Dus dattequote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
Mensen willen gewoon graag wat 'groots' meemaken. De enige uitweg voor de vele saaie geroutineerde levens die er geleefd worden. Denk ik.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
Mensen willen gewoon graag wat 'groots' meemaken. De enige uitweg voor de vele saaie geroutineerde levens die er geleefd worden. Denk ik.
Dat is de "grijze golf" die dat vind. Ik pleit voor arena's met bejaardengevechtenquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan krijg je weer mensen die zeggen dat dat "sieluggg" is
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:44 schreef TC03 het volgende:
Ze waren er op 11 september, de mensen die denken dat elk conflict het begin van WW3 is. Alsof ze erop hopen. Wat een irritante sukkels.
quote:Een dag na de ramp vroegen Kees Driehuis en Peter-Jan Hagens aan een ongeschoren deskundige of hij ook niet dacht dat de Derde Wereldoorlog nu was aangebroken. Derde Wereldoorlog? Wat nou Derde Wereldoorlog, riep historicus en Amerika-deskundige Maarten van Rossum vanachter een dikke wolk sigarettenrook. Er is niet eens sprake van oorlog! ‘Die term is verwarrend. Er is hier geen sprake van een reguliere oorlog in de volkenrechtelijke zin van het woord. Tussen twee of meer naties dus. Ze weten nog niet eens wie de aanslagen gepleegd heeft, dus aan wie of wat moet je dan de oorlog verklaren?’
Ik zie nog voor me hoe de gezichten van Driehuis en Hagens verstrakten. Zaten ze potdomme historische televisie te maken en dan komt zo’n morsig type vertellen dat er historisch gezien weinig aan de hand is. Ze negeerden Van Rossum de hele verdere uitzending lang en enkele dagen later deed Weldenkend Nederland Van Rossum in de ban. In de NRC schreef columnist Sjoerd de Jong tot zijn eeuwige schande een column met de kop ‘Verboden te relativeren’.
ja sielugg voor jezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan krijg je weer mensen die zeggen dat dat "sieluggg" is
Dat kan ik me ook nog wel voorstellen. Alleen denk ik dat een WOIII nu niet de fijnste manier is om daarvan te ontsnappen. Waarom verkopen ze de boel dan niet en gaan mojito's mixen op een eiland in de Stille Oceaan? Dat lijkt mij veel relaxter dan radio-actief besmet rondstrompelen tussen de puinhopen van je woonplaats, op zoek naar eetbaar afval.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
WW1quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:44 schreef Vampier het volgende:
WW1 is nooit gestopt
IRL-like graphics, waar Crysis jaloers op kan worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:01 schreef De_Ananas het volgende:
WW3
Dan krijgen we een nieuwe generatie shooters
Die zaten toch zogenaamd al in alle paspoorten? Wat een bullshitquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef xyz147 het volgende:
En we wachten ook nog steeds op deze krengen:
[ afbeelding ]
Maar dat is slechts een gedachte.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef veldmuis het volgende:
Er komt zeker oorlog ik weet het en duitsland doet ook mee ik zag al duitsers die schuilkuilders aan het graven waren op de stranden!!!!DUITSERS GAAN TEGEN DE NEDERLANDERS DENK IK![]()
En dan jezelf door je hoofd schieten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:04 schreef GioStyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er ooit oorlog komt ga ik gelijk deze twee halen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef veldmuis het volgende:
Er komt zeker oorlog ik weet het en duitsland doet ook mee ik zag al duitsers die schuilkuilders aan het graven waren op de stranden!!!!DUITSERS GAAN TEGEN DE NEDERLANDERS DENK IK![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan jezelf door je hoofd schieten?
Nee, lekker al die verdomde mocro's neerschieten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan jezelf door je hoofd schieten?
+1quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, lekker al die verdomde mocro's neerschieten.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:01 schreef De_Ananas het volgende:
WW3
Die zitten ook in je paspoort sins 2004.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Die zaten toch zogenaamd al in alle paspoorten? Wat een bullshit
Zo stoer zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Laat dat jochie toch effe zijn e-penis strelen johquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo stoer zegTotdat je er 1 raakt, dan staan er ineens 100 om je heen
Ja dat kan toch helemaal niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Call of Duty spelen is nog geen ervaringquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Tevens ben ik voorbereid op een oorlog. Heb al ervaringen met een AK47, MP50, mini-uzi, Granaten, flashbangs, smoke-grenades, m16, m4.. Bijde ook met nade launcher...
Wel als je hem hebt uitgespeeldquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Call of Duty spelen is nog geen ervaring
Bij de lokale shoarmaboer?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:04 schreef GioStyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik schiet heel goed en ik kan ook heel snel herladen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook Marokkanen zijn aan natuurwetten gebonden, hoewel het met je dronken hoofd soms anders lijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Binnen 0,5 seconden op de 'Y' knop drukken telt nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, ik schiet heel goed en ik kan ook heel snel herladen.
Jij hebt duidelijk nog nooit ruzie gehad met een Marokkaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ook Marokkanen zijn aan natuurwetten gebonden, hoewel het met je dronken hoofd soms anders lijkt.
fps ervaring noemenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Tevens ben ik voorbereid op een oorlog. Heb al ervaringen met een AK47, MP50, mini-uzi, Granaten, flashbangs, smoke-grenades, m16, m4.. Bijde ook met nade launcher...
Ik heb in Kanaleneiland gewoond, wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit ruzie gehad met een Marokkaan
Dat je je daar altijd opsloot in je computerkamerquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb in Kanaleneiland gewoond, wat denk je zelf?
Oh ja, dan wel, dan welquote:
Hihi.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:47 schreef Fakkan het volgende:
Ik hoop dat Amerika een oorlog begint tegen China met als gedachte: ' We shall liberate the Chinese people!' Dat wordt een prachtig schouwspel waar menig sadist van droomt.
en dan maar hopen daT je daarmee die nucleaire zooi uit de lucht kan schietenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:04 schreef GioStyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar zelfs daar was ik niet veilig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je je daar altijd opsloot in je computerkamer
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een spannend leven zoals jij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:18 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder zijn mensen die op ww3 hopen natuurlijk extreem zwakzinnig.
Ja ik word ook zat van al die WW II shooters.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:01 schreef De_Ananas het volgende:
WW3
ja, en je toetsenbord is je aller- allerbelangrijkste wapenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Over 200 jaar, als er nog geschiedenis wordt gegeven, zal deze tijd er in staan op dezelfde manier als de jaren voor de eerste wereldoorlog. ww3 is allang begonnen.
Ik speel geen shooters als je daar op doelt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, en je toetsenbord is je aller- allerbelangrijkste wapen
Mannen in Nederland hebben dat al. Opkomstplicht is opgeschort. Dienstplicht bestaat nog steeds. Regering kan naar eigen inzicht binnen no time de opkomstplicht herinvoeren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Silver_Shark het volgende:
als WW3 uitbreekt dan hebben we allemaal dienstpllicht
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen in Nederland hebben dat al. Opkomstplicht is opgeschort. Dienstplicht bestaat nog steeds. Regering kan naar eigen inzicht binnen no time de opkomstplicht herinvoeren.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
de winnaars (Rusland + China + India)
In een oorlog om olie wint diegene die het minste van dat spul nodig heeft. Diegene met de meeste mensen dus. Met z'n 3-en en nog wat landjes er om heen hebben ze zo'n beetje de helft van de wereldbevolking.quote:
Gelijk hebben ze. Al dat tuig disciplineren!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Misschien als de PVV het voor het zeggen krijgt.
Anders niet.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
My guess, Rusland + China + India vs. Amerika + Europa + Israel.
Israel kan prima voor zichzelf zorgen, maar op die schaal is Israel het noemen echt niet waard.quote:
Jammer genoeg duurt het zolang voordat je weer kan respawnen... en je kunt niet ALT-F4'en als er opeens een heleboel om je heen staanquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, ik schiet heel goed en ik kan ook heel snel herladen.(game)
Het Israelische leger is een van de modernste ter wereld. Natuurlijk is dat het noemen waard.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Israel kan prima voor zichzelf zorgen, maar op die schaal is Israel het noemen echt niet waard.
kloptnietquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Over 200 jaar, als er nog geschiedenis wordt gegeven, zal deze tijd er in staan op dezelfde manier als de jaren voor de eerste wereldoorlog. ww3 is allang begonnen.
Krijgen we ook nog een groepsfase vooraf?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel geen shooters als je daar op doelt.
Over 200 jaar zal 9-11, afghanistan, irak en allerlei andere dingen die te maken hebben met olie in de boeken staan (mits die er dan nog zijn), als het begin van ww3.
My guess, Rusland + China + India vs. Amerika + Europa. Daarna de winnaars (Rusland + China + India) tegen elkaar.
idd een van de sterkste legers vd wereldquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het Israelische leger is een van de modernste ter wereld. Natuurlijk is dat het noemen waard.
Ik hoop het, en dan zal het wel heel lafjes eindigen met penaltys ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:11 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog een groepsfase vooraf?
Zo zal het gaan inderdaad, met al die internethelden hierquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:18 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder zijn mensen die op ww3 hopen natuurlijk extreem zwakzinnig.
In een oorlog om de laatste makelijk winbare restjes olie heb je geen fuck aan een modern leger. Zelfs al heeft Israel het dubbele aantal nukes dan nu wordt gedacht, dan nog is het een muggesteek voor landen als China of Rusland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het Israelische leger is een van de modernste ter wereld. Natuurlijk is dat het noemen waard.
nee daar doelde ik niet op toen ik me negatief uitliet over van die gastjes die hun 'derde wereldoorlog' druk bezig zijn uit te vechten via hun toetsenbord ..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel geen shooters als je daar op doelt.
oh boy nounounou, we zullen wat beleven als de tijd gekomen is dat jij je wel op een chinees danwel russisch internet-site gaat melden om die mensen daar eens flink een veeg uit de pan te geven.., wie weet ga je ze daar zelfs rick-rollen of een 'O RLY' plaatje postenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben helemaal niet bezig met WWIII te vechten, alleen zeggen dat hij er aan komt. Als ik wel via het toetsenbord aan het vechten zou zijn, zat ik wel op een Chinese of Rusische site.
Zolang ze er maar zelf niet tussen zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
Dacht je dat! Ik ren echt wel als een motherfucker naar de vijand toe om ze te slaan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:04 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zolang ze er maar zelf niet tussen zitten.
En als ze dat toch zitten komen ze stoer doen dat ze WW3 hebben overleefd terwijl ze bang als pussy's in een kelder zaten
En dan pussy's die vooral in een enorme groep zitten en dan wel durven te schieten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dacht je dat! Ik ren echt wel als een motherfucker naar de vijand toe om ze te slaan!
Tsja dat soort mensen mogen van mij gelijk kapot.. For king queen and country! Charge!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En dan pussy's die vooral in een enorme groep zitten en dan wel durven te schieten.
Goed idee in Ruslandquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Sok41 het volgende:
Of misschien verkleed ik me als rumboon en verras ze via achteren!
Jemig, goed punt.. Ik moet iets anders bedenken... Oh de banner helpt me al:quote:
je weet toch wel dat als we elkaar gaan nuken en dat uit de hand loopt (zoiets gebeurd al snel) dat bijna de hele wereld bevolking de lul is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In een oorlog om de laatste makelijk winbare restjes olie heb je geen fuck aan een modern leger. Zelfs al heeft Israel het dubbele aantal nukes dan nu wordt gedacht, dan nog is het een muggesteek voor landen als China of Rusland.
Amerika heeft er over de 10.000, Rusland ws. ook zoiets. Israel heeft er 100~200.
Waarmee? Slechte spelling?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:54 schreef Laertes het volgende:
Ik hoop op WOIII!
Deze overbevolking vernuekt de wereld alleen maar!
*flame on!*
Gefeliciteerd. Heb je ook goede recepten voor bloembollen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef deepart het volgende:
Neen! Opzettelijke spelfouten en dergelycke zijn heel cool en GeenSteyl!quote:
Gamers/mensen die denken dat ze goede snipers zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:04 schreef GioStyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |