ja die hebben er 1 hooguit 2quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Ga es naar een kroeg ofzo....
ik zal er maandag ff naar zoeken..quote:
je bedoeld zo'n groen blik recthoekig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb alleen maar Heineken-viltjes. En die heb jij ook al...
Heb je die van Heineken in een blikje en van blik ook al?
Zal ff zoeken waar ik ze heb.... maar niet meer vanaaf..
Nee niet allemaal. Die wat jij gezien hebt wss wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je bedoeld zo'n groen blik recthoekig?
nee die heb ik niet wel gezien op marktplaats enzo...
zitten daar kartonne bierviltjes in?
okquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee niet allemaal. Die wat jij gezien hebt wss wel.
Maar ze zijn er ook met een blikken, ik schat aluminium, cover...
Ik zal morgen of zo es ff zoeken. Post ik je er wel een plaatje van. Ik heb ze ergens onder in een doos in de kelder liggen
die had ik d8 ik alquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik meegenomen ooit is, interesse?
Diekirch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik meegenomen ooit is, interesse?
sjit vergetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef Waterweg het volgende:
stuur me begin februari eens een mailtje.
dan ga ik weer naar een festival in België en dan kan ik een stel ongewone viltjes voor je meenemen.
serieus.
nou moet ik zeggen dat je geluk hebt.quote:
Moet ik dat dan bij de deur betalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef Waterweg het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat je geluk hebt.
je krijgt een herkansing
(ik had me vergist namelijk, uitstapje is niet in februari maar in maart. zondag 8 maart.)
het gaat mij btw wel wat kosten, en dat ga ik uiteraard aan je doorberekenen.
eurootje of 3 voor een stuk of 50 bijzondere (belgisch bijzondere) viltjes+verzendkosten a nog een euro of 3, dus euro of 6-7 max.
als je mij voor zaterdag 7 maart 18.00 uur of mailt of pm't dan ga ik een stapeltje voor je regelen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef Florian_ het volgende:
Mijn oom had altijd een bierviltjesverzameling. Drie verhuisdozen vol. Een jaar geleden weggegooid
Dezelfde zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef snaakje1 het volgende:
ik heb een heleboel kroonkurken, vooral grolsch, amstel, dommelsch, ah pils etc wat er maar in de aanbieding was. Zijn er denk ik een 10.000 ofzo
Hmm...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Jack. het volgende:
Ik heb een hele reeks van Hoegaarden (met die tekstjes/tekeningen op) die tegen de deur hangen (met plakband aan de achterkant, dus weet niet in hoeverre ik ze netjes los krijg).
Die mag je zo hebben, ophalen in het noorden van Belgie, of ik kan ze opsturen mits je de verzendkosten wil vergoeden (zal wel een pakket van 6,75 euro worden dan denk ik).
Edit:
Bierviltjes dus, zoals deze (foto is niet van mijn collectie):
[ afbeelding ]
Lekkere verzamelaar ben jijquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm...
Ga ik even over nadenken
Sjit ik ben vergeten gratis in de OP te zettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Denk daar dan over na voordat je een topic opent snuggere henkie
Betalen doen ze via het internet meestal met internetbankieren, maar dat zul je wel niet hebben aangezien je 15 bent.
Die zijn gaafquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Jack. het volgende:
Ik heb een hele reeks van Hoegaarden (met die tekstjes/tekeningen op) die tegen de deur hangen (met plakband aan de achterkant, dus weet niet in hoeverre ik ze netjes los krijg).
Die mag je zo hebben, ophalen in het noorden van Belgie, of ik kan ze opsturen mits je de verzendkosten wil vergoeden (zal wel een pakket van 6,75 euro worden dan denk ik).
Edit:
Bierviltjes dus, zoals deze (foto is niet van mijn collectie):
[ afbeelding ]
Je had paar jaar geleden ook weer van die hoegaarde viltjes..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Die zijn gaaf
Je had ze ook in: "als het klokje thuis tikt is het niet digitaal", "kom ik de kroeg uit, rijdt er een brommer over mijn handen" en noem maar op. Die dingen zijn al jaren oud (minstens 12 jaar!)
Ik zal proberen om vanavond ofzo eens een foto te maken als ik het niet vergeet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hallo wel verzendkosten ja...
<<
Maar heb je foto's?
En hoe moet ik dat dan betalen?
Ligt eraan hoeveel verzendkosten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:49 schreef Moona het volgende:
op mijn werk waren nieuwe van guiness. interesse?
gaat wel verzendkosten kosten voor je...
Nouja 10.000, zitten we daar al aan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef snaakje1 het volgende:
ik heb een heleboel kroonkurken, vooral grolsch, amstel, dommelsch, ah pils etc wat er maar in de aanbieding was. Zijn er denk ik een 10.000 ofzo
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nouja 10.000, zitten we daar al aan?Tevens is een deel natuurlijk van mij.
's nachtsquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Rensjebree het volgende:
dago ! kom anders rond een uurtje of 2 naar de engel
ik denk dat ik daar wel ben, dan kan ik even in het magazijn kijken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |