Lijkt me duidelijkquote:Hyves offline tot 9 uur voor hogere foto limieten
Het aantal foto's en video's groeit momenteel heel hard. Zo worden er wekelijks 5 miljoen foto's en video's geupload, op de drukste momenten zijn dat 55 foto's per seconde!
Ook worden er 20.000 foto's per seconde bekeken en er staan alles bij elkaar 262 miljoen foto's en video's op Hyves.
Die groei alleen al is genoeg om Koen en zijn team wakker te houden, maar we vergroten nu ook de uploadlimiet per maand: 0,5 gigabiyte voor niet-goldmembers en 2 gigabyte voor goldmembers. Dat betekent dat de limiet van 50 MB per keer vervalt en je dus tot 2 GB in 1 keer kan uploaden!
Foto's slaan we trouwens ook altijd in de hoogste resolutie voor je op, zodat je ze later kan bestellen. Of ze in de toekomst weer kan downloaden, mocht je foto’s kwijt zijn. Vandaar dat het uploaden soms trouwens iets langer duurt.
Vannacht vergroten we voor de nieuwe limieten de opslagcapaciteit en zijn we dus offline tot +/- 9 uur 's ochtends. We zien elk weekend in de statistieken dat er op zaterdagnacht 3x zoveel spelfouten zijn als normaal, dus we weten hoe populair drunk hyving is, sorry voor de overlast!
don't drink and hyve?quote:
Redden ze makkelijk hoor, op het gemiddelde Hyves profiel is een hele verzameling foto's te zien van die te gekke vakantie, of een 1 of andere honger neger die ze geholpen hebben, om hun eigen ego nog wat te vergroten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
55 foto's p/s op drukke momenten, ik neem aan dat ze de wereldwijde hyves database bedoelen", no way dat die zielige mooiboys danwel sugahoertjes in Nl dat voor elkaar krijgen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
55 foto's p/s op drukke momenten, ik neem aan dat ze de wereldwijde hyves database bedoelen", no way dat die zielige mooiboys danwel sugahoertjes in Nl dat voor elkaar krijgen
Dat lukt makkelijk, zelfs honden en baby's hebben een eigen hyves.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is allang geen hype meer.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hyves :") Kutsite wat nooit een hype had morgen worden.
Het is kwart over 1 geweest. Je had allang thuis moeten zijn van de discotheek.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:17 schreef Viswijfje het volgende:
GODVER WAT EEN KUTZOOI IK MOET ME BERICHIES NOG LEZEN VOOR WE GAAN STAPPEN HOE KAN IK ER NU BIJ!?!?!? DAT KUNNE ZE NIET MAKEN ZO HOOR!!! GEEF JE VAN TEVOREN TOCH FF AAN OFZOW DIT IS ECHT EEN KUTSTREEK!!!!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Het is kwart over 1 geweest. Je had allang thuis moeten zijn van de discotheek.
ik vind je sexyquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen 12 MEER HOOR!! maar ga zo wel amar baal wel dat hyves niet ze werk doet heb t nu wel nodig!!!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:24 schreef Roma-Totti het volgende:
Buuuuuuuuuuuuuuh
Nu heb ik niks meer te doen op internet![]()
quote:
ik ben lelijk. maar ik mag je toch wel leuk blijven vinden? sorry voor de reactie in je fotoboek. dat tiepte mijn lelijke hoofdquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:27 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
ik ben lelijk. maar ik mag je toch wel leuk blijven vinden? sorry voor de reactie in je fotoboek. dat tiepte mijn lelijke hoofd
ik schaam me kapot
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef Dikke-Doei het volgende:
potverdomme wat ben ik verlieft op een prachtige prinses die ik nooit zal bereiken. Deze princes is 3 maanden ouder dan ik. en ik blijf de lelijke monster.
Ik ga dood van de pijn in mijn hart. Laat dit meisje haar dromen waar maken. in deze boze wereld. Ik blijf huilen. en zal altijd aan die ene user blijven denken.
Tjah ts dat is weer vroeg naar bedje toe..wel flauw van hyves dat ze dit in het weekend doen zegquote:
who cares?quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:39 schreef Kweetut het volgende:
Gisteravond 16 augustus gezien op mijn hyves rond 22:00 uur:
Hyves offline tot 9 uur voor hogere foto limieten
Het is nu 17 augustus en op mijn klok is het allang 11:30 AM geweest.
Bedoelen ze wellicht 21:00 uur ipv 09:00 uur?
Ze zijn vergeten te melden dat het duurt tot 0900 uur op 28 mei 2058quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:39 schreef Kweetut het volgende:
Probeer eens te refreshen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:39 schreef Kweetut het volgende:
Je hoort een Hyves te hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:00 schreef Mindstate het volgende:
[..]
![]()
"ik ben alternatief en hip want ik heb geen hyves"
hyves
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:47 schreef zagevent het volgende:
Klacht: Hyves maar offline tot 9 uur 's morgens.
Klacht: Hyves online.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:47 schreef zagevent het volgende:
Klacht: Hyves maar offline tot 9 uur 's morgens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |