abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:01:58 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60918206
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef IFU het volgende:

[..]

Dat is wel logisch op geen een manier valt goed te praten waarom Israel door gaat met de bezetting en het nederzettingen beleid.

Dus kunnen de Pro Israel aanhangers niks anders dan op de persoon spelen of roepen dat je een antisemiet ben.

that does it. er lopen nu trouwens twee topics met dezelfde shit van jou. misschien dat ze allebei dicht kunnen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60918393
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef IFU het volgende:

[..]

Raar dat als je je verzet tegen een bezetting dat je dan een terrorist ben.

ANC was trouwens volgens het Westen ook een Terroristische Organisatie en Nelson Mandela een Terrorist.

Voor mij zijn het vrijheidstrijders
Net als de PKK?
pi_60921010
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:30 schreef Yildiz het volgende:
"Als tegenaanbod heeft Palestina besloten 11% van de terroristen te vervolgen, en 89% niet te veroordelen."

Zonder de bezetting had HAMAS en PLO niet bestaan.

Dat zijn geen terroristen maar verzet strijders.

En met burgerdoelen heb ik geen probleem,

Israel heeft zelf de palestijnse burgers uitgekozen als slachtoffer van hun bezetting.

En een Joods spreek woord luid Oog om Oog tand om tand.

En toen we 2 atoombommen op de japanse bezetter goeiden noemde niemand de VS terroristen.

Dat is het risico wat een agressieve bezetter nu eenmaal loopt.
pi_60923329
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Polisario, zijn dat ook vrijheidstrijders Meki? Die bezetting van de Westelijke Sahara en meer dan 2500 kilometer lange muur heeft Marokko goed voor elkaar hè? Geen haan die er naar kraait?
Wat een vergelijking, in Israel vallen er dagelijks doden door geweld tussen de partijen. In Marokko is er sinds 1991 geen schot gelost. En ja, voor veel landen is de Polisario een groep vrijheidsstrijders, maar voor andere landen ook weer niet. Geen haan die er naar kraait? Misschien dat de Westerse selectieve media er geen aandacht aan geeft, maar ik snap de relevantie niet bij dit nieuwsbericht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_60924869
Hamasleden zijn inderdaad vrijheidstrijders die vechten voor onafhankelijkheid + nog wat Sjakie-doeleinden, maar zelfs dan mag men niet wegnemen dat ze terreur gebruiken om dit te bereiken.
pi_60925816
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef IFU het volgende:

[..]

Zonder de bezetting had HAMAS en PLO niet bestaan.

Dat zijn geen terroristen maar verzet strijders.

En met burgerdoelen heb ik geen probleem,

Israel heeft zelf de palestijnse burgers uitgekozen als slachtoffer van hun bezetting.

En een Joods spreek woord luid Oog om Oog tand om tand.

En toen we 2 atoombommen op de japanse bezetter goeiden noemde niemand de VS terroristen.

Dat is het risico wat een agressieve bezetter nu eenmaal loopt.
Er staat hierboven geen zin die niet uit puur gelul is samengesteld.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_60925898
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef IFU het volgende:
Dus kunnen de Pro Israel aanhangers niks anders dan op de persoon spelen of roepen dat je een antisemiet ben.
Pro Israel aanhangers?
Mensen die de Tweede Wereldoorlog alleen gebruiken als vindplaats van lukrake voorbeelden zijn minstens even ergerlijk.
pi_60928213
Tsja, wat kun je van die nederzettingen zeggen.

Het land waar ze op bouwen, is veroverd door Israël op hun vijanden. Sommige gebieden zouden teruggegeven kunnen worden en zíjn zelfs al teruggegeven. Bij andere gebieden (Golan-hoogvlakte, bijvoorbeeld) kan daar geen sprake van zijn, wegens strategische ligging.

Het teruggeven van land aan de 'oorspronkelijke bevolking' heeft tot nog toe geleid tot raketaanvallen nog dieper in Israël (Gaza). Dus nee, erg happig zijn ze er niet op om land af te staan.

Maar nederzettingen bouwen is gewoon slecht. Dat moeten ze niet doen. Dat de kolonisten niet worden bestraft... hallo, elke kolonist is een extremist zou je kunnen zeggen, en elke kolonist heeft een Uzi of een M-16. Nee, die ga je niet hard aanpakken.

Trouwens... 15% vervolging is volgens mij nog altijd heel wat meer dan wat de Palestijnen doen..
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_60929385
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:02 schreef Triggershot het volgende:
Hamasleden zijn inderdaad vrijheidstrijders die vechten voor onafhankelijkheid + nog wat Sjakie-doeleinden, maar zelfs dan mag men niet wegnemen dat ze terreur gebruiken om dit te bereiken.
Klopt zoals de Gealieerden deden met Duitsland (bombaderen van burger doelen dresden en berlijn)

En de Amerikanen deden met Japan ( Atoom bommen op Nagasaki en Hirshima)

Daar heb ik niemand over horen klagen .
pi_60929515
Nee, en sindsdien is er ook helemaal geen twijfel gerezen aan het nut van die operaties.
pi_60931222
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef IFU het volgende:

[..]

Klopt zoals de Gealieerden deden met Duitsland (bombaderen van burger doelen dresden en berlijn)

En de Amerikanen deden met Japan ( Atoom bommen op Nagasaki en Hirshima)

Daar heb ik niemand over horen klagen .
Dan moet je beter luisteren. Die bombardementen waren misdadig. Was ook een andere tijd. Bovendien moorden de Israëli's de Palestijnen en andere volkeren die zij overheersen niet systematisch uit en dienen zij niet koste wat kost gestopt te worden, in tegenstelling tot de nazi's.

Zo, dat argument ook weer op zeep. Next please.
pi_60932739
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dan moet je beter luisteren. Die bombardementen waren misdadig. Was ook een andere tijd. Bovendien moorden de Israëli's de Palestijnen en andere volkeren die zij overheersen niet systematisch uit en dienen zij niet koste wat kost gestopt te worden, in tegenstelling tot de nazi's.

Stel jou de vraag aan jezelf die de massamoorden in Qana op zijn geweten had
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_60933392
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef Karrs het volgende:

[..]

Overheersen, das inderdaad wel de juiste woordkeus.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:26:31 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60933395
israel kondigt van te voren aan dat ze stellingen die israel bedreigen bombarderen. dat de palestijnen zo laf zijn om naast of zelfs in deze stellingen kinderen en burgers te plaatsen, of stelling naast scholen en burgers te bouwen geeft niet de gemeenheid van israel aan, maar de walgelijke zieligheid van de palestijnen.

israel probeert altijd zo min mogelijk burgers te doden, dit in tegenstelling tot de raketten en zelfmoordenaars die hamas of hezballah met duizenden naar israel stuurt.

epic fail.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:26:38 #65
165633 eriksd
The grand facade...
pi_60933397
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:35 schreef IFU het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Israel bestaansrecht heeft (ik heb het gevoel dat dat bij u niet het geval is) maar dan wel binnen de grenzen die internationaal bepaald zijn.

Het huidige probleem vind ik nu dat Israel door gaat met het bezetten en nieuwe nederzettingen bouwt.

Tevens is de machtstrijd binnen de palestijnen een groot probleem.

Wat natuurlijk geen excuus mag zijn om door te gaan met de bezetting en het nederzetting beleid.
Nu haal je toch echt dingen door elkaar daar de Israelische regering net zo tegen nederzettingen is als jij. Dagelijks worden die weer net zo hard ontruimd, maar dat ik zie ik niet terugkomen in jouw retoriek.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:47:38 #66
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_60933990
Israel is heel erg tegen nederzettingen en Israel probeert altijd zo min mogelijk burgers te doden...jaja...
1 ding is zeker: Israel heeft een uitstekend pr-apparaat
Huig
pi_60934294
Israel tegen de nederzettingen? Waarom subsidieren ze juist die nederzettingen dan? Of bedoel je met ontruimen het verplaatsen van nederzettingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_60934531
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Stel jou de vraag aan jezelf die de massamoorden in Qana op zijn geweten had

Pardon, ik begrijp niet wat hier staat.
pi_60935442
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nu haal je toch echt dingen door elkaar daar de Israelische regering net zo tegen nederzettingen is als jij. Dagelijks worden die weer net zo hard ontruimd, maar dat ik zie ik niet terugkomen in jouw retoriek.
Israel tegen de nederzettingen? Dat is wel het toppunt... Ik vond het mooi dat ze de Gazastrook ontruimden, nu nog de Westbank.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:17:11 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_60936502
Zoek het centrale israel palestina topic maar op ergens, dit gaat nergens over.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')