Mijn ervaring is dat het meest vage streepje écht een streepje isquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef marlieske het volgende:
Alleen ik ben nog erg onzeker of dat streepje wel een "echt" streepje is...
Nou,mijn tweede streepje is ook niet zo duidelijk, maar is er wel!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef marlieske het volgende:
Beauke jij ook algefeliciteerd meid mss krijgen we een datum tweeling
![]()
Mikoxxx he bah wat en rot nieuws, dikke knuffel envoor jou.
Alle dames bedankt voor de felicitaties!
Alleen ik ben nog erg onzeker of dat streepje wel een "echt" streepje is... en helaas was ik vandaag laat thuis dus een nieuwe test halen lukte niet meer. Morgen misschien nog maar eens testen? of zou dat weinig verschil uitmaken?
Heb nog steeds een blaasontsteking en eigenlijk geen zin om naar de dokter te gaan, kan ik er zelf iets aan doen?
Manlief is trouwens wel overtuigd van het streepje en is de nieuwe kinderkamer voor Isa al aan het inrichtenBeauke ook ik blijf hier nog ff hangen tot ik een dikke duidelijke streep zie en niet zo'n wazig roze lijntje.
Mijn moeder zweert bij cranberrysap en vitamine c. En die is toch wel blaasontstekingsexpert helaas...quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef marlieske het volgende:
Heb nog steeds een blaasontsteking en eigenlijk geen zin om naar de dokter te gaan, kan ik er zelf iets aan doen?
Ik ben bang dat dat hier het geval niet is, dat vage streepje is inmiddels verandert in rood bloed en gisterenavond felle buikpijn, maar waar dan die vollere borsten vandaan komen enz geen idee?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef Carmella het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het meest vage streepje écht een streepje isHij moet alleen nog duidelijker worden. Ik zou zelf na 2 of 3 dagen weer een test doen, maar geduld is ook weer wat als je net een vaag streepje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |