quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:56 schreef Mindstate het volgende:
Jij bent 19 en je doet het met een 14-jarige?
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef NeverBackDown het volgende:
Praten 14 jarige meisjes makkelijk over samenwonen en de toekomst?
Precies, toen dacht ik ook al aan hoeveel kinderen, watvoor hond, etcquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
Voornamelijk omdat ze er niks vanaf weten.
Hoe moeten wij in godsnaam weten hoe die 14-jarige breezerhoer van jou is?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:03 schreef NeverBackDown het volgende:
[..]
Vertel waarom je het een idiote vraag vindt?
En als ze nou geen, gemiddelde-blonde-snol dat naar Tokio Hotel luistert, en vrij volwassen voor haar leeftijd is?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
Voornamelijk omdat ze er niks vanaf weten.
Ohja, dit jaar is jullie 10-jarig jubileum hèquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef santax het volgende:
Nu ben ik 29 en mijn vriendin is 18... en zelfs ik frons met mijn wenkbrauwen van de OP...
Dan nog steeds, ze blijft een vrouwelijke 14-jarige.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef NeverBackDown het volgende:
[..]
En als ze nou geen, gemiddelde-blonde-snol dat naar Tokio Hotel luistert, en vrij volwassen voor haar leeftijd is?
1 jarig... afgelopen aprilquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohja, dit jaar is jullie 10-jarig jubileum hè?
Krijg kanker in je poten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoe moeten wij in godsnaam weten hoe die 14-jarige breezerhoer van jou is?![]()
Is toch onmogelijk antwoord op zoiets te geven zonder de persoon in kwestie te kennen.
Heeft je moeder je als klein babietje op je hoofd laten stuiteren ofzo? Snap je zelf toch ook wel.
Ze luistert zeker niggah-muziekquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef NeverBackDown het volgende:
[..]
En als ze nou geen, gemiddelde-blonde-snol dat naar Tokio Hotel luistert, en vrij volwassen voor haar leeftijd is?
Beide mis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ze luistert zeker niggah-muziek
En volwassen voor haar leeftijd houdt dat in dat al meerdere gozers hun lul erin gehangen hebben?
Ik kende er eentjequote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yeah right. Jij hebt een 14 jarig meisje gevonden dat maagd is? Alsof dat bestaat_
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yeah right. Jij hebt een 14 jarig meisje gevonden dat maagd is? Alsof dat bestaat_
Vertel eens waarom jij denkt dat zij volwassen is? Of in ieder geval volwassener gedrag vertoont dan haar leeftijdsgenoten?quote:
Waarschijnlijk is ze volwassener dan de TS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens waarom jij denkt dat zij volwassen is? Of in ieder geval volwassener gedrag vertoont dan haar leeftijdsgenoten?
Tof, begin je wel bovenaan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
Jullie moeten niet dapper doen, ik verbrand jullie tenen.
Zij krijgt er wel al haartjes opquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens waarom jij denkt dat zij volwassen is? Of in ieder geval volwassener gedrag vertoont dan haar leeftijdsgenoten?
Jij moet wel import zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
Pas je wel op; voordat je het weet doe ik een oproep tot het verbranden van je huis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
Agreedquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:15 schreef thaWarhead het volgende:
Als TS zichzelf met dat soort opmerkingen volwassen vind dan kan ik me voorstellen dat hij zijn 14-jarige vriendinnetje ook heel volwassen vind.
Die zijn stoerquote:Zijn trouwens niet alle 14-jarige meisjes die zich met oudere gasten bezig houden niet supervolwassen? Dat is echt de meest standaard reply ooit.
Danny heeft nu toch al een template voor de rectificatiequote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pas je wel op; voordat je het weet doe ik een oproep tot het verbranden van je huis.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef OldJeller het volgende:
Waar is de pedobear als je z'n advies nodig hebt?
Je moet gewoon niet zo'n kuttopic openen en dan zo'n grote smoel opzetten, achterlijke inteeltkoning.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
mits integer....quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pas je wel op; voordat je het weet doe ik een oproep tot het verbranden van je huis.
ik moest denken aan de sexual herassment pandaquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef OldJeller het volgende:
auw men miltquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo'n kuttopic openen en dan zo'n grote smoel opzetten, achterlijke inteeltkoning.
En hoe kansloos ben je als je als 19-jarige niets beters kunt krijgen dan een kind van 14!?!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef OldJeller het volgende:
quote:
Het ligt eraan. Als je het over meiden heb zoals ik die ken (die helaas in Italië wonen), dan kan het wel aan je voorwaarden voldoen. Aan de sommige gevallen die je hier hebt...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:55 schreef NeverBackDown het volgende:
Hoe groot is de kans dat een 14 jarige meisje vreemd gaat als ze een relatie heeft met een wat ouder jongen, laat ik zeggen, iemand van 18, 19 jaar oud?
EDIT: Praten 14 jarige meisjes makkelijk over samenwonen en de toekomst?
Toen jij 19 was, was je vriendin nog maar 8quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef santax het volgende:
Nu ben ik 29 en mijn vriendin is 18... en zelfs ik frons met mijn wenkbrauwen van de OP...
en wat is het probleem?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Toen jij 19 was, was je vriendin nog maar 8
Ja en als ik 50 ben is mijn vriendin 39. Goed geregeld lijkt me zo... tochquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Toen jij 19 was, was je vriendin nog maar 8
toen jij 10 was neukte je haar vader en moeder.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef santax het volgende:
[..]
Ja en als ik 50 ben is mijn vriendin 39. Goed geregeld lijkt me zo... toch
Echt niet, dat waren zelf kinderen toen ik 10 wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
toen jij 10 was neukte je haar vader en moeder.
zo is de deal
"Nellie Coman bleef door haar snelheid menig kinderverkrachter voor, ze verloor haar maagdelijkheid op 60-jarige leeftijd vrijwillig tijdens een knieblessure".quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kliktequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:43 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
"Nellie Coman bleef door haar snelheid menig kinderverkrachter voor, ze verloor haar maagdelijkheid op 60-jarige leeftijd vrijwillig tijdens een knieblessure".
Bron: http://www.wikipedoa.nl/nelliecoman
Was dat voor of na 19.15 uur?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:55 schreef PP. het volgende:
Volgens mij heb ik je vriendin gisteravond geneukt TS, heeft ze toevallig lang haar, pronte tietjes en praat ze niet graag over samenwonen en de toekomst?
http://en.wikipedia.org/wiki/To_Catch_a_Predatorquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:01 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
volgens mij de presentator in america die pedo's in de val lokt
Een 14 jarig meisje als 18 jarige kan misschien nèt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:55 schreef NeverBackDown het volgende:
EDIT: Praten 14 jarige meisjes makkelijk over samenwonen en de toekomst?
quote:
Gestapo-gehalte +1, ik kon er ook hartelijk om grinniken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef Paramnesia het volgende:
'Ik verbrand je tenen' is trouwens een bazen-opmerking die ik spoedig in mijn vocabulair zal opnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |