Dat snap ik wel maar juist daarom vraag ik mij nog steeds af of het misschien niet beter zou zijn om in de oude genderrol te solliciteren en na een maand of wat het pas te vertellen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, TIGG, denk ik dat je ook afgewezen zou zijn als je had gezegd dat er een ingewikkelde rugoperatie aan zat te komen. Werkgevers zitten nu eenmaal niet te wachten op werknemers die een tijd uit de running gaan zijn.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:26 schreef Joanne35 het volgende:
[...] Behalve mij alleen maar meisjes op die foto[...] Alsof er 'iemand' aan het ontwaken was
Tja, dat idd. Maar in mijn geval ook de bochten waarin mezelf heb gewrongen om te conformeren aan het beeld van de wereld om je heen.quote:Maar je hebt wel gelijk dat je vooral van je gevoel moet uit gaan, die conclusie had ik ook al getrokken omdat je gedrag en de personen waar je mee omgaat meer zegt over de rolpatronen waar je als kind al in geduwd wordt dan over wie je van binnen bent.
Mja, ik keek ook altijd 'somewhat troubled'... maar ik werd dan ook behoorlijk gepest. Iets waarvoor ik bij mijn gendertherapeut ook voor in therapie ben geweest. Dat ben ik nog steeds aan het verwerken maar ik heb er ook vrede mee gekregen. Het heeft me onder andere de persoon gemaakt die ik nu ben. Eigenwijs, eigenzinnig en een beetje een betweter.quote:Ik keek trouwens meestal wel erg ongelukkig op die fotos (zelfs al op de kleuterschool), dus het lijkt toch wel alsof me toen al iets dwars zat.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef wonderer het volgende:
Over foto's gesproken, deze wel eens gezien?
Dat ben ikquote:Op maandag 15 september 2008 13:03 schreef TiGG het volgende:
[..]
Wie is dat dan?
Woensdag of vrijdag waarschijnlijk een sollicitatie gesprek dus maar eens kijken wat dat oplevert!
Allemaal bedankt voor de reacties op mijn werk vragen enzo!
Hihi, aha!quote:
Ja, ik vind deze foto heel leuk. Ik was een schattig jongetjequote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef TiGG het volgende:
[..]
Hihi, aha!
Je poseerde er wel goed voor hoor!![]()
Ik vind het een mooie foto, ik hoop alleen dat je er zelf ook zo over denkt aangezien ik foto's uit mijn kindertijd heb waar ik toch wel degelijk een pijnlijk gevoel van in mijn hoofd krijg.![]()
Ach heb er ook wel wat tussen zitten waarvan ik een warm gevoel krijg.
Misschien stoppen ze nu wel een COGIATI test tussen de andere tests die je moet maken ;-)quote:Ik weet het niet maar vraag me af wat ze daar dan mee zouden doen voor de volgende keer en of dat dan in het persoonlijke gesprek besproken gaat worden.
Hai Meike, dank je voor je lieve reactie. Ik ben er nog niet helemaal aan toe om me in het dagelijkse leven met mijn nieuwe naam voor te stellen. Dat is iets dat ik binnen het komende half jaar ga doen als ik omga. Als ik aan mensen verteld heb hoe ik me werkelijk voel, vertel ik ze er wel bij dat ik straks graag Nina genoemd zou willen worden. Ik vind het geweldig om dat te vertellen en als mensen me dan eens Nina noemen geeft dat me echt het gevoel dat ik de juiste naam heb gekozen. Het voelt.. .eigen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Meike26 het volgende:
Nina, geweldig dat je je keuze voor je toekomstige identiteit/roepnaam heb gemaakt. Zal in het begin wel wennen zijn met het kennismaken van mensen en je voor te stellen als Nina, maar het went wel snel en voor je het weet is N...S niets meer dan een herinnering
En?! Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 15 september 2008 13:03 schreef TiGG het volgende:
[..]
Wie is dat dan?
Woensdag of vrijdag waarschijnlijk een sollicitatie gesprek dus maar eens kijken wat dat oplevert!
Allemaal bedankt voor de reacties op mijn werk vragen enzo!
Het gesprek ging heel erg relaxed ik heb alleen mijn mond stijf dicht gehouden over het hele gender gebeuren.quote:
alleen borrel, 't is zo vroeg op de avond zodat mensen die wat langer terug moeten reizen met OV daar ruim de gelegenheid voor houden.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef wonderer het volgende:
Okee.
Overigens, is er eten gepland? Of alleen ergens een borrel?
quote:Universiteit lanceert transgender-wc's
MANCHESTER - Een poging om het transgender-studenten meer naar de zin te maken heeft geleid tot zogenaamde 'geslachtsvriendelijke' toiletten op de Universiteit van Manchester...
Het bekende logo van het mannentoilet is op de onderwijsinstelling vervangen door de woorden: 'toiletten met urinoirs'. Dat meldt de Britse Metro. Ook de afbeelding op de deur van het vrouwentoilet moest eraan geloven. Daar staat vanaf nu slechts: 'toilet'.
Geklaagd
De bijzondere verandering werd ingevoerd nadat een groepje transgender-studenten had geklaagd over de man-vrouw faciliteiten.
Belachelijk
Tot nu toe zijn alleen de deuren in één bepaald gedeelte van de school aangepast, maar de studentenraad hoopt de verandering door te voeren in alle toiletten van het gebouw.
Niet iedereen is blij met de aanpassing. "Het is belachelijk, ik kan niet geloven dat ze de logo's verwijderen. Iedereen volgt de traditionele afbeeldingen voor de mannen en vrouwen-wc's. Dit leidt alleen maar tot verwarring."
Mensen die niet transgender zijn of iemand kennen, denken never nooit na over mannelijkheid en vrouwelijkheid, en dat willen ze ook niet, dus vinden ze het onzin.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef Susi het volgende:
Ik breek even in, want ik las dit op telegraaf.nl
[..]
Ik ga niet in Utrecht eten... ik eet thuis als ik van mijn werk kom en dan neem ik de trein naar Utrecht... dus tot dan...quote:Op maandag 29 september 2008 23:00 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen nou even laat weten of ze wel of niet gaan eten... anders sta ik daar om 17:30 in mijn uppie
"Hildy, the other white meat"quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef NoktetMort het volgende:
Ik wel, maar alleen als je een lekker sappig stukje vlees bent
uhm wonderer dit had ik geschreven omdat ik dus ook in utrecht zal eten, misschien staat het er niet duidelijk, maar met "we" in de eerste zin bedoelde ik ook mezelfquote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef MuteZukini het volgende:
nou wat ook kan is dat voor wie eerder kan komen dat we even samen wat makkelijks eten op station of hoogcatherijne, ik moet ook een uur reizen en heb ook geen zin in gehaast hoor, dus dan hoef je ons niet in utrecht te zoeken, en is er dus ook geen gehaast nodig...dus steek je hand op als je van te voren al samen wat wilt eten![]()
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef Meike26 het volgende:
Indd. volgend jaar in de herkansing ?
1500. Niet slecht voor een debuut in zo'n kleine marktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:06 schreef Magenta het volgende:
Ook je boek besteld hierwat is de oplage?
MuteZukini komt misschien ook. Toch nog een soort meet danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Magenta het volgende:
Nijmegen is vlakbij. Maar even over nadenken.
Hai Meike,quote:
Ik heb de 30 graden hoek en kan m'n benen double-crossen, maar het lijkt me weer zo'n test die je met een korrel zout moet nemenquote:1. Elbows. If you let your arms hang down by your sides and face your palms forward, male physical arms will be almost straight line from shoulder to wrist. Female arms will be straight down to the elbow, but then the arms angle outward, away from the body at about a thirty degree angle.
Why is this? In evolution, the angle makes it far easier to nurse a baby; Male arms can't easily twist into a position to bring the baby to the breast area, while cradling the baby's head in the crook of the elbow.
It is this angle that makes girls throw like girls (and that led my friend to take off her tee-shirt the way she did).
2. Crossing of legs. We can all cross our legs, but can you double-cross them? In other words, after you cross your legs, can you then tuck your ankle around again, under the ankle of the leg on the bottom.
Guys can't seem to do this because of the width of the pelvis and the angle at which the legs are attached.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |