Geen ondertiteling is makkelijk te volgen, maar als er verkeerde onderstaat is dat bijna niet te volgen, dat is zo irritant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef 2Mini het volgende:
Gisteravond stond de tv bij me aan.. af en toe gekeken. Ondertiteling van Malcolm was verkeerd.. maar ik gebruik geen ondertiteling.
Voor de rest vond ik Simpsons en Southpark een gehel verbetering in de avond.. tot ze weer over gingen naar die lompe engelse series
Somebody is gonna get hurt real bad!!!quote:
Je bedoeld die met die accent?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef ernstigezaak het volgende:
Heeft iemand zojuist 'The World's Stand Up' gekeken ?
De laatste comedian kwam uit Wales, maar heb z'n naam niet meegekregen. Weet iemand de naam van hem? Vond hem erg goed.
Today it's your lucky day!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef ernstigezaak het volgende:
Heeft iemand zojuist 'The World's Stand Up' gekeken ?
De laatste comedian kwam uit Wales, maar heb z'n naam niet meegekregen. Weet iemand de naam van hem? Vond hem erg goed.
Dat is vrij normaal in de VS.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef wolferl het volgende:
Ik heb geprobeerd om Chris Rock te kijken, maar die gast lult alleen maar negatief over het blanke ras.
Six Feet Under is een erg goeie serie, maar past voor geen meter bij die andere series op CC inderdaad. Het is ook niet echt een comedy. Ik denk dat SFU er heel snel weer uit gaat, het is niet echt een serie voor de gemiddelde CC-kijker.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Six feet under is wel een aanwinst (al vind ik het niet echt bij CC passen).
Kwam via de mail binnen, dus ter info.quote:Datum: zaterdag 18 oktober
Wijziging:
23.00 – 23.35 Californication
Finale van seizoen 1: “The Last Waltz”
23.35 – 24.35 Stand Up Comedy: Pablo Francisco
Registratie van de show “Bits and Pieces”
24.35 – 02.00 That ‘70s Show
Amerikaanse sitcom. Marathon uitzending.
02.00 – 05.00 Nachtprogrammering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |