Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:40 schreef PabloLopez het volgende:
dit is weer een beetje overdreven....
AIDS past wel goed bij haar kleur.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef reetveter het volgende:
Eensch, ik hoop ook dat zij een terminale ziekte krijgt, de hoer.
Jij kijkt weinig tv? Is moeilijk te missen helaas...quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef MouzurX het volgende:
Wat een kut reclame zeg
Gelukkig nog nooit op tv gezien.
De echte hoop ik.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef reetveter het volgende:
Eensch, ik hoop ook dat zij een terminale ziekte krijgt, de hoer.
Nee, excuusneger.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:50 schreef Torio het volgende:
dus omdat het er een donkere dame in zit, is het meteen politiek correct? misschien was ze gewoon de beste bij de audities?
Beetje grof maar wel helemaal mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef alors het volgende:
Deze reclame is juist ok, en ze is zwart om het contrast met de echte Sonja Bakker zo groot mogelijk te maken. Ondanks dat dacht de echte Sonja, die niet gezegend is met een behoorlijk intellect, dat er wel eens verwarring zou kunnen ontstaan![]()
![]()
![]()
De echte Sonja Bakker, dat is pas een kutwijf dat ze dr advocaat op zo'n spotje afstuurt, kansloosIk hoop dat ze in een eierkoek stikt, naar wijf
Nee, ze was de ENIGE bij de audities.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:50 schreef Torio het volgende:
misschien was ze gewoon de beste bij de audities?
Niet-blanken zijn natuurlijk nooit racistisch.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:29 schreef Sk00p het volgende:
Ben geen racist..Integenteel..heb ook een donkere huidskleur, maar deze reclame is ook werkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |