quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig nieuws om mee wakker te worden![]()
.
Kreeg je ook kippenvel en traantje wegpink?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:35 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor nu dat 'verslag' van VdH![]()
Dat was nog niet zeker toch? Volgens mij las ik in een interview dat hij bij goud zo goed als zeker door zou gaan met zwemmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:33 schreef Ericr het volgende:
Zijn laatste wedstijd overigens, gelijk ook zijn mooiste wedstrijd.
Hahaha ja geweldig om te horen, hij wordt helemaal gek...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:35 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor nu dat 'verslag' van VdH![]()
Kippenvel wel, traantje niet... hey ik ben geen homoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kreeg je ook kippenvel en traantje wegpink?
Het zou mooi zijn maar hij heeft het hoogste natuurlijk al bereikt nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was nog niet zeker toch? Volgens mij las ik in een interview dat hij bij goud zo goed als zeker door zou gaan met zwemmen.
Close finish is vrij normaal in het open water zwemmen, zelfs op de 25 kmquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:57 schreef pfaf het volgende:
Erg tof!
Wat een close finish ook, gezien de afstand die ze zwemmen!![]()
Blijkbaar heb je dus wel voordeel bij het waterzog van de voorganger? Al zou ik juist last hebben van het gespartel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:00 schreef placebeau het volgende:
Wat ik wel gek vind is dat die 10 km zwemmen net is als een wielerwedstrijd met pelotons, ontsnappingen, achtervolgers, ... . Las op sporza dat een belg net de kopgroep had gemist, een eind achtervolgd heeft, maar onmogelijk het peloton voorop kon blijven.
Is wel gek, ik zou denken dat zwemmen ieder voor zich is, je hoeft elkaar toch niet uit de wind te zetten of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |