Hoe ironischquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
en zo tussen het voer gestorven.
M`n broertje voert zijn konijnen altijd voor het slapen gaan. En hij gaat in het weekend altijd zo laat naar zijn bed.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:04 schreef Syheriat het volgende:
Je broertje voert om 2 uur s'nachts zijn konijn? Liek wtf.
Als je broertje 'm eerder had gevoerd maar je 't topic nu pas maakt heb je 'n kutleven. Royal Sadness.
Denk je dat een konijn wakker ligt van wat extra vlees in z'n snack? Care-'O-Meter: [ I - - - - - - - - - ]
Tuurlijk, nu hebben ze een beroerd ritmequote:
Een baas?quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:26 schreef dvr het volgende:
Je raadt nooit wat ik laatst in mijn muizenvoer aantrof.
SInterklaas?quote:
getverquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ok, mijn broertje wilde dus net zijn konijnen te eten geven. Nadat hij de zak open had gemaakt haalde hij er een klompje voer uit. Toen hij dit voer uit elkaar wilde halen bleek er een staart aan te zitten. Ook bleek het klompje haartjes te hebben.
Oftewel: er zat een muis in het zak konijnenvoer. Waarschijnlijk is deze op de een of andere manier de zak in weten te komen en zo tussen het voer gestorven.
Voor de mensen die ook knaagdieren hebben dus een tip. Ga niet zomaar met je handen in het voer graaien! En koop je voer ook niet bij de PLUS supermarkt.
Of jij hebt een smerig en ranzig huis vol met muizen en die hebben zich in jouw huis in die zak gevreten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ok, mijn broertje wilde dus net zijn konijnen te eten geven. Nadat hij de zak open had gemaakt haalde hij er een klompje voer uit. Toen hij dit voer uit elkaar wilde halen bleek er een staart aan te zitten. Ook bleek het klompje haartjes te hebben.
Oftewel: er zat een muis in het zak konijnenvoer. Waarschijnlijk is deze op de een of andere manier de zak in weten te komen en zo tussen het voer gestorven.
Voor de mensen die ook knaagdieren hebben dus een tip. Ga niet zomaar met je handen in het voer graaien! En koop je voer ook niet bij de PLUS supermarkt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:48 schreef MLF het volgende:
[..]
getver
leefde die nog? of had ie zich doodgevreten?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Waarschijnlijk is deze op de een of andere manier de zak in weten te komen en zo tussen het voer gestorven.
Wat een lieverdquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:12 schreef massy het volgende:
Mijn Bram krijgt alleen maar korrels van de intratuin. Nog nooit iets ranzigs in gevonden gelukkig.
Is leuk met kerst hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef sinadO het volgende:
Neem dan een poes of zo, wat heb je nou aan een konijn??
Worden die ook gemiddeld 75 dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:04 schreef sinadO het volgende:
Dat dus. Een konijn is een dag leuk, een poes heb je voor het leven.
We hebben al 6 katten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef sinadO het volgende:
Neem dan een poes of zo, wat heb je nou aan een konijn??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |