quote:
Welke van de 3 keren was jij ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
NIet voorzeggen jij....
Ik heb je eerder op zwart gezet, weet je nog ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke van de 3 keren was jij ?
O gelukkig! wat moesten we zonder jouw toestemming??quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:15 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Bijdeze verklaar ik dit topic als nachtbagger
Niet iets waar ik op dit moment aan herinnert wil wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:22 schreef Buschetta het volgende:
Ik herriner me nog dat sneue geouwehoer van een mod afgelopen week over dat de titels originelen zouden moesten zijn
Ja!
Ik check ff een ander topic voor je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:27 schreef Markster het volgende:
Ik zie btw geen 1 bekende in dit bagger topic!
hooi k ben nog steeds vanslag dat j me topic had gesloten, k weet niet meer welk topic. maar k barst nu en dan gwn nog in tranen uit, net als gister, k stond snoep te scheppen ineens moest k huilen waren me zuren balen nat, k proeven was het zuur weg, smaakte et zout.quote:
Gewoon doorbijten. Zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hooi k ben nog steeds vanslag dat j me topic had gesloten, k weet niet meer welk topic. maar k barst nu en dan gwn nog in tranen uit, net als gister, k stond snoep te scheppen ineens moest k huilen waren me zuren balen nat, k proeven was het zuur weg, smaakte et zout.
wurm, jij maakt alles weer goed, even topic voor je openenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Gewoon doorbijten. Zowel letterlijk als figuurlijk.
En stel je FFS niet zo aan, met je achterlijke typgedrag en gejank om een gesloten kuttopic.
Verder ben ik wel lief
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
wurm, jij maakt alles weer goed, even topic voor je openen
jaaaaaaaaaquote:
banaanvraagquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:54 schreef Markster het volgende:
Ik zag een goed idee! ja hier !!
25 pppquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:54 schreef Markster het volgende:
neujjj, kanker fan ben ik. als jij fan bent van een clini clow zou je ook een kus willen, ik ben fan van murpquote:
Sup newb?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:01 schreef Metalcat het volgende:
*kutnewb meldt*
En ik dan ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:27 schreef Markster het volgende:
Ik zie btw geen 1 bekende in dit bagger topic!
Er is idd niet veel meer aan. En ondertussen denken wannabe-grappige kutusers 5 leuke topics aan te maken in 3 minutenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nachtbagger word kutter en kutter, zo blijkt
Worden er hier dan poëtische hoogstandjes verwacht dan ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nachtbagger word kutter en kutter, zo blijkt
vroeger waren die spontaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Superwatje het volgende:
[..]
Worden er hier dan poëtische hoogstandjes verwacht dan ?![]()
dacht het niet![]()
denk ik toch
Is inderdaad een optiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
[..]
Er is idd niet veel meer aan. En ondertussen denken wannabe-grappige kutusers 5 leuke topics aan te maken in 3 minuten
Ik denk dat het maar weer eens tijd is voor een sabbatical... Wellicht leer ik (en mijn kloon natuurlijk) /49 dan weer waarderen.
Ik hou ook van jou.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
[..]
Er is idd niet veel meer aan. En ondertussen denken wannabe-grappige kutusers 5 leuke topics aan te maken in 3 minuten
zarGon, waarde mod,quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen dat ik de oedipuscomplex heb?
Je doet maar lekker wat je niet laten kunt. Maar geef mij niet de schuld van je ban.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
wil jij dan ook een fan topic, ik wil wel het zargon fan topic maken, maar met toestemming van jou.
Het zijn allemaal zaadtopics. Geen enkele waarbij er nog materiaal is om over te praten... Wel jammer, ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
[..]
hooi fiets, ik bedoel mohamed de schaapquote:
Jij bent al gewaarschuwd, onthoud dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
wil jij dan ook een fan topic, ik wil wel het zargon fan topic maken, maar met toestemming van jou.
oh oh. spannend!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent al gewaarschuwd, onthoud dat.
Hieronder deze post dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:14 schreef Superwatje het volgende:
In de post onder deze post gaat iets fenomenaal geniaal geschreven worden.![]()
Let maar es op![]()
poging om de kwaliteit op te krikken
daaaag fietsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:16 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
Oh ja, sabbatical...
Check jullie homies l8ter!
Het is jammerl genoeg niet elke dag een kek feestje, hier. Wie zijn je O-V's?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:12 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
zarGon, waarde mod,
Wat een klote NB-topic.
Waar zijn mijn Online-Vrienden gebleven?
Godverdomme,
Markies.
Ok lichtpuntje ...... tijd om je lamp te vervangenquote:
Je wil dat ik weer in volle glorie zal schijnen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:23 schreef Superwatje het volgende:
[..]
Ok lichtpuntje ...... tijd om je lamp te vervangen
als dikke stront door een rietjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:24 schreef Markster het volgende:
De bagger gaat niet echt snel tegenwoordig
HAHAHAH JE ZEI TIETJEquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:26 schreef Markster het volgende:
Zo een tietje met allemaal bochten en draaien erin!!
Auw?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:26 schreef Markster het volgende:
Zo een tietje met allemaal bochten en draaien erin!!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:26 schreef Quir het volgende:
GODVERDOMME WAT EEN KWALITEIT INEENS
(nu blij Paultjuh?)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Je wil dat ik weer in volle glorie zal schijnen?
Ik kan maar 1 wens vervullen per aaibeurt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen liefkozend aaien en wrijven, hopend dat jij 3 wensen wil vervullen?
Alleen het eerste album was tof.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nog mensen die naar slipknot gaan?
4 jaar geleden jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sarcasme, Quir, sarcasme.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:33 schreef Quir het volgende:
Slipknot? -1 Cookie, -1
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Sarcasme, Quir, sarcasme.
ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog een jonkie hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:44 schreef Markster het volgende:
Ik vond slipknot ook leuk.
toen ik 16 was
Hahquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:44 schreef Metalcat het volgende:
[..]
jaaaaaaa:D die hangt aan me muur
Hardcore punk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:39 schreef Quir het volgende:
Oeh, wat luister je?
Waarom is Alexxx stom.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:39 schreef MarkM het volgende:
Bagger.
Anne is lievv.
Alexxxx is stom.
Raad eens hoe oud ik ben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:44 schreef Markster het volgende:
Ik vond slipknot ook leuk.
toen ik 16 was
15?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Raad eens hoe oud ik ben.
En deze in het groot:quote:
bijna 16quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef Markster het volgende:
Je gebroote datum staat niet ingevuld
Op dit moment A Wilhelm Scream (quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:46 schreef Quir het volgende:
Welke bands?
En ik die vast ook gerekend word onder "jonkies" luister tenminste goede metal en heb Slipknot alleen een keer aangekeken toen ik 11 was om daarna in lachen uit te barsten.
hoe oud? jonger dan mij ben ik nog niet tegengekomen.quote:
Hij verwijdert altijd mijn fipo's.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hardcore punk.
[..]
Waarom is Alexxx stom.
wtf, welke is corey taylor tegenwoordig? en wie is die doodskop helemaal links?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:47 schreef Metalcat het volgende:
[..]
En deze in het groot:
[ afbeelding ]
*hoopt dat Quir nu in z'n lach stikt*
[..]
bijna 16
Wilt iemand een beschrijving geven wat hier stond?quote:
Eindelijk hersteld van een hoofdpijn van 3 dagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij verwijdert altijd mijn fipo's.
Hoe is het met Anne?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:49 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf, welke is corey taylor tegenwoordig? en wie is die doodskop helemaal links?
4,3?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Raad eens hoe oud ik ben.
iewl, de eerste is dan duidelijk beter ja, en waar is die gast met die lange neus gebleven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:50 schreef Metalcat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Corey nu met z'n nieuwe masker :] Persoonlijk vind ik die daarvoor leuker.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=180965quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wilt iemand een beschrijving geven wat hier stond?
Zuiplap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Eindelijk hersteld van een hoofdpijn van 3 dagen.
Neh, die allereerste is niet zoveel aan johquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:52 schreef Markster het volgende:
[..]
iewl, de eerste is dan duidelijk beter ja, en waar is die gast met die lange neus gebleven.
Weltrustenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:53 schreef Markster het volgende:
ik ga nu ff echt slapen, want ik heb net me laatste waarschuwing gehad, en anders heb ik zometeen weer een ban te pakken en ik ben blij dat ik eindelijk weer eens terug ben
Tot de volgende keer weer
Yeahhh you're damn right ;dquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:52 schreef GasTurbine het volgende:
METALNINJA'S TAKING OVER THIS TOPIC
Ik heb ze live gezien. Was supervet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:51 schreef Metalcat het volgende:
[..]
Daar zou ik vorig jaar heen gaan :p
Correct.quote:
*is jaloers*quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien. Was supervet.Voorprogramma van Rise Against waren ze samen met The Bronx, wat een grote gilpartij was.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hoe oud? jonger dan mij ben ik nog niet tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |