Z'n verdiende loonquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
ook zo kun je thuis komen naar een avondje stappen in die kk achterhoek hier
* Diemietuhriej is spontaan fan van de achterhoek.
Wat een brede beer ook, die knakkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:40 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze artistiek op het gebied van fotograferen tegenwoordig
dat krijg je ervan als je zo vies nichterig daar rondlooptquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
ook zo kun je thuis komen naar een avondje stappen in die kk achterhoek hier
* Diemietuhriej is spontaan fan van de achterhoek.
die 2de,, een onleesbare tattooquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:40 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze artistiek op het gebied van fotograferen tegenwoordig
ik heb foto's van misvormde kindertjes uit Tsjernobyl gezien die een normaler gezicht hadden dan hijquote:
"Crazy Eddy" staat erquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
die 2de,, een onleesbare tattoomooi hoor
Is een homo-lok-ding, denk ik zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:06 schreef piekartz87 het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat dat tuiten van die lippen inhoud anders dan dat het er gigantisch gay uitziet?
Kom op... Iedereen weet z'n voornaamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:23 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat je die naam uberhaupt kent...
Het lijkt ook nog eens dat dat wijf een heul groot oor heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er het meest trieste van alles, deze foto's.
Vaak staat er iets onder van : Ick houw vang jauw / niedt de breecken.
Maar, die mensen hebben elkaar waarschijnlijk nog nooit gezien, vandaar die foto waar ze met aparte foto's zijn bewerkt.
Echt triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |