Nou, nu is er al weer reclame, dat is echt 35 minuten geleden ipv een uur hoor...quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:36 schreef werkeend het volgende:
je hebt dit uur trouwens zelfs maar 1x reclame.. vreselijk zeg...
Dat is juist een van de grote problemen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:46 schreef werkeend het volgende:
En aangezien iedereen het hier beter weet. Maak maar een uitzendschema voor morgen dan. Zullen we even kijken of dat daadwerkelijk zoveel beter is
Valt toch wel mee? Of wil je dat ze voor elke re-live uitzending zeggen dat het niet live is of al verklappen wat de uitslagen zijn?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is gewoon genant dat ze wel doen alsof alles live is...
Ik vind wel dat ze mogen zeggen dat het niet live is, zodat je niet tegen de uitslagen aanloopt als je even doorzapt. Liefst gewoon een klein logootje in beeld. Valt er ook makkelijk te turven hoeveel sport ze wel live uitzendenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:52 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Of wil je dat ze voor elke re-live uitzending zeggen dat het niet live is of al verklappen wat de uitslagen zijn?
De flitsjournaals en 6 reclameblokken waren ook live.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij is vanaf de penalty's bij het waterpolo alleen de mannen 8 live geweest, dat is gewoon kansloos.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:47 schreef Remzz het volgende:
Tja ik weet het niet precies maar ik verwacht toch wel dat de inkomsten per reclame blok zo rond de 10.000 euro liggen. Dus dat tikt wel lekker aan de voor de NOS en zo kunnen programma's zoals die van Smeets weer worden betaald.
Het zal wel eens kunnen dat ze daar contractueel verplicht aan zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:21 schreef Lann555 het volgende:
Haha, Eurosport heeft mijn respect verloren, door motorsport uit te zenden
Dat was ook niet meer dan onlogisch. Het is belachelijk om op 3 publieke omroepen hetzelfde uit te zenden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal wel eens kunnen dat ze daar contractueel verplicht aan zijn.
Net zoals de NOS op 9/11 ook Champions League voetbal uit moest zenden.
Er werd verder ook gespeeld door PSV, dus das logisch.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal wel eens kunnen dat ze daar contractueel verplicht aan zijn.
Net zoals de NOS op 9/11 ook Champions League voetbal uit moest zenden.
Lijkt me ook best handig als ze het uit zendenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Er werd verder ook gespeeld door PSV, dus das logisch.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijkt me ook best handig als ze het uit zenden
Heeft niks met NOS te maken, Ned. 1, 2 en 3 liggen er allemaal uit in sommige delen van het land zo te merken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er alleen bij mij storing, of hebben jullie daar ook last van?
Arghh! Ik merk het. Kuttiming tijdens de OS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft niks met NOS te maken, Ned. 1, 2 en 3 liggen er allemaal uit in sommige delen van het land zo te merken.
Die wedstrijd boeit natuurlijk ook niet zoveel, goed dat ze iig het baanwielrennen hebben afgemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Reclame, flitsjournaal, herhalingen gepland voor de komende tijd terwijl het hockey bezig is.
Zelfs dat laten ze nu al links liggen blijkbaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |