quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Bira we me-me (dat was een geit doet, MEH maar dan zonder de H weet je wel) en dan ler erachter. Door er Ler achter te plakken maak je het meervoud, één tiet, twee tieten. Één meme, twee memeler
Bira we meme-ler
Ik lulde ook maar wat he. Ik ken twee woorden turks. Ipne en Amanagojem(zal het wel verkeerd schrijven, uiteraard.) Betekend homo en neukjemoeder(?)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Welles :<
Sarap ve gögüzler klinkt niet :<
BIER EN TETTE.
In Istanbul zit ze zo aan je lulquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:16 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En wat als ik dat zeg tegen een Turkse? Kan ik dan bezoek verwachten thuis?
Ibne en amina koydum inderdaad o+. Homo en ehm.. Ja, het tweede is eigenlijk gewoon 'fuck-you'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik lulde ook maar wat he. Ik ken twee woorden turks. Ipne en Amanagojem(zal het wel verkeerd schrijven, uiteraard.) Betekend homo en neukjemoeder(?)
Dan moet ik dus naar Istanbul gaan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:17 schreef msnk het volgende:
[..]
In Istanbul zit ze zo aan je lul
Ieder ergens anders heb je haar broer voor je deur staan.
Of je neukt haar hier maar dan moet je je wel voorbereiden op haar familie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar Istanbul gaan?
Waarom zijn die turken van hier dan zo ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar raar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Of je neukt haar hier maar dan moet je je wel voorbereiden op haar familie.
Afwijkende hersencellen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waarom zijn die turken van hier dan zo ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar raar?
Logisch: Twee culturen die niet kunnen mixen worden gemixt. Dat levert wrijving op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waarom zijn die turken van hier dan zo ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar raar?
Sorry dat ik niet zo'n stoere alto net als jij bent zegquote:
Inderdaad, opbokkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Logisch: Twee culturen die niet kunnen mixen worden gemixt. Dat levert wrijving op.
Serieus in klbsc?
Doelde op je LP videoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo'n stoere alto net als jij bent zeg
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef BigKahuna het volgende:
Kankerargentijnen. Dat Brazilië ze kankerhard gaat vernederen.
ANGOLA !quote:
Je bent een kankeraltoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |