Da's dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Vliegvrager het volgende:
en nee, ik voel mij niet geroepen...
Ik heb nog wel wat fotos van mezelf nodig in zo'n kleurrijke omgeving.. maar heb totaal geen ervaring met model zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Da's dan wel weer jammer.
Anyway, de juiste volgorde lijkt me eerst een locatie vinden en dan een datum prikken. Zolang we het niet eens worden over een locatie hoeven we een datum niet eens te proberen.
Maar goed, de blaadjes zijn nu mooi van kleur, wie gaat er voor een BOS meet?
Hoe raad je het zoquote:
De vorige modelmeet heb je veilig gekeken, nu mag je veilig meespelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:00 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat fotos van mezelf nodig in zo'n kleurrijke omgeving.. maar heb totaal geen ervaring met model zijn
Waarom krijg ik nou bijna nooit dat soort complimenten? ben het niet meer gewendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De vorige modelmeet heb je veilig gekeken, nu mag je veilig meespelen. Volgens mij ben jij wel leuk voor de lens
.
Haha wat schattig!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:11 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou bijna nooit dat soort complimenten? ben het niet meer gewend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |