geen streams dus...da's wel balen iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo'n programma dat ik kijk, dat er vier mensen om de beurt voor elkaar koken en dat er dan een een echte chefkok is... Ow en DWDD, Keuringsdienst van Waarde, De Vloer Op en natuurlijk RTL Boulevard onder het eten en alle Cottages kopen op het Engelse platteland programma's, dat vind ik ook tof...ik geniet ook enorm van al die opvoedshit, maar das dan ook mijn ding zegmaar...mensen vertellen hoe ze wel hun kinderen moeten opvoeden :-) Tot zover mijn Kijkweek.....
Maar ja, eigenlijk kan je prima zonder heb ik het afgelopen jaar gemerkt...Ja Huub, zo leuk is het om streams te kijken....
Psies, daar waren wel meer mensen weer aan toe, zo na zo'n zomerstop...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
geen streams dus...da's wel balen idd
Ik ben er wel weer aan toe, gezellige, saaie, ongecensureerde beelden met jullie hilarische commentaren erbij.
Prachtige OP overigens Suikeroom
Indeed. Ook de laatste week van de Kooi kun je daar nog terugkijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef Suikeroom het volgende:
rtl heeft uitzending gemist
Vreselijk die harde, fanatieke kop van Natasja en dat bedremmelde koppie van Cheyennequote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef spapaars het volgende:
Deze staat ook nog on-line
1 jaar DGK
[ afbeelding ]
Nou ik wel en ik moet nog verder bijlezen maar echt slechte zaak als er geen streams komen. Dát is nou net het leuke ervan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi.
Zag het toch al niet zitten weer 3 maanden lang 6-8 uur per dag met een programma bezig te zijn.
Wij hebben aardig wat overeenkomsten wat betreft de programma's die we kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo'n programma dat ik kijk, dat er vier mensen om de beurt voor elkaar koken en dat er dan een een echte chefkok is... Ow en DWDD, Keuringsdienst van Waarde, De Vloer Op en natuurlijk RTL Boulevard onder het eten en alle Cottages kopen op het Engelse platteland programma's, dat vind ik ook tof...ik geniet ook enorm van al die opvoedshit, maar das dan ook mijn ding zegmaar...mensen vertellen hoe ze wel hun kinderen moeten opvoeden :-) Tot zover mijn Kijkweek.....
Maar ja, eigenlijk kan je prima zonder heb ik het afgelopen jaar gemerkt...Ja Huub, zo leuk is het om streams te kijken....
kuthuub... omdat tie geen streams regeltquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef Darklight het volgende:
tuurlijk mag Huub dat niet vertellen, ik denk ook dat Huub het allang wist dat er geen streams zouden komen
See ya Desii, tot over een week!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Desii het volgende:
[..]
kuthuub... omdat tie geen streams regelt
kutnoek... omdat ze gelijk had
kutzooi... gewoon omdat het zo is
lief zijn.. ben er weer een week van tussen
Hier is het woord "kut"dus ook al een hot item (check de SOS)quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Desii het volgende:
Wat ga je doen? Kom terug!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een juiste conclusie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:03 schreef Estherdv het volgende:
Ik kijk altijd streams...dus het progamma flopt!(als ze het niet veranderen)
Dat denk ik ook. Het is denk ik wel zo dat men er vanuit ging dat er streams kwamen, alles is aanwezig, camera's en het hokje. Het nieuws dat er geen streams komen balen veel mensen van, vooral DGK streamers. Het lag gewoon een beetje in de lijn de verwachting, 3 maanden streams volgen en dat gaat nu niet door. Ook geen subforum, daar baal ik nog het meeste van, zo jammer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:09 schreef sunny16947 het volgende:
Ik geloof echt niet dat het wel of niet floppen afhangt van streams. Als het flopt is het gewoon geen goed programma. Het zal misschien zonder streams wel minder spraakmakend zijn.
En gelijk heb je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:03 schreef Estherdv het volgende:
als er geen streams komen, kijk ik dus echtr niet
Ik kijk altijd streams...dus het progamma flopt!(als ze het niet veranderen)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik er wel blij mee ben dat er geen streams komen.
Niet weer een maandenlange (3 in dit geval) haatcampagne tegen 2 deelnemers die zelfs na afloop van het programma door gaat.
Voor straf krijgen jullie geen streams.
Eigen schuld: dan hadden jullie je maar moeten gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |