Hmm, nouja wij gaan na verjaardag waarschijnlijk ook nog wel wat doen, dus should I keep you posted?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:58 schreef afcajos het volgende:
Hmm ik zit met een dilemmaVanavond kan ik weer naar dat feest in die tent waar ik gister was, alleen vandaag sluit ie al om 12 uur
Omdat al die lui zondag naar de kerk moeten ofzo
![]()
En na 12 uur ergens kansloos in een kroeg zuipen heb ik ook niet heel veel zin inwat het wel weer zal worden
Je kan ook je vriendin neuken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:58 schreef afcajos het volgende:
Hmm ik zit met een dilemmaVanavond kan ik weer naar dat feest in die tent waar ik gister was, alleen vandaag sluit ie al om 12 uur
Omdat al die lui zondag naar de kerk moeten ofzo
![]()
En na 12 uur ergens kansloos in een kroeg zuipen heb ik ook niet heel veel zin inwat het wel weer zal worden
Ja sms maar waar jullie heengaan, mss kan ik dan een bob regelen dan komen wij ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, nouja wij gaan na verjaardag waarschijnlijk ook nog wel wat doen, dus should I keep you posted?
Niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je kan ook je vriendin neuken?
Oh wacht, dit is fok:
Je ken ook aan je pik gaan trekken?
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja sms maar waar jullie heengaan, mss kan ik dan een bob regelen dan komen wij ook![]()
Owja mark is vanavond ook op die verjaardag!
Zie optie 2quote:
Mark en maik zijn goede vrindjes! Dus jullie zitten met mark opgescheept vanavond.quote:
Oh nee? dan moet ik maar eens een dokter gaan bezoekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar doe je toch niet de gehele nacht over
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mark en maik zijn goede vrindjes! Dus jullie zitten met mark opgescheept vanavond.
Ha modderfokking haquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dus als ik een turk tegenkom zeg ik gewoon niet...
Heul niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |