Super. 4 dagen auto gehuurd en voor de rest veel aan zwembad gelegen en elke avond uit etenquote:
Word je daar echt vrolijk vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
WWW.SKINS.BE
zoeken op Rachel
OH en http://tinypic.com/player.php?v=90ycdy&s=3
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je daar echt vrolijk vanZo'n buik waar 10 liter water in lijkt te klotsen
Klinkt goedquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
Super. 4 dagen auto gehuurd en voor de rest veel aan zwembad gelegen en elke avond uit eten![]()
Zon
jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen weg blijkbaar
tomaatquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja
ik was alleen even broodje met ham kaas tomaat augurk en kokkommer maken!
Is lekker hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tomaat
augurkaugurk op broodje
Maarja in die tijd kan veel gebeuren dus
Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel anders liep iedereen achter de zelfde chick aan
neem aan dat je je ouders daar dan wel van op de hoogte steltquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:50 schreef mash_ het volgende:
Oh ik word zo gek van mijn broerwe zijn dus alleen thuis en hij doet geen fuck
![]()
![]()
dus komt er opneer dat ik het allemala kan gaan doen
mwa heb ik weinig aanquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
neem aan dat je je ouders daar dan wel van op de hoogte stelt
Als hij vraagt: wat eten we, zeg jij gewoon... jij? geen ideequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:50 schreef mash_ het volgende:
Oh ik word zo gek van mijn broerwe zijn dus alleen thuis en hij doet geen fuck
![]()
![]()
dus komt er opneer dat ik het allemala kan gaan doen
Dat eten boeit nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als hij vraagt: wat eten we, zeg jij gewoon... jij? geen idee
ik? Heerlijk stukie biefstuk
Hmm lastig, dan maar de hond inruilen voor een katquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:57 schreef mash_ het volgende:
Dat eten boeit niethet gata vooral om de hond uitlaten.. Dan heeft hij dat weer niet gedaan en dan moet ik het weer doen. En ik kan dan moeilijk zeggen nee dik doe het oook niet want dat is zielig voor dat beest
hebben we er al 2 vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm lastig, dan maar de hond inruilen voor een kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |