True. Met mij als uitzondering natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:23 schreef Markster het volgende:
Vrouwen zijn dom en kunnen niet autorijden.
Dus je kan wel autorijden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:27 schreef Cylvia het volgende:
[..]
True. Met mij als uitzondering natuurlijk.
Nee dat zijn ze niet. Frieten zijn door moeders voorgekauwde pattaten omdat de mietjes ziich er anders in verslikken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:53 schreef longinus het volgende:
Frieten zijn gesneden pataten.
Ja. én ik ben zo dom als een zeepje.quote:
Jij kan dus heel goed autorijden...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:27 schreef Cylvia het volgende:
[..]
True. Met mij als uitzondering natuurlijk.
Dan is er iets goed mis met je moeder baasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:29 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze niet. Frieten zijn door moeders voorgekauwde pattaten omdat de mietjes ziich er anders in verslikken.
Wat voor auto rij je, twingo ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:31 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ja. én ik ben zo dom als een zeepje.
Blijkt wel een goede combi te zijn.
Ok, dus nu ben ik alleen nog maar dom, vraag eens iets wat ik niet weet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Bijna net zo erg, maar het is iig een echt merk
99% van de boetes gaan naar mannenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:23 schreef Markster het volgende:
Vrouwen zijn dom en kunnen niet autorijden.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:59 schreef MLF het volgende:
[..]
99% van de boetes gaan naar mannen
dus wie kunnen er niet rijden?
idd: MANNEN!!!!!!!
Waarschijnlijk is er iets mis met jouw zicht aangezien je het kennelijk nog nooit hebt gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:34 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Dan is er iets goed mis met je moeder baas
Een boete verteld weinig over de rijtalenten van de man. Wel over het feit dat hij het gevaar op zoekt. Want zo zijn mannen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:59 schreef MLF het volgende:
[..]
DUS!!! zijn mannen ook de geschikte personen om op een wankel trapje iets van de bovenste plank te pakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een boete verteld weinig over de rijtalenten van de man. Wel over het feit dat hij het gevaar op zoekt. Want zo zijn mannen.
een boete krijg je niet voor netjes rijden maar voor aso en dom rijgedragquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een boete verteld weinig over de rijtalenten van de man. Wel over het feit dat hij het gevaar op zoekt. Want zo zijn mannen.
Niet altijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:08 schreef MLF het volgende:
[..]
een boete krijg je niet voor netjes rijden maar voor aso en dom rijgedrag
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Niet altijd
Te hard rijden is niet aso en dom, (behalve dom omdat je weet dat het je geld kost) maar het kost je behoorlijk wat centen. (ik kan het weten)
Wie rijden van schrik meteen snel door na een ongeluk ? de vrouwen, omdat ze bang zijn voor sexistische agentenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:59 schreef MLF het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |