quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef IFU het volgende:
[..]
Dat is wel logisch op geen een manier valt goed te praten waarom Israel door gaat met de bezetting en het nederzettingen beleid.
Dus kunnen de Pro Israel aanhangers niks anders dan op de persoon spelen of roepen dat je een antisemiet ben.
Net als de PKK?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef IFU het volgende:
[..]
Raar dat als je je verzet tegen een bezetting dat je dan een terrorist ben.
ANC was trouwens volgens het Westen ook een Terroristische Organisatie en Nelson Mandela een Terrorist.
Voor mij zijn het vrijheidstrijders
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:30 schreef Yildiz het volgende:
"Als tegenaanbod heeft Palestina besloten 11% van de terroristen te vervolgen, en 89% niet te veroordelen."
Wat een vergelijking, in Israel vallen er dagelijks doden door geweld tussen de partijen. In Marokko is er sinds 1991 geen schot gelost. En ja, voor veel landen is de Polisario een groep vrijheidsstrijders, maar voor andere landen ook weer niet. Geen haan die er naar kraait? Misschien dat de Westerse selectieve media er geen aandacht aan geeft, maar ik snap de relevantie niet bij dit nieuwsbericht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Polisario, zijn dat ook vrijheidstrijders Meki? Die bezetting van de Westelijke Sahara en meer dan 2500 kilometer lange muur heeft Marokko goed voor elkaar hè? Geen haan die er naar kraait?
Er staat hierboven geen zin die niet uit puur gelul is samengesteld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef IFU het volgende:
[..]
Zonder de bezetting had HAMAS en PLO niet bestaan.
Dat zijn geen terroristen maar verzet strijders.
En met burgerdoelen heb ik geen probleem,
Israel heeft zelf de palestijnse burgers uitgekozen als slachtoffer van hun bezetting.
En een Joods spreek woord luid Oog om Oog tand om tand.
En toen we 2 atoombommen op de japanse bezetter goeiden noemde niemand de VS terroristen.
Dat is het risico wat een agressieve bezetter nu eenmaal loopt.
Pro Israel aanhangers?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef IFU het volgende:
Dus kunnen de Pro Israel aanhangers niks anders dan op de persoon spelen of roepen dat je een antisemiet ben.
Klopt zoals de Gealieerden deden met Duitsland (bombaderen van burger doelen dresden en berlijn)quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:02 schreef Triggershot het volgende:
Hamasleden zijn inderdaad vrijheidstrijders die vechten voor onafhankelijkheid + nog wat Sjakie-doeleinden, maar zelfs dan mag men niet wegnemen dat ze terreur gebruiken om dit te bereiken.
Dan moet je beter luisteren. Die bombardementen waren misdadig. Was ook een andere tijd. Bovendien moorden de Israëli's de Palestijnen en andere volkeren die zij overheersen niet systematisch uit en dienen zij niet koste wat kost gestopt te worden, in tegenstelling tot de nazi's.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef IFU het volgende:
[..]
Klopt zoals de Gealieerden deden met Duitsland (bombaderen van burger doelen dresden en berlijn)
En de Amerikanen deden met Japan ( Atoom bommen op Nagasaki en Hirshima)
Daar heb ik niemand over horen klagen .
Stel jou de vraag aan jezelf die de massamoorden in Qana op zijn geweten hadquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dan moet je beter luisteren. Die bombardementen waren misdadig. Was ook een andere tijd. Bovendien moorden de Israëli's de Palestijnen en andere volkeren die zij overheersen niet systematisch uit en dienen zij niet koste wat kost gestopt te worden, in tegenstelling tot de nazi's.
Zo, dat argument ook weer op zeep. Next please.
Overheersen, das inderdaad wel de juiste woordkeus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dan moet je beter luisteren. Die bombardementen waren misdadig. Was ook een andere tijd. Bovendien moorden de Israëli's de Palestijnen en andere volkeren die zij overheersen niet systematisch uit en dienen zij niet koste wat kost gestopt te worden, in tegenstelling tot de nazi's.
Zo, dat argument ook weer op zeep. Next please.
Nu haal je toch echt dingen door elkaar daar de Israelische regering net zo tegen nederzettingen is als jij. Dagelijks worden die weer net zo hard ontruimd, maar dat ik zie ik niet terugkomen in jouw retoriek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:35 schreef IFU het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Israel bestaansrecht heeft (ik heb het gevoel dat dat bij u niet het geval is) maar dan wel binnen de grenzen die internationaal bepaald zijn.
Het huidige probleem vind ik nu dat Israel door gaat met het bezetten en nieuwe nederzettingen bouwt.
Tevens is de machtstrijd binnen de palestijnen een groot probleem.
Wat natuurlijk geen excuus mag zijn om door te gaan met de bezetting en het nederzetting beleid.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Stel jou de vraag aan jezelf die de massamoorden in Qana op zijn geweten had
Israel tegen de nederzettingen? Dat is wel het toppunt... Ik vond het mooi dat ze de Gazastrook ontruimden, nu nog de Westbank.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu haal je toch echt dingen door elkaar daar de Israelische regering net zo tegen nederzettingen is als jij. Dagelijks worden die weer net zo hard ontruimd, maar dat ik zie ik niet terugkomen in jouw retoriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |