Een week Olympische Spelen. Ik kan niet meer. Veel te weinig geslapen en ik ben er ook helemaal hyperactief van. Ik heb de manische eigenschap om niks te willen missen. Ik hol van computer naar tv, zap langs 12 kanalen, houd 4 streams in de gaten en teletekst me een halve elleboogverzwikking.quote:Erg he. Ik kom ook nergens anders meer aan toe - liep een beetje verdwaasd door de Albert Heijn, net tussen het baanwielrennen en het voetbal door en liep me maar af te vragen wanneer het Taekwondo is
Ik neem me iedere keer voor eens echt op tijd naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:15 schreef BVO het volgende:
Over minder dan 10 uur gaat de wekker alweer voor Veldhuis' finale.
Ik heb goed kunnen bijslapen tijdens de voetbal kwalificatie wedstrijden van NL.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem me iedere keer voor eens echt op tijd naar bed te gaan.
Mijn oplossing voor het zwarte gat is naar die olympische sportquiz kijken...veel leuke fragmenten daar!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:23 schreef Denewar het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik riep gisteren al tegen mijn collega's Ik zal blij zijn als het afgelopen is. Terwijl je dat eigenlijk ook weer niet wil. Inderdaad elke avond denk ik, ik ga vroeg naar bed, maar dan kijk je voor de tigste de hoogtepunten en mart wil je ook nog even zien voor het slapen gaan! of ik sta niet op, stel de video wel in, maar toch gaat het wekkertje aan en ga je kijken.
heb je ook last van het zwarte gat tussen 18.00 en 20.30 uur......gelukkig is engels voetbal begonnen!!
Heb ik nu goud???quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
TS verdient gouden medialle 'aanstellen'.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef SCH het volgende:
Een post van mij uit een ander topic.
[..]
Een week Olympische Spelen. Ik kan niet meer. Veel te weinig geslapen en ik ben er ook helemaal hyperactief van. Ik heb de manische eigenschap om niks te willen missen. Ik hol van computer naar tv, zap langs 12 kanalen, houd 4 streams in de gaten en teletekst me een halve elleboogverzwikking.
Ik wil weten hoe de Nederlanders het doen maar ook hoe Spanje basketballt, wie het schieten heeft gewonnen en of de 7kamp al is afgelopen
En ondertussen heb ik ook nog een baan, moet de was gedaan en de katten eten gegeven. Mijn partner heb ik maar even geparkeerd, die knikt minzaam als ik roep dat we 4 finales bij het zeilen halen en klaagt dan wel weer mee als Theo Bos valt en zeurt dat de Nederlanders het dan weer zo slecht doen waarop ik dan weer zeg dat hij niet eens weet wat de 470-klasse is.
Ik ben uitgeput. Red me
Ik kijk geeneens OS maar ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef SCH het volgende:
Een post van mij uit een ander topic.
[..]
Een week Olympische Spelen. Ik kan niet meer. Veel te weinig geslapen en ik ben er ook helemaal hyperactief van. Ik heb de manische eigenschap om niks te willen missen. Ik hol van computer naar tv, zap langs 12 kanalen, houd 4 streams in de gaten en teletekst me een halve elleboogverzwikking.
Ik wil weten hoe de Nederlanders het doen maar ook hoe Spanje basketballt, wie het schieten heeft gewonnen en of de 7kamp al is afgelopen
En ondertussen heb ik ook nog een baan, moet de was gedaan en de katten eten gegeven. Mijn partner heb ik maar even geparkeerd, die knikt minzaam als ik roep dat we 4 finales bij het zeilen halen en klaagt dan wel weer mee als Theo Bos valt en zeurt dat de Nederlanders het dan weer zo slecht doen waarop ik dan weer zeg dat hij niet eens weet wat de 470-klasse is.
Ik ben uitgeput. Red me
Ik was hier al bang voor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:53 schreef thewarrior82 het volgende:
Ik denk dat jullie voorbereiding niet goed genoeg is geweest. Duidelijk falen als er nu al geklaagd, wordt terwijl er nog een ruime week voor de boeg is.
Na de Spelen moet dit gebrek aan uithoudingsvermogen maar eens grondig worden geëvalueerd en ik denk dat daar voor sommigen toch de nodige conclusies uit getrokken moeten worden en ik vrees dat er de nodige koppen in de begeleidingsploeg moeten gaan rollen want dit zijn natuurlijk wanprestaties waar onze sporters in Bejing nog een puntje aan kunnen zuigen.![]()
Heb ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:23 schreef kraakschandaal het volgende:
Nu zit ik in een dilemma, wakker blijven en doorzuipen of gaan slapen?
Is elke nacht mijn dilemmaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:23 schreef kraakschandaal het volgende:
Nu zit ik in een dilemma, wakker blijven en doorzuipen of gaan slapen?
Blij dat ik dat al zag aankomen en gewoon lekker heb doorgeslapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
Veldhuis heeft me toch wel anderhalf uur slaap gekost extra opgeleverd, gelukkig daarna weer net op tijd opgestaan voor het roeien.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:25 schreef Denewar het volgende:
Teleurstellingen maken de nacht niet makkelijker
Vorige week bij het goud voor de zwemsters heb ik dat ook gedaan en daar heb ik dusdanig spijt van dat ik daarna wel twee keer ben opgestaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Blij dat ik dat al zag aankomen en gewoon lekker heb doorgeslapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |