Is een homo-lok-ding, denk ik zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:06 schreef piekartz87 het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat dat tuiten van die lippen inhoud anders dan dat het er gigantisch gay uitziet?
Kom op... Iedereen weet z'n voornaamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:23 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat je die naam uberhaupt kent...
Het lijkt ook nog eens dat dat wijf een heul groot oor heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er het meest trieste van alles, deze foto's.
Vaak staat er iets onder van : Ick houw vang jauw / niedt de breecken.
Maar, die mensen hebben elkaar waarschijnlijk nog nooit gezien, vandaar die foto waar ze met aparte foto's zijn bewerkt.
Echt triest.
Je ondertitel maakt die laatste foto HE-LE-MAAL afquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:49 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ok bij jou in het dorp misschien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef Moozze het volgende:
[..]
Kom op... Iedereen weet z'n voornaam
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Welke klapjosti zet er nou een monitor op zijn wasmachine![]()
binnenkort op animal planet komt er een docu van opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:18 schreef fathank het volgende:
Waar lopen dit soort josti's in de vrije natuur, want ik zie ze niet zo vaak. Als je dit topic ziet zou je bijna denken dat je in een afvalput voor gehandicapten bent belandt
Op de kermis kan je ze vaak spotten, en dan met name bij de botsauto'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:18 schreef fathank het volgende:
Waar lopen dit soort josti's in de vrije natuur, want ik zie ze niet zo vaak. Als je dit topic ziet zou je bijna denken dat je in een afvalput voor gehandicapten bent belandt
Blij dat ik daar nooit komquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:14 schreef Toempf het volgende:
[..]
Op de kermis kan je ze vaak spotten, en dan met name bij de botsauto's
ja want die zijn nog erg stoer als je 18+ bentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:14 schreef Toempf het volgende:
[..]
Op de kermis kan je ze vaak spotten, en dan met name bij de botsauto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |