Ik kende er eentjequote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yeah right. Jij hebt een 14 jarig meisje gevonden dat maagd is? Alsof dat bestaat_
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yeah right. Jij hebt een 14 jarig meisje gevonden dat maagd is? Alsof dat bestaat_
Vertel eens waarom jij denkt dat zij volwassen is? Of in ieder geval volwassener gedrag vertoont dan haar leeftijdsgenoten?quote:
Waarschijnlijk is ze volwassener dan de TS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens waarom jij denkt dat zij volwassen is? Of in ieder geval volwassener gedrag vertoont dan haar leeftijdsgenoten?
Tof, begin je wel bovenaan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
Jullie moeten niet dapper doen, ik verbrand jullie tenen.
Zij krijgt er wel al haartjes opquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens waarom jij denkt dat zij volwassen is? Of in ieder geval volwassener gedrag vertoont dan haar leeftijdsgenoten?
Jij moet wel import zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
Pas je wel op; voordat je het weet doe ik een oproep tot het verbranden van je huis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
Agreedquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:15 schreef thaWarhead het volgende:
Als TS zichzelf met dat soort opmerkingen volwassen vind dan kan ik me voorstellen dat hij zijn 14-jarige vriendinnetje ook heel volwassen vind.
Die zijn stoerquote:Zijn trouwens niet alle 14-jarige meisjes die zich met oudere gasten bezig houden niet supervolwassen? Dat is echt de meest standaard reply ooit.
Danny heeft nu toch al een template voor de rectificatiequote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pas je wel op; voordat je het weet doe ik een oproep tot het verbranden van je huis.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef OldJeller het volgende:
Waar is de pedobear als je z'n advies nodig hebt?
Je moet gewoon niet zo'n kuttopic openen en dan zo'n grote smoel opzetten, achterlijke inteeltkoning.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef NeverBackDown het volgende:
mits integer....quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pas je wel op; voordat je het weet doe ik een oproep tot het verbranden van je huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |