ja, bij de vrouwen zag ik gisteren dat er onder water wel wat afgestampt, en geduwd werd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dus wel voordeel bij het waterzog van de voorganger? Al zou ik juist last hebben van het gespartel.
In die boot ernaast zitten toch officials he. Wat ik me afvraag: Die zien toch geen moer in dat troebele water ? M.a.w. duwen, trekken en trappen wordt amper bestraft, waardoor het meer een contactsport is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, bij de vrouwen zag ik gisteren dat er onder water wel wat afgestampt, en geduwd werd.
Ik las dat hij bij een goede prestatie zeker door zou gaan. Als dit tegen zou vallen, zou hij ook direct stoppen. Ik zal dit maar onder een goede prestatie scharen zeker?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn maar hij heeft het hoogste natuurlijk al bereikt nu.
Er worden gele en rode kaarten gegeven. Het is een beetje net als voetbal. Overigens zie je in zo'n boot voldoende. Je merkt heus wel of iemand wordt weggetrokken of een slag krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In die boot ernaast zitten toch officials he. Wat ik me afvraag: Die zien toch geen moer in dat troebele water ? M.a.w. duwen, trekken en trappen wordt amper bestraft, waardoor het meer een contactsport is.
Oh ok, vond het al raar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er worden gele en rode kaarten gegeven. Het is een beetje net als voetbal. Overigens zie je in zo'n boot voldoende. Je merkt heus wel of iemand wordt weggetrokken of een slag krijgt.
`quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:33 schreef renzell het volgende:
Jezus, dít is mooi wakker worden zeg!!!
Ongelooflijk!!! Wát een held.Ik verwachtte hier eerlijk gezegd niets van. Geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan heeft gedacht om dit nummer te gaan kijken op de vroege ochtend.
Maar dat had ik beter wel kunnen doen dus.
Goud!
Mooi stukjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef komrad het volgende:
http://sportsillustrated.(...).marathon/index.html
quote:Davies finished sixth in the 1,500-meter event inside the Water Cube on Sunday but is still relatively inexperienced in open water, as seen by his wide finish.
"I need to learn to swim straight. I know that sounds silly,'' Davies said.
En vol respect:quote:Davies received medical attention after the race.
"I just wanted to lie down and have a sleep, but before I knew it I was on a stretcher,'' he said.
quote:"If there is anyone in the field that can beat me, that guy is an absolute legend,'' Davies said of van der Weijden. "He's a great guy. He's obviously been to the depths in his personal life and to come back is a great story. Lance Armstrong epic.''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |