abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60916715
Wachten op een tweede streepje 112

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

25 augustus mefke79 (07-2008) NOD
18 september Vicky (12-2007)

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
Mammamia (07-2007)
Vlindur (01-2008)
ymme (08-2008)
Happyme28 (07-2007)
Mikoxx (04-2008)

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 13% gewijzigd door BE op 18-08-2008 13:43:25 ]
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60916729
Ik heb nog nooit een topic dichtgegooid, laat staan 1 geopend!
Wil een mod em verder aanpassen. thanx!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60916761
Gefeliciteerd met het goede nieuws Beauke!
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:51:57 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60916849
Beauke en Marlieske, proficiat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:04:30 #5
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60917046
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:33 schreef Jelief het volgende:
Jaah het druppelt al wat! Ik hoop dat de stortregen hier komt en niet buiten

Angel, meestal wordt er geroepen dat je na een jaar zelf proberen een bezoekje aan de huisarts moet brengen. Aangezien jouw situatie heel anders is denk ik ,net als BE, dat eenbezoekje aan de gyn geen kwaad kan, misschien heeft die nog wel goede tips.
Bedankt voor je reactie Jelief, inderdaad weet ik dat ze het meestal eerst een jaar aankijken, maar wanneer is het een jaar? Is dat vanaf het moment van stoppen met de pil, of het moment dat ik mijn eerste eisprong wist te bepalen met een ovulatietest?

Beauke ook gefeliciteerd meis!!!! wat goed!!!!
No more games, no more drama...
pi_60917136
Beauke en Marlieske gefeliciteerd!!

Ik word een beetje niet goed hier. Ik heb sinds ik een jaar geleden met de pil stopte steeds een regelmatige cyclus gehad met ongeveer 5 a 6 dagen ongesteldheid. Vorige maand had ik ineens halverwege mijn cyclus zo'n 5 dagen bloedverlies. En deze maand was het helemaal bar en boos. Eerst 5 dagen bruine afscheiding, toen 6 dagen normale bloeding en nu bloed ik nog steeds, weinig wel, maar toch alweer 5 dagen de hele dag door helder bloed. Wat maakt dat ik al weer 11 dagen bloed en dan tel ik het 'oude' bloed voor mijn ongi niet eens mee.

Je baarmoederslijmvlies kan dan toch nooit groeien?? Ik snap er niets van en hoop dat het bloeden snel stopt.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:31:32 #7
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60917452
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef happyme28 het volgende:

Ik word een beetje niet goed hier. Ik heb sinds ik een jaar geleden met de pil stopte steeds een regelmatige cyclus gehad met ongeveer 5 a 6 dagen ongesteldheid. Vorige maand had ik ineens halverwege mijn cyclus zo'n 5 dagen bloedverlies. En deze maand was het helemaal bar en boos. Eerst 5 dagen bruine afscheiding, toen 6 dagen normale bloeding en nu bloed ik nog steeds, weinig wel, maar toch alweer 5 dagen de hele dag door helder bloed. Wat maakt dat ik al weer 11 dagen bloed en dan tel ik het 'oude' bloed voor mijn ongi niet eens mee.

Je baarmoederslijmvlies kan dan toch nooit groeien?? Ik snap er niets van en hoop dat het bloeden snel stopt.
Ik heb geen idee hoe dat zit... wat ik eigenlijk vreemd vind is dat ik deze maand wel een paar meiden, inclusief ikzelf heb gehoord over eerder bloedverlies vóór het echt ongi worden. Dat is iets wat ik niet helemaal begrijp.

Maar ik hoop voor je dat het snel stopt ja, het is gewoon niet fijn. Hoewel ik denk als je langer ongi zou zijn dan normaal, dan zal je hele cyclus waarschijnlijk ook wel iets langer duren dan anders.
Maar het is wel frustrerend dat jij dus al een jaar bezig bent, en dat je cyclus zelfs dan nog raar kan doen. Sterkte meis!
pi_60917481
Happyme28, verwarrend allemaal zeg. Zo vervelend dat je lichaam niet gewoon de regelmaat erin houdt, maar ja, "het is de natuur he"
Op je vraag heb ik helaas geen antwoord.

Vlindur, succes met het traject!

Angel-Eyez, in ieder geval wel lekker dat je donor bereid is mee te werken aan onderzoek. Voor hetzelfde geld ligt het probleem misschien wel bij hem. Maar ik hoop natuurlijk dat er helemaal geen probleem is en dat het snel raak zal zijn, al dan niet m.b.v. de gyn.

En dan nog een heleboel felicitaties voor Beauke en Marlieske
Wat fijn, meiden!
.... met gevoel voor drama....
pi_60917517
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:15 schreef Beauke het volgende:
Hallo allemaal,

hier nog iemand die een tweede streepje komt melden.
Ik kan het allemaal nog niet zo geloven, maar het zijn er echt twee!

Omdat ik niet ongesteld werd toch maar een test gedaan.

Nou Marlieske, ook gefeliciteerd!

En ik wil alle anderen in dit topic veel succes wensen, en hoop dat het jullie allemaal snel gaat lukken!
Voorlopig blijf ik hier nog wel posten, ik wacht nog even met het melden van het blije nieuws tot ik wat weekjes verder ben!
Gefeliciteerd

Zou de streepjesregen begonnen zijn?
pi_60917732
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:47:47 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60917814
Gefeliciteerd Beauke en Marlieske!

Kaarr, als je de OP van het vorige topic quote, krijg je wel een foutmelding, maar dan zitten wel alle linkjes en zo er goed in. Dat dan over de huidige OP plakken en je bent al een stuk verder
Enneh, wanneer ga jij eens bevallen?

andere meiden hier, heel veel succes en volg Marlieske en Beauke maar snel naar Z&G!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60918221
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef DaviniaHR het volgende:

Kaarr, als je de OP van het vorige topic quote, krijg je wel een foutmelding, maar dan zitten wel alle linkjes en zo er goed in. Dat dan over de huidige OP plakken en je bent al een stuk verder
Enneh, wanneer ga jij eens bevallen?

thanx! Zo leer je nog eens wat.

bevallen? Wat is dat?
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60918469
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:04 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie Jelief, inderdaad weet ik dat ze het meestal eerst een jaar aankijken, maar wanneer is het een jaar? Is dat vanaf het moment van stoppen met de pil, of het moment dat ik mijn eerste eisprong wist te bepalen met een ovulatietest?

Beauke ook gefeliciteerd meis!!!! wat goed!!!!
Het lijkt mij dat je telt vanaf de eerste cyclus waarin je een poging hebt gedaan om zwanger te worden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:26:30 #14
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60918853
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Jelief het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je telt vanaf de eerste cyclus waarin je een poging hebt gedaan om zwanger te worden.
Ja precies, die pogingen begonnen alleen eerder dan ik werkelijk een eisprong kon vaststellen. Maar goed, waarschijnlijk wordt dat dus het beginpunt genoemd dan... het moment wanneer ik voor het eerst een positieve ovulatietest in mijn handen had. In dat geval moet ik dus gewoon niet zeuren en ben ik te ongeduldig.
pi_60919247
Als je 'gewoon'zwanger zou willen worden zouden die eerste pogiongen ook meetellen. Ik zou gewoon even bij de huisarts langsgaan voor een verwijzing naar de gyn.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:51:23 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60919563
pi_60920934
e streepjes regen is begonnen! gefeliciteerd marlieske en bauke! mijn nod mag op 18 september
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60921137
Marlieske en Beauke gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:18:49 #19
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60921887
Kom op meiden nog meer streepjes
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:43:54 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60922526
Ik heb het erbij gezet Vicky.
pi_60926944
Marlieske en Beauke gefeliciteerd!

Hier koorts en ziek, net rond mijn eisprong. Had duidelijk vruchtbaar slijm (bah) maar helaas.
Wie weet voel ik me morgen beter!
Fijne dag meiden!
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:13:16 #22
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60928401
Beauke en Marlieske: wat geweldig nieuws!
Hier zijn de duivels uiteindelijk (op dag 50 ) gearriveerd! Bahbahbah!
Ik had geen rekening meer gehouden met een eventuele zwangerschap hoor, maar de duivels hebben wel errug lang op zich laten wachten. En nu maar raden hoe mijn cyclus in elkaar steekt.... Beetje irritant.
Again: beterschap...
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:07:53 #23
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60930947
Beauke en Marlieske gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator maandag 18 augustus 2008 @ 20:04:25 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60932615
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60935195
Beauke jij ook al gefeliciteerd meid mss krijgen we een datum tweeling

Mikoxxx he bah wat en rot nieuws, dikke knuffel en voor jou.

Alle dames bedankt voor de felicitaties!
Alleen ik ben nog erg onzeker of dat streepje wel een "echt" streepje is... en helaas was ik vandaag laat thuis dus een nieuwe test halen lukte niet meer. Morgen misschien nog maar eens testen? of zou dat weinig verschil uitmaken?
Heb nog steeds een blaasontsteking en eigenlijk geen zin om naar de dokter te gaan, kan ik er zelf iets aan doen?
Manlief is trouwens wel overtuigd van het streepje en is de nieuwe kinderkamer voor Isa al aan het inrichten Beauke ook ik blijf hier nog ff hangen tot ik een dikke duidelijke streep zie en niet zo'n wazig roze lijntje.
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')