Als je maar bier en internet hebtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanavond niks doen en ik vind het nu al saai
Check check,en net ook al tosti's opquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je maar bier en internet hebt
Porsche houd van dribbel.quote:
quote:
hoiquote:
haiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:33 schreef Hyman het volgende:
heameaux
hoiquote:
helloquote:
Haha ja rare alto ben ik toch hè.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:23 schreef veldmuis het volgende:
he nietsman alto
er is toch niets leuks op de tv?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ik kán dingen gaan doen, maar ik heb geen zin, ben moe dus ik lig voor de tv
Herhalingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
CSI
mja mijn dag loopt van 13:00 tot 3:00 ongeveer dus ik moet nog ff
Ben je daar speciaal naartoe gegaan om ze te slaan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha ja rare alto ben ik toch hè.
Live vanaf Lowlands je weet homie!
op lowlands zijn en dan toch nog fok! checkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha ja rare alto ben ik toch hè.
Live vanaf Lowlands je weet homie!
Complete iPhone lanparty hier in de Delta tent man!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:17 schreef bbaadd het volgende:
op lowlands zijn en dan toch nog fok! checken
Kewl.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Complete iPhone lanparty hier in de Delta tent man!
Delta tent was toch op campzone????NIETSMANquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Complete iPhone lanparty hier in de Delta tent man!
Blijkbaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
Hee is dit topic nou nog steeds open?!?!
Geen nachtbagger, dit is gewoon het topic dat we open laten voor alle geestelijk gehandicapten die niets te doen hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:03 schreef Quir het volgende:
Hoi
is dit nou de nachtbagger, of toch die andere?
Tuurlijk, onder de schuilnaam: Hoddel en Foddel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:03 schreef bbaadd het volgende:
treden jullie een beetje regelmatig op ?
Ik voel me geroepen te reagerenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen nachtbagger, dit is gewoon het topic dat we open laten voor alle geestelijk gehandicapten die niets te doen hebben.
bonjourquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:08 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik voel me geroepen te reageren![]()
Hallo!
Speak for yourselfquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen nachtbagger, dit is gewoon het topic dat we open laten voor alle geestelijk gehandicapten die niets te doen hebben.
Yes, nouja nu in de zomer ligt het stil, bezig met opnames nu, en nu weer inplannen voor het najaar, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:03 schreef bbaadd het volgende:
treden jullie een beetje regelmatig op ?
I'M IN!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:07 schreef cerror het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar meerquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yes, nouja nu in de zomer ligt het stil, bezig met opnames nu, en nu weer inplannen voor het najaar, dus dat komt wel goed
Deze week gaan we weer 2 tracks doen, heb nu redelijk wat tijd mix ze zelf ook dus zal wel redelijk snel komenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar meer, wat voor gitaar heb je ?
Ik heb deze gitaar sinds kort:quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Deze week gaan we weer 2 tracks doen, heb nu redelijk wat tijd mix ze zelf ook dus zal wel redelijk snel komen
IbanezJS1000 en LTD H-500![]()
Speel je zelf ook ?
ja basgitaarquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Deze week gaan we weer 2 tracks doen, heb nu redelijk wat tijd mix ze zelf ook dus zal wel redelijk snel komen
IbanezJS1000 en LTD H-500![]()
Speel je zelf ook ?
Daar kan ik niet mee omgaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:19 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ik heb deze gitaar sinds kort:
[ afbeelding ]
Ah tofquote:
ja, is geweldig lekker om te spelenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee omgaan
[..]
Ah tofWil ik ook nog een keer erbij hebben zo'n ding
Ja zo kan ik wel ff door blijven gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:22 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ja, is geweldig lekker om te spelen
Hebben we ons feyenoordmenneke ook weerquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:22 schreef porsche1 het volgende:
ik hou van dribbel, dikke grote geille gele hond met een hele grote bruine moedervlek.
haha, je hebt altijd van die mooie drumeffecten bij zo'n keyboardquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zo kan ik wel ff door blijven gaandrumkit wil ik er ook nog bij.
Zat vandaag te drummen op m'n midikeyboardwel grappig speelgoed
Kippiequote:Op zondag 17 augustus 2008 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi! Hik....... Is het gezellig hier?
Ja softwarematig heb je best realistische dingenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:26 schreef bbaadd het volgende:
[..]
haha, je hebt altijd van die mooie drumeffecten bij zo'n keyboard
hooi geille hond.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hebben we ons feyenoordmenneke ook weer
Tja, dat is eens wat anders dan een Fender.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:19 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ik heb deze gitaar sinds kort:
[ afbeelding ]
hmmm appelquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou jou ook doen
maar je bent een vrouw
dus weinig kans
Toe nouquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou jou ook doen
maar je bent een vrouw
dus weinig kans
Nu ben ik jaloersquote:
Nichten kunnen dat toch zelf wel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom m'n kamer maar stofzuigen
vrouw
[..]
En terecht
Probeer jnu te suggereren dat ik goed kan zuigenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nichten kunnen dat toch zelf wel?![]()
Interesse verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |