Bedankt voor je reactie Jelief, inderdaad weet ik dat ze het meestal eerst een jaar aankijken, maar wanneer is het een jaar? Is dat vanaf het moment van stoppen met de pil, of het moment dat ik mijn eerste eisprong wist te bepalen met een ovulatietest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:33 schreef Jelief het volgende:
Jaah het druppelt al wat! Ik hoop dat de stortregen hier komt en niet buiten
Angel, meestal wordt er geroepen dat je na een jaar zelf proberen een bezoekje aan de huisarts moet brengen. Aangezien jouw situatie heel anders is denk ik ,net als BE, dat eenbezoekje aan de gyn geen kwaad kan, misschien heeft die nog wel goede tips.
Ik heb geen idee hoe dat zit... wat ik eigenlijk vreemd vind is dat ik deze maand wel een paar meiden, inclusief ikzelf heb gehoord over eerder bloedverlies vóór het echt ongi worden. Dat is iets wat ik niet helemaal begrijp.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef happyme28 het volgende:
Beauke en Marlieske gefeliciteerd!!
Ik word een beetje niet goed hier. Ik heb sinds ik een jaar geleden met de pil stopte steeds een regelmatige cyclus gehad met ongeveer 5 a 6 dagen ongesteldheid. Vorige maand had ik ineens halverwege mijn cyclus zo'n 5 dagen bloedverlies. En deze maand was het helemaal bar en boos. Eerst 5 dagen bruine afscheiding, toen 6 dagen normale bloeding en nu bloed ik nog steeds, weinig wel, maar toch alweer 5 dagen de hele dag door helder bloed. Wat maakt dat ik al weer 11 dagen bloed en dan tel ik het 'oude' bloed voor mijn ongi niet eens mee.
Je baarmoederslijmvlies kan dan toch nooit groeien?? Ik snap er niets van en hoop dat het bloeden snel stopt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:15 schreef Beauke het volgende:
Hallo allemaal,
hier nog iemand die een tweede streepje komt melden.
Ik kan het allemaal nog niet zo geloven, maar het zijn er echt twee!![]()
Omdat ik niet ongesteld werd toch maar een test gedaan.
Nou Marlieske, ook gefeliciteerd!![]()
En ik wil alle anderen in dit topic veel succes wensen, en hoop dat het jullie allemaal snel gaat lukken!
Voorlopig blijf ik hier nog wel posten, ik wacht nog even met het melden van het blije nieuws tot ik wat weekjes verder ben!
thanx! Zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Kaarr, als je de OP van het vorige topic quote, krijg je wel een foutmelding, maar dan zitten wel alle linkjes en zo er goed in. Dat dan over de huidige OP plakken en je bent al een stuk verder
Enneh, wanneer ga jij eens bevallen?
Het lijkt mij dat je telt vanaf de eerste cyclus waarin je een poging hebt gedaan om zwanger te worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie Jelief, inderdaad weet ik dat ze het meestal eerst een jaar aankijken, maar wanneer is het een jaar? Is dat vanaf het moment van stoppen met de pil, of het moment dat ik mijn eerste eisprong wist te bepalen met een ovulatietest?
Beauke ook gefeliciteerd meis!!!! wat goed!!!!
Ja precies, die pogingen begonnen alleen eerder dan ik werkelijk een eisprong kon vaststellen. Maar goed, waarschijnlijk wordt dat dus het beginpunt genoemd dan... het moment wanneer ik voor het eerst een positieve ovulatietest in mijn handen had. In dat geval moet ik dus gewoon niet zeuren en ben ik te ongeduldig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Jelief het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je telt vanaf de eerste cyclus waarin je een poging hebt gedaan om zwanger te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |