Jij weet zelf de datum nogquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:04 schreef APK het volgende:
Waarom dan doorgaan met deze "wat deed jij op 12-02-2007" en "Wat heeft Claire vandaag in de microwave gepropt" reeks?
Jay Driessen scheurde zijn achillespees af en werd diezelfde middag nog geopereerd. Ook een speler van het Artiestenteam moest naar het ziekenhuis met een achillespeesblessure.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:46 schreef spapaars het volgende:
Meerel van VOL vond dit.
http://www.vvv-venlo.nl/default.asp?NID=1380
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:25 schreef sunny16947 het volgende:
Hier vind je ook nog wel wat leuke kiekjes, Brian, Amanda, Jaap, Katie..........http://bisexy.hyves.nl/
Tis de hyves van Chantal uit Den Bosch, need I say more?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP oompje.![]()
Profiel niet zichtbaar Sunny, maar ik begrijp van Juud dat ik niks mis.
Talpa gebeld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:51 schreef Darklight het volgende:
Wanneer beginnen de streams eigenlijk? Als het programma op tv begint op 1/9
Ha knap lullig als dat waar is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Talpa gebeld.
Er komen géén livestreams.
Nope. Toch heb ik wel om haar moeten lachen, wat een gek wijf was dat zeg en zuipen als een bootwerker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef Juud79 het volgende:
Tis de hyves van Chantal uit Den Bosch, need I say more?
En die info geven ze zomaar vrij, sure.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef spapaars het volgende:
Talpa gebeld.
Helaas waar.quote:
Mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Talpa gebeld.
Terecht.quote:
Die camera's gebruiken ze nu voor de tv uitzending, deden ze natuurlijk ook al met DGK.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Toch hè? Alles hangt er, alle camera's zijn er. Het duurt maar 3 maanden. Is te kort om mensen te bedreigen. Dat kan geen argument zijn. Misschien toch teveel soap voor streams.
Ja, dat is ook zo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die camera's gebruiken ze nu voor de tv uitzending, deden ze natuurlijk ook al met DGK.
Lijkt mij niet. Zonder streams is het simpelweg een dertien in een dozijn 'reality' programma en dat rechtvaardigt imo geen apart subforum.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt er zonder streams een Sub-forum CBML op Fok?
Door de Tv-zendingen te volgen, naschrijven over de 25 minuten durende tv-beelden van CBML?
Dat is dan wel zonde, maar idd over 25 minuten tv per dag, wat dan ook nog een een gescripte bende zal zijn, daar valt niet veel zinnigs over te melden... dan wordt het een beetje zo´n programma in de rij van date-reality programma's die er al zijn...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:23 schreef noekje het volgende:
Oh, wel dagelijks dus. Het is dan wel weer pulp om een half uurtje per dag voor op de crosstrainer te stappen. Je wordt er geen hol wijzer van maar wel fitter. Ik zal het wel zien.
Fluiter, ik denk niet dat er een apart forum gaat komen voor uitzendingen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef Darklight het volgende:
Dat ga ik dus niet volgen zonder streams, hoop dat het flopt
Dat zou zomaar kunnen Juud, maar hoe deden ze dat dan bij BB, die hadden ook streams en wekelijks een live uitzending? Ik weet dat echt niet meer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:10 schreef Juud79 het volgende:
Maar is er ook niet een heel simpele verklaring, namelijk dat de streams altijd achterlopen met de tv uitzendingen, een dag of zeven, al kan dat wellicht ook met minder tijd er tussen.
Iedere zondag is er een live uitzending, maar dat zou betekenen dat dan iedere week voor de live uitzending al bekend is wie eruit gaat, dan is alle spanning van t programma af.
Zou dat de reden kunnen zijn?
Als er genoeg vraag naar is wél. Zie Idols, ook geen streams en een lage uitzendfrequentie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Zonder streams is het simpelweg een dertien in een dozijn 'reality' programma en dat rechtvaardigt imo geen apart subforum.
Simpel: tijdens de live-uitzending werd pas bekend gemaakt wie er van de kijkers op kon flikkeren (= de minste stemmen had verzameld).quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen Juud, maar hoe deden ze dat dan bij BB, die hadden ook streams en wekelijks een live uitzending? Ik weet dat echt niet meer.
Ja, dat is waar. Maar Idols is natuurlijk geen dertien in een dozijn rls maar inmiddels een dertien in een dozijn talentenjacht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef Gert het volgende:
Als er genoeg vraag naar is wél. Zie Idols, ook geen streams en een lage uitzendfrequentie.
Yep, zo was het thanks.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef Gert het volgende:
Simpel: tijdens de live-uitzending werd pas bekend gemaakt wie er van de kijkers op kon flikkeren (= de minste stemmen had verzameld).
Ik sluit niet uit dat ze er tóch gewoon wél komen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:40 schreef spapaars het volgende:
Gezien de lange tijd dat het duurde of er wel of geen streams zouden komen,sluit ik niet uit dat er een meningsverschil is geweest tussen Talpa en RTL.
Dat werd de vorige keer ook al aardig verpest door het idee van Groter en Beter. Honderd deelnemers waren er, waardoor het voor de kijker tot bijna het eind duurde voordat je eens wat deelnemers beter leerde kennen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:44 schreef Gert het volgende:
Geukkig heeft de nieuwe Expeditie Robinson een enórm origineel idee ontwikkeld: de deelnemers worden per tweetal aan elkaar geketend.
Ah nee!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:44 schreef Gert het volgende:
Geukkig heeft de nieuwe Expeditie Robinson een enórm origineel idee ontwikkeld: de deelnemers worden per tweetal aan elkaar geketend.
Ach, flikker toch op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:47 schreef PC eend het volgende:
Ik snap er geen flikker van![]()
Huub werkt toch bij CBML?
Tijdens DGK was het altijd huub die als enige de show trok![]()
Alle acties van hem werden hier goedgeluld, maar nu opeens is het allemaal ongezien vreselijk kut omdat er geen streams komen, waar sommigen hier waarschijnlijk zelf ook nog eens zelf debet aan zijn![]()
![]()
Stelletje hypocriete streamjunkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |