Ik moet er eigenlijk ook nog niet aan denken, maar ik weet dat ik me daardoor wel weer wat beter ga voelen...quote:
ach ja, je kent me een beetje....probeer TTs te doen met een dubbele boodschapquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:29 schreef Againzender het volgende:
Ik lust nog wel een biertje
of bedoelde je dat niet?
dubbele boodschap? twee bier dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja, je kent me een beetje....probeer TTs te doen met een dubbele boodschap
Maar een biertje is inderdaad geen straf !
Whehequote:Op zondag 17 augustus 2008 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook nog niet aan denken, maar ik weet dat ik me daardoor wel weer wat beter ga voelen...
Lachen net, er was vannacht een aangestoken brand in middelburg waarbij een auto is beschadigd. De auto van de presentator van ons programma van vandaag. Moest ie zelf dat bericht voorlezen.
het begint hier gelijk te regenenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dubbele boodschap? twee bier dus
Ik zie nergens dat jij weggaat? Volgens mij was het Dubbeldrank...quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:24 schreef dndiek het volgende:
Thrackan nieuwe mod op V&A
Bijna mod-af
Geen regen gezien afgelopen week, smerig bruin geworden en morgen weer aan het werk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
Hoi! Hoe was het, Suijk? Je neemt geiljk regen mee.
die heb ik al een tijdje, toch ?quote:
Ah oke, geeft niets (volgens mij heb ik deze vlak na het EK gemaakt, dus dat is ergens half juni ofzo)quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik fok niet veel meer, dat zal het zijn
daarbij gok ik toch op een nederlandse medaille !quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:46 schreef SCH het volgende:
Morgen mijn lievelingssport
Het Grote Synchrone Zwemtopic
quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:31 schreef Bjoro het volgende:
softbalsters staan met 4-1 voor tegen Chinese Taipei
Nou de kans dat appelsientje hier om 6:48u post is gewoon nog levensgroot hoor !quote:
Ja en dan zegt ie Spelen welke spelen ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nou de kans dat appelsientje hier om 6:48u post is gewoon nog levensgroot hoor !
geef de mensen brood en spelen, denk ik dan !quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan zegt ie Spelen welke spelen ?
Ik moet nog douchen hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:53 schreef Bjoro het volgende:
hoe later op de ochtend hoe schoner het volk
We dringen zelfs verder naar het oosten!quote:
comment plus tard dans la matinée comment les gens plus propresquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Que?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
comment plus tard dans la matinée comment les gens plus propres
lang leve translate.google.nlquote:
Ik wil ook nog steeds naar Milaan, maar ik hoor steeds tegenstrijdige berichten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Milaan was okay, Zurich was erg lekker.
Het regelen gaat nu beginnen. Vlucht geboekt, cursus geboekt. Nu maar eens uitzoeken qua alles wat er nog meer te regelen moet zijn
.
Zometeen eerst even foto's uitzoeken van de vakantie.
Een kleine impressie:
Milaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zurich:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah... Je loopt er lekker makkelijk rond, het was lekker weer, leuke stad - maar echt enorm veel te zien was er ook weer niet echt moet ik eerlijk zeggen. Wij zijn zondagavond t/m dinsdagochtend gegaan, en dat was meer dan prima. Ik zou eerder naar Italiaans Zwitserland gaan of naar Rome.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds naar Milaan, maar ik hoor steeds tegenstrijdige berichten.
De 1 vindt het mooi en de ander niet... Maar ik denk een weekendje milaan is wel goed te doen aan de foto's te zien
Wel naar toe geweest, ook foto's van de buitenkant, maar ze waren deels aan het renoveren. Ik wilde gewoon het stadion van binnen zien, maar dat mocht alleen met een tour van 12.50 ppquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:49 schreef Bjoro het volgende:
zie helemaal geen foto's van San Siro...klopt dat![]()
Ik zie nergens je blonde lokken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Milaan was okay, Zurich was erg lekker.
Het regelen gaat nu beginnen. Vlucht geboekt, cursus geboekt. Nu maar eens uitzoeken qua alles wat er nog meer te regelen moet zijn
.
Zometeen eerst even foto's uitzoeken van de vakantie.
Een kleine impressie:
Milaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zurich:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel binnen in de Duomo geweest hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:45 schreef Bjoro het volgende:
van ddie kerk (kathedraal) heb je toch ook alleen maar foto's van de buitenkant ?
Ik denk dat ik het wel had gedaan, zo'n rondleiding, maar goed, ieder zo z'n voorkeur
Ze is fotoschuw.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:08 schreef SCH het volgende:
Mooie foto's BS. Extra stimulans om toch eens naar Milaan te gaan.
Waarom staat je liefde er niet op, of is dat een van die beesten?
sssssssssssssst!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Lekker rustig hier.
Laatste week als mod, laatste week vakantie, laatste week op mijn werk, dus overal ff van genietenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
he diekie,
Alles prima hiero en daar??
Vandaag begonnen met werken, dat was weer ff wennen
sorry voor de Roosmarijn groet, zal het niet meer doen.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry voor de Roosmarijn groet, zal het niet meer doen.
jij toch, vriend ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:36 schreef dndiek het volgende:
zegt er nou niemand: Hoi Bjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorooooooooooooooooooooooooooooooo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |