quote:Synchroonzwemmen:
09.00-10.40 uur: vrouwen, duet technische routine, voorronde
Op het zelfde moment als je partner je pik boven water steken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:46 schreef SCH het volgende:
Morgen de sport waar ik een enorme fan van ben en zelf ook heel erg goed in ben
heb ik gelezen, in de quest of in de kijk, leuke weetjes,quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:55 schreef -0- het volgende:
Jammer dat Solo-synchroonzwemmen geen onderdeel meer is.
Ja het heeft bestaan![]()
Zie het net voorbij komen ja bij het zappen op de stream! Even kijken hoe laat ze ongeveer zijn. Edit: hm, staat geen tijd bij. Nouja, dan zappen we maar heen en weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:52 schreef Jovatov het volgende:
Over een paar minuten begint het, met de zusjes van der Velden als twaalfde
Veldhuis?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:52 schreef Jovatov het volgende:
Nu zijn de Canadezen, daarna gaan de zusjes Veldhuis!
O jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Veldhuis?Van Der Velden bedoel je?
Nee iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:58 schreef Jovatov het volgende:
Ging wel goed volgens mij, maar kheb eigenlijk geen idee
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon één wedstrijd is voor de technische routine.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
Inmiddels alweer 7e.
Morgen mogen ze weer, gaan dan de beste xx door ofzo?
Laten we als eerbetoon synchroonposten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:53 schreef Leatherface het volgende:
Laten we als eerbetoon synchroonposten.
Je hebt gelijk, morgen is het de "free routine" en dan idd de 20e de finale free routine.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon één wedstrijd is voor de technische routine.
Morgen is de vrije kühr, dat is dan morgen wel de voorronde en overmorgen de finale.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laten we als eerbetoon synchroonposten.
Nu ik nog een keer kijk kan dat niet kloppen. Vandaag worden er geen medailles verdeeld bij het synchroon zwemmen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, morgen is het de "free routine" en dan idd de 20e de finale free routine.
Hmm.. geen idee, maar zou kunnen dan. Ach, we zien het welquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nu ik nog een keer kijk kan dat niet kloppen. Vandaag worden er geen medailles verdeeld bij het synchroon zwemmen.
Ik denk dat het samen wordt gegooid.
Vandaag de technische en morgen de voorronde vrije kuhr voor de finale vrije kuhr. Dat klopt ook want in de resultatentabel wordt de score ook alvast door tweeën gedeeld.
Gek he als het goud wordt binnengehaald op de baanquote:
Probeer het eerst eens bij de gay games, kijken hoe het aanslaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
Waarom is dit onderdeel er niet voor de mannen?
Vond ik ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |