ik zet hem ook altijd op standby, maar dan gaat ie soms aan als de batterijen van mijn muis of toetsenbord leeg zijn of als de muis denkt dat ie beweegt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft daar ook last van, zet ik em het voor het werk in Sluimerstand...staat ie gewoon aan als ik terug kom
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:47 schreef slindenau het volgende:
Weheheheh Jordeeeh durft zelf geen meisjes te vragen
Helegaar welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:47 schreef slindenau het volgende:
Weheheheh Jordeeeh durft zelf geen meisjes te vragen
Hakken en stampen GABBERTJE?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:06 schreef De_Ananas het volgende:
BOOM BOOM BOOM HAKKEN STAMPEN!!!!!
Oh dat was over een uurquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:45 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zal er later even naar kijken, eerst even naar de opticien.
VERTELL!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:04 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb trouwens een leuk verhaal voor Jos.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:14 schreef gers het volgende:
YES EN GISTEREN CHICKS GEHUSSELD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Is het zondagquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:15 schreef afcajos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik heb geen krantquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef gers het volgende:
trouwens wat een gezeik in de krant over die trut van groenlinks
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef afcajos het volgende:
Man man man, vanacht met een extra fiets op mijn nek naar huis gefietst omdat een vriendinneke der fiets kapot wasHeb nu nekkanker
stond erin dat fok opriep om dat huis van haar in de fik te stekenquote:
Maak eens een paint ter verduidelijkingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef afcajos het volgende:
Man man man, vanacht met een extra fiets op mijn nek naar huis gefietst omdat een vriendinneke der fiets kapot wasHeb nu nekkanker
Gwehehe zal ze echt zo dom zijn dat ze daar in geloofdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:18 schreef gers het volgende:
[..]
stond erin dat fok opriep om dat huis van haar in de fik te steken
Misschien zitten ze nu mee te kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:20 schreef gers het volgende:
als ik nu omroep om dat huis van haar in de fik te steken krijg ik dan de pliesie achter me aan
Neequote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:24 schreef gers het volgende:
IK GEEF DEGENE DIE HAAR HUIS IN DE FIK STEEKT 100 EURO'S
JE KAN OOK POEDER STUREN NAAR
Postbus 20018, 2500 EA Den Haag
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:26 schreef afcajos het volgende:
De avond begon trouwens goed, we hadden met zn 2en voor 60 euro munten gehaald, die 1.80 kosten maar we kregen er iets van 45 ofzo![]()
Toen kwam er zo'n jong chicky (16yo) naar me toedie ik "zo" wel weer zou zien, moest natuurlijk eerst bier drinken
Vervolgens haar niet meer tegen gekomen
![]()
Vervolgens beetje lomp doen en bier en tieten schreeuwen![]()
En toen 10km naar huis met een extra fiets op mn nek![]()
half 5 lag ik in mijn bedje
Mja, ik heb altijd een keerpunt op de avond dat ik te dronken uit mijn ogen kijk en dan niks meer regelquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:28 schreef gers het volgende:
[..]
je stelt me teleur
er waren toch wel meer chicks?
en zo'n fiets op je nek doen terwijl je er niks voor terug vraagt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, ik heb altijd een keerpunt op de avond dat ik te dronken uit mijn ogen kijk en dan niks meer regel![]()
Owja mijn ex zat hele tijd om mij heen te hangen maar wonder boven wonder heb ik mij niet vergrepen aan haar.
quote:vandaag, 13:07
Nog chickies geplayed jos?
Ja ja 't is gewoon een verzonnen tekstquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef afcajos het volgende:
Op mijn hyves van een dorpsgenoot
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:43 schreef gers het volgende:
we moeten afcajos gewoon negeren totdat hij een chick heeft gehusseld
naaktpics als bewijs
Dat laat mij koud zeker zo'n nerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel een pic waar ik een wijf regel van een jaar of 16
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel een pic waar ik een wijf regel van een jaar of 16
Gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:48 schreef afcajos het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw liefdesleven teunebeunIk mis je avonturen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op![]()
haaaa
enne alles good mit dich ?
geis toch waal mit noa ut stuupke de 29ste woa ?
XX
[..]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |