quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
wurm, jij maakt alles weer goed, even topic voor je openen
jaaaaaaaaaquote:
banaanvraagquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:54 schreef Markster het volgende:
Ik zag een goed idee! ja hier !!
25 pppquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:54 schreef Markster het volgende:
neujjj, kanker fan ben ik. als jij fan bent van een clini clow zou je ook een kus willen, ik ben fan van murpquote:
Sup newb?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:01 schreef Metalcat het volgende:
*kutnewb meldt*
En ik dan ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:27 schreef Markster het volgende:
Ik zie btw geen 1 bekende in dit bagger topic!
Er is idd niet veel meer aan. En ondertussen denken wannabe-grappige kutusers 5 leuke topics aan te maken in 3 minutenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nachtbagger word kutter en kutter, zo blijkt
Worden er hier dan poëtische hoogstandjes verwacht dan ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nachtbagger word kutter en kutter, zo blijkt
vroeger waren die spontaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Superwatje het volgende:
[..]
Worden er hier dan poëtische hoogstandjes verwacht dan ?![]()
dacht het niet![]()
denk ik toch
Is inderdaad een optiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
[..]
Er is idd niet veel meer aan. En ondertussen denken wannabe-grappige kutusers 5 leuke topics aan te maken in 3 minuten
Ik denk dat het maar weer eens tijd is voor een sabbatical... Wellicht leer ik (en mijn kloon natuurlijk) /49 dan weer waarderen.
Ik hou ook van jou.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
[..]
Er is idd niet veel meer aan. En ondertussen denken wannabe-grappige kutusers 5 leuke topics aan te maken in 3 minuten
zarGon, waarde mod,quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen dat ik de oedipuscomplex heb?
Je doet maar lekker wat je niet laten kunt. Maar geef mij niet de schuld van je ban.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
wil jij dan ook een fan topic, ik wil wel het zargon fan topic maken, maar met toestemming van jou.
Het zijn allemaal zaadtopics. Geen enkele waarbij er nog materiaal is om over te praten... Wel jammer, ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
[..]
hooi fiets, ik bedoel mohamed de schaapquote:
Jij bent al gewaarschuwd, onthoud dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
wil jij dan ook een fan topic, ik wil wel het zargon fan topic maken, maar met toestemming van jou.
oh oh. spannend!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent al gewaarschuwd, onthoud dat.
Hieronder deze post dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:14 schreef Superwatje het volgende:
In de post onder deze post gaat iets fenomenaal geniaal geschreven worden.![]()
Let maar es op![]()
poging om de kwaliteit op te krikken
daaaag fietsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:16 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
Oh ja, sabbatical...
Check jullie homies l8ter!
Het is jammerl genoeg niet elke dag een kek feestje, hier. Wie zijn je O-V's?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:12 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
zarGon, waarde mod,
Wat een klote NB-topic.
Waar zijn mijn Online-Vrienden gebleven?
Godverdomme,
Markies.
Ok lichtpuntje ...... tijd om je lamp te vervangenquote:
Je wil dat ik weer in volle glorie zal schijnen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:23 schreef Superwatje het volgende:
[..]
Ok lichtpuntje ...... tijd om je lamp te vervangen
als dikke stront door een rietjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:24 schreef Markster het volgende:
De bagger gaat niet echt snel tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |