quote:
Welke van de 3 keren was jij ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
NIet voorzeggen jij....
Ik heb je eerder op zwart gezet, weet je nog ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke van de 3 keren was jij ?
O gelukkig! wat moesten we zonder jouw toestemming??quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:15 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Bijdeze verklaar ik dit topic als nachtbagger
Niet iets waar ik op dit moment aan herinnert wil wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:22 schreef Buschetta het volgende:
Ik herriner me nog dat sneue geouwehoer van een mod afgelopen week over dat de titels originelen zouden moesten zijn
Ja!
Ik check ff een ander topic voor je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:27 schreef Markster het volgende:
Ik zie btw geen 1 bekende in dit bagger topic!
hooi k ben nog steeds vanslag dat j me topic had gesloten, k weet niet meer welk topic. maar k barst nu en dan gwn nog in tranen uit, net als gister, k stond snoep te scheppen ineens moest k huilen waren me zuren balen nat, k proeven was het zuur weg, smaakte et zout.quote:
Gewoon doorbijten. Zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hooi k ben nog steeds vanslag dat j me topic had gesloten, k weet niet meer welk topic. maar k barst nu en dan gwn nog in tranen uit, net als gister, k stond snoep te scheppen ineens moest k huilen waren me zuren balen nat, k proeven was het zuur weg, smaakte et zout.
wurm, jij maakt alles weer goed, even topic voor je openenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Gewoon doorbijten. Zowel letterlijk als figuurlijk.
En stel je FFS niet zo aan, met je achterlijke typgedrag en gejank om een gesloten kuttopic.
Verder ben ik wel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |