Jawel, ik besef me ook dat ze pas vanmiddag zijn geland in Spanje, en dat het tempratuur behoorlijk warm is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
heel het nieuwe Ajax valt nog tegen. maar goed, geeft het alsjeblieft wat tijd.
Neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nederland - Argentinië de 1e helft gezien?
!e helft slecht, 2e helft best aardigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Rumille het volgende:
Hoe spelen ze?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef leonnekes het volgende:
kant de tt niet veranderd in woorden van: Waar Van Basten te veel vertrouwen krijgt van de fans of zo?
Best aardig? Ik vind eht nog steeds matig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
!e helft slecht, 2e helft best aardig
Justin.tvquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef GGMM het volgende:
Niet dus, misleidende chat.
Dat valt toch ook wel mee? Er zijn er zelfs die hem voor het gerecht willen brengenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef leonnekes het volgende:
kant de tt niet veranderd in woorden van: Waar Van Basten te veel vertrouwen krijgt van de fans of zo?
als ze volgens het spelbeeld Argentinie-Nederland spelen, dan moet Murcia met 2-1 winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
!e helft slecht, 2e helft best aardig
Ach, is beter dan niks, ga geen sport1 kanaal aanschaffen voor 2 wedstrijden per jaar die ik nu via stream moet kijken.quote:
Nog even en voetbal wordt big businessquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel mee? Er zijn er zelfs die hem voor het gerecht willen brengen
Ja zeker, van Sunderland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:23 schreef TornadoDK het volgende:
Hebben we eigenlijk al van een profclub gewonnen??
Suarez helddie is na dit seizoen onhoudbaar ben ik bang
Nee jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie eigelijk waarom Aissati op de bank zit?
Ben ook niet actief aan het kijken dus ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Best aardig? Ik vind eht nog steeds matig.
Hij is toch jarig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:
Schijnt dat hij tijdens de vlucht richting Spanje een scheetkussen op Marco's stoel heeft gelegd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:
Als hij erop gaat staan krijgt hij straf van z'n moeder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef leonnekes het volgende:
Liverpool won vandaag maar met 1-0 van hun. Dus we hebben goede zaken gedaan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
klopt ja dacht even dat het gelijkspel was.
O ik hoorde dat hij jeukpoeder in de nek van Marco had gestrooid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Schijnt dat hij tijdens de vlucht richting Spanje een scheetkussen op Marco's stoel heeft gelegd.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Och.. ja natuurlijk dat ben ik helemaal vergeten, dat had ik eigenlijk wel moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |