Dezelfde zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef snaakje1 het volgende:
ik heb een heleboel kroonkurken, vooral grolsch, amstel, dommelsch, ah pils etc wat er maar in de aanbieding was. Zijn er denk ik een 10.000 ofzo
Hmm...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Jack. het volgende:
Ik heb een hele reeks van Hoegaarden (met die tekstjes/tekeningen op) die tegen de deur hangen (met plakband aan de achterkant, dus weet niet in hoeverre ik ze netjes los krijg).
Die mag je zo hebben, ophalen in het noorden van Belgie, of ik kan ze opsturen mits je de verzendkosten wil vergoeden (zal wel een pakket van 6,75 euro worden dan denk ik).
Edit:
Bierviltjes dus, zoals deze (foto is niet van mijn collectie):
[ afbeelding ]
Lekkere verzamelaar ben jijquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm...
Ga ik even over nadenken
Sjit ik ben vergeten gratis in de OP te zettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Denk daar dan over na voordat je een topic opent snuggere henkie
Betalen doen ze via het internet meestal met internetbankieren, maar dat zul je wel niet hebben aangezien je 15 bent.
Die zijn gaafquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Jack. het volgende:
Ik heb een hele reeks van Hoegaarden (met die tekstjes/tekeningen op) die tegen de deur hangen (met plakband aan de achterkant, dus weet niet in hoeverre ik ze netjes los krijg).
Die mag je zo hebben, ophalen in het noorden van Belgie, of ik kan ze opsturen mits je de verzendkosten wil vergoeden (zal wel een pakket van 6,75 euro worden dan denk ik).
Edit:
Bierviltjes dus, zoals deze (foto is niet van mijn collectie):
[ afbeelding ]
Je had paar jaar geleden ook weer van die hoegaarde viltjes..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Die zijn gaaf
Je had ze ook in: "als het klokje thuis tikt is het niet digitaal", "kom ik de kroeg uit, rijdt er een brommer over mijn handen" en noem maar op. Die dingen zijn al jaren oud (minstens 12 jaar!)
Ik zal proberen om vanavond ofzo eens een foto te maken als ik het niet vergeet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hallo wel verzendkosten ja...
<<
Maar heb je foto's?
En hoe moet ik dat dan betalen?
Ligt eraan hoeveel verzendkosten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:49 schreef Moona het volgende:
op mijn werk waren nieuwe van guiness. interesse?
gaat wel verzendkosten kosten voor je...
Nouja 10.000, zitten we daar al aan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef snaakje1 het volgende:
ik heb een heleboel kroonkurken, vooral grolsch, amstel, dommelsch, ah pils etc wat er maar in de aanbieding was. Zijn er denk ik een 10.000 ofzo
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nouja 10.000, zitten we daar al aan?Tevens is een deel natuurlijk van mij.
's nachtsquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Rensjebree het volgende:
dago ! kom anders rond een uurtje of 2 naar de engel
ik denk dat ik daar wel ben, dan kan ik even in het magazijn kijken !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |