Ik wel. Maar dat ligt bij de blanke Nederlanders, die schijnbaar minder goed voetballen/meer achter de Wii zitten dan hun donkere collega's.quote:
Jij denkt dat hij de enige is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:21 schreef remlof het volgende:
Ah we hebben weer een ouderwetse racist in onze gelederen.
precies, dat denken ze over hun eigen Dream Team ook alquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:20 schreef Chillah.Bee het volgende:
Wij zeiden hier ook al. De gemiddelde Amerikaan die kijkt denkt serieus dat Nederland ergens in Afrika ligt
Ik ben helemaal geen racist. Maar het kan toch niet zo zijn dat 9 van de 11 spelers geen blanken zijn. Ik snap ook wel dat het bij het multicultureel proces hoort, maar in deze mate is toch belachelijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:21 schreef remlof het volgende:
Het zijn gewoon betere sporters. Finale 100m sprint zeker niet gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:23 schreef ENGLAND het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen racist. Maar het kan toch niet zo zijn dat 9 van de 11 spelers geen blanken zijn. Ik snap ook wel dat het bij het multicultureel proces hoort, maar in deze mate is toch belachelijk?
Basketball is natuurlijk van zichzelf al een 'donkere' sportquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
precies, dat denken ze over hun eigen Dream Team ook al
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Nou ze doen het toch niet goed .
Zijn genoeg blanke Nederlanders die minstens zo goed zijn, pak bijvoorbeeld een Janmaat op rechtsback. Ik kan echt wel accepteren dat er op vandaag geen 11 blanke spelers op het veld staan, heb ik ook verder geen problemen mee, maar we moeten niet gaan doordraaienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:21 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat ligt bij de blanke Nederlanders, die schijnbaar minder goed voetballen/meer achter de Wii zitten dan hun donkere collega's.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:21 schreef remlof het volgende:
ik weet het niet zeker hoor, maar het kan natuurlijk zo zijn dat de bondscoach gewoon de beste spelers selecteert en blijkbaar zijn er op dit moment meer goede donkere voetballers dan blankequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:23 schreef ENGLAND het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen racist. Maar het kan toch niet zo zijn dat 9 van de 11 spelers geen blanken zijn. Ik snap ook wel dat het bij het multicultureel proces hoort, maar in deze mate is toch belachelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |