Zeer slap aftreksel van Blik Op De Weg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:34 schreef Markster het volgende:
Stom programma
Inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeer slap aftreksel van Blik Op De Weg.
Wegmisbruikers is weinig inhoud en veel sensatie waarin iemand die 20KM te hard rijdt wordt neergezet als grote crimineel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeer slap aftreksel van Blik Op De Weg.
Het blijft grappigquote:
ik vind die krullenbol rechts geen haar beterquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:11 schreef KETAMINEHOER het volgende:
[..]
KUTGOOZERT DIE SPEE (die ouwe links)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Advocaat van de duivel jahquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind die krullenbol rechts geen haar beter
Inderdaad. Die vent verlinkte toen zo'n meisje die haar bromfietscertificaat niet bij zich had ofzo terwijl de politie op het punt stond haar te laten gaan. Was bij zo'n brommer/scooter controle ofzo. De rat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind die krullenbol rechts geen haar beter
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
De afleveringen staan ook gewoon op internet hoor..
En vast ook nog wel een keer of tig overdagsquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:13 schreef Neuralnet het volgende:
Het programma wordt vrijdag herhaald. Dat zou je toch moeten weten als je altijd kijkt.
ANIIIIITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:47 schreef FFnog het volgende:
Deze blijft gewoon de mooiste...
Anita, bel Ron dat ik mee moet...
ahahaha altijd dat plaatje hèquote:
Die met de ondertiteling is nog leuker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:47 schreef FFnog het volgende:
Deze blijft gewoon de mooiste...
Anita, bel Ron dat ik mee moet...
Het is wel een beetje sneu dat heel nederland weken praat over 5 ferrarie's/1porche/1 mercedes.. Terwijl er in USA urenlange achtervolgingen met dodelijke afloop dagelijkse hap zijn....quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:47 schreef Ifigineia het volgende:
Ik vind wegmisbruikers nog altijd 100x beter dan dat slap gelul bij blik op de weg!
Goed, maar wegmisbruikers is vooral een uurtje heerlijk leedvermaak... "Jah Jos, die gaan we eens éventjes aan de kant zetten". Heerlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Het is wel een beetje sneu dat heel nederland weken praat over 5 ferrarie's/1porche/1 mercedes.. Terwijl er in USA urenlange achtervolgingen met dodelijke afloop dagelijkse hap zijn....
"Good moaning!"quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die met de ondertiteling is nog leuker.
"Get that cancerous camera out of my face"![]()
_!
" Dick what you have to say"quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:00 schreef JDude het volgende:
"The Cops somes up all the violations"
SBS heeft anders ook gewoon een Programma Gemist. http://www.sbs6.nl/web/show/id=73863/langid=43quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Werkt alleen voor ned 1,2 en 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |