lange tijd!
pi_61520392
wat goed A-E.
marlieske ik duim ook voor jou.

ben best wel een beetje zenuwachtig voor morgen... en benieuwd wat de gyn gaat zeggen..
Ik heb natuurlijk weer overal last van as usual.... Om gek van te worden

[ Bericht 75% gewijzigd door Vicky op 10-09-2008 20:58:59 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61536659
Vicky heel normaal hoor dat zenuwachtig zijn, is ook niet niks naar de gyn toe gaan, dat is een hele stap.
En ben blij dat je van van alles last hebt nu als ik ga ben ik meestal mijn kwaaltjes kwijt en lijk ik een aansteller en voor niets te komen.

Even een vraag van een andere orde, hoe denken jullie over testen voor je NOD?
Ik heb namelijk moeite me in bedwang te houden om te gaan testen want tja vorig jaar pakte dat ook goed uit en vorige maand teste ik op de NOD dag positief maar tja dat ging mis.... dilemma voor mij dus.
Ik ga er trouwens van uit dat ik een cyclus heb gehad van 26 dagen net zoals vorig jaar was het de maand van stoppen met de pil 31 dagen dus lijkt het me logisch zeker omdat ik mijn ei al vroeg gevoeld heb.
Maar ik ben zo bang om een vals positieve test in hadden te krijgen.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 10 september 2008 @ 22:21:00 #278
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61537628
Marlieske het is uiteraard natuurlijk helemaal aan jezelf, maar eigenlijk zeg je zelf al in je hele verhaaltje, dat je geen teleurstelling wilt en in dat geval zou ik zeggen; test dan weer gewoon op je NOD

Maar ik begrijp maar al te goed dat de verleiding groot voor je is, misschien dan proberen jezelf in bedwang te houden tot je dat echt niet meer lukt? Denk er ook aan als ie negatief uitvalt, dat je dan ook nog niet overtuigd bent tot je NOD is, want dan ga je toch weer testen

Vicky succes morgen!!
pi_61538174
Als ik jou was zou ik wat langer wachten Marlieske.
Ik heb met meike pas met 5 dgn na NOD getest. Nadat halve Fok! me zei dat ik toch eens moest gaan testen, en ik zelf geen test durfde te kopen haha
Maar ook deze keer zou ik niet te vroeg gaan testen...maar dat ben ik
pi_61546163
Ben wel iets wijzer geworden bij de gyn, maar niet superveel.
Heb inwendige echo gehad. Eierstokken lagen er goed bij en bm-slijmvlies was mooi dik. Dit betekent dus dat ik deze maand een eisprong heb gehad en dat het bm-slijmvlies klaar is om een bevrucht eitje te "ontvangen". Ze kon verder niet zien of er een bevrucht eitje is, dat is afwachten.

Ook nog gevraagd of het nut heeft om M.'s zaad te onderzoeken maar dat had geen nut aangezien het zaad van een man niet veranderd en aangezien ik al een keer zwanger geweest ben zal het niet aan het zaad liggen. Het is goed of het is niet goed. Volgens de gyn lag het aan mijn onregelmatige cyclus. Ze zei dat als mijn cyclus netjes op orde is, ze geen problemen ziet om zwanger te worden. Als ik weer een cyclus oversla mag ik weer langskomen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 september 2008 @ 12:12:14 #281
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61547302
Hm Vicky, dat is inderdaad niet heel veel wijzer. Wel prettig te horen dat alles er goed uitziet natuurlijk... laat dat bevruchte eitje maar komen en innestelen dus!
  donderdag 11 september 2008 @ 12:37:47 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61547918
Dat van dat zaad vind ik een beetje onzinnig eigenlijk.
Swetsenegger's zaad is zo goed als dood en toch is E.T. wel zonder toeters en bellen zwanger geraakt van hem.
Er bestaat altijd nog zoiets als een toevalstreffer...

En het zaad-onderzoek is nou echt het simpelste van alle onderzoeken die erbij komen kijken, dus ik begrijp niet goed waarom dat niet gewoon even meegenomen kan worden...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-09-2008 12:59:40 ]
pi_61547936
zaadkwaliteit kan best variëren toch? wie weet was Amber een toevalstreffer, ik vind 't wat makkelijk om te zeggen dat 't daar niet aan kan liggen. maar ik hoop dat je cyclus nu gewoon stabiel blijft en je snel zwanger bent!
pi_61547951
haha BE GMTA!
pi_61548174
tja..

nou ja, we wachten het maar af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61556100
He getver Vicky nog niet veel wijzer dus, hopen dat je cyclus een beetje snel op orde komt.
en anders er op aan dringen dat je man's zaad eens gecheckt word baat het niet dan schaad het niet.

Oooh ooh ik heb heel dom gedaan.... ik heb jullie en mijn eigen goede raad in de wind geslagen en kon vandaag niet langs de DA rijden zonder te stoppen voor een digitale Clearbleu test.
Net uitgevoerd en er staat met dikke letters op:
ZWANGER.

Durf het alleen nog niet te geloven.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 11 september 2008 @ 17:56:20 #287
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61556204
Nou dat lijkt me toch zo duidelijk als wat, Marlieske! Hoeveel duidelijkheid wil jij hebben?
Gefeliciteerd!
pi_61556516
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:52 schreef marlieske het volgende:
He getver Vicky nog niet veel wijzer dus, hopen dat je cyclus een beetje snel op orde komt.
en anders er op aan dringen dat je man's zaad eens gecheckt word baat het niet dan schaad het niet.

Oooh ooh ik heb heel dom gedaan.... ik heb jullie en mijn eigen goede raad in de wind geslagen en kon vandaag niet langs de DA rijden zonder te stoppen voor een digitale Clearbleu test.
Net uitgevoerd en er staat met dikke letters op:
ZWANGER.

Durf het alleen nog niet te geloven.
pi_61556815
Wat leuk Marlieske!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61557922
Marlieske van harte
Fake it till you make it...
  donderdag 11 september 2008 @ 19:15:29 #291
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61558015
ow wat goed Marlieske!!!

maar vind je het nu niet eng omdat je toch voor NOD getest hebt?
pi_61558094
Gefeliciteerd Marlieske!!!
pi_61558143
Gefeliciteerd Marlieske!!!!
  Jubileum moderator donderdag 11 september 2008 @ 19:20:55 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61558174
Marlieske geweldig, gefeliciteerd!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 september 2008 @ 19:40:19 #295
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61558752
MArlieske gefeliciteerd

Vicky, in het zaadverhaal ga ik compleet met BE en Bix mee Er zijn heel veel dingen die invloed op het zaad kunnen hebben, en de kwaliteit daarvan varieert behoorlijk.
Niet alleen ben ik natuurlijk zwanger geworden van een man die nagenoeg geen levend zaad heeft, maar ook andersom heb ik het wel gezien.. Bright bijv.. Elise bleek ook een toevalstreffer en onderzoeken daarna wezen ook uit dat hij verminderde zaadkwaliteit had en daardoor nr. 2 lang op zich liet wachten.
Wellicht is Amber ook zo'n toevalstreffer geweest, je weet maar nooit.

In elk geval is het wel waardeloos, dat je niet gewoon meteen een bevredigend antwoord hebt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:42:25 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_61558811
marlieske gefeliciteerd

vicky, ik vind het ook een wat vreemd antwoord van de gyn. Nick is met zijn eerste vrouw ruim 6 jaar bezig geweest om zwanger te worden, zaad onderzocht, langzaam zaad. Bij haar niks mis. Na 6 jaar eindelijk raak. Toen wij het gingen proberen was het na een jaar raak en bij de 2e na 3 maanden.
Ik zeg niet dat het aan je man ligt, dat weet ik niet, maar een onderzoekje kan geen kwaad lijkt me
rot voor jullie dit allemaal.
stormy waters...
sailin'
pi_61559036
Marlieske! Wat leuk!
pi_61560459
ET en Belaan, thanx voor jullie antwoord
jullie hebben een PM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 september 2008 @ 21:08:37 #299
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61561116
Marlieske van harte!!!!
  donderdag 11 september 2008 @ 21:20:51 #300
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61561438
Isa krijgt een brusje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties