nee, ik kan er net niet bij .quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
dus jij weet hoe het is om aan een piemel te likken
Ok, dat zijn wel voordelen. Wildplassen zou allicht iets minder vervelend zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:41 schreef longinus het volgende:
[..]
1: je kan overal terecht
2: Je krijgt geen natte reet
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Heul niet.
Als mannen een drol van 8,6 Couric eruit krijgen lukt een baby ook wel!
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie er niet langs je anus uit komt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Heul niet.
je hoeft geen andere man te vragen om iets te pakken wat een beetje hoog ligt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, dat zijn wel voordelen. Wildplassen zou allicht iets minder vervelend zijn.
dan wordt het gewoon een neger.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie er niet langs je anus uit komt.
(mocht het ooit zover komen)
Tjeempie, en dat allemaal door dat ding daar beneden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef pisnicht het volgende:
[..]
je hoeft geen andere man te vragen om iets te pakken wat een beetje hoog ligt?
Handig he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, en dat allemaal door dat ding daar beneden.
Erg he, tis ook leuk speelgoedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
dan heb je nog steeds geen ballenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt door de zwaartekracht, dat houdt ze stabieler als ze op een hoogte naar iets moeten reiken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een drol is echt niet te vergelijken met het hoofdje van een baby. Pers maar eens een handbal eruit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Heul niet.
Kat in de zak dus..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dan heb je nog steeds geen ballen
hoho, als het op ballen aankomt, verliest de man het helaas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dan heb je nog steeds geen ballen
Een soort van gewicht aan mijn middel hangen zou dus ook kunnen volstaan? Dan hoef ik alleen nog maar hoog te leren springen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Komt door de zwaartekracht, dat houdt ze stabieler als ze op een hoogte naar iets moeten reiken.
Soort van contra-gewicht.
Wij mannen moeten innovatief zijn, wij hebben niet de luxe van een vagina, of een baarmoeder, of eitjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie er niet langs je anus uit komt.
(mocht het ooit zover komen)
Wehehe probeer 'm er eerst eens in te krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een drol is echt niet te vergelijken met het hoofdje van een baby. Pers maar eens een handbal eruit.
De luxe van een vagina ??? Tis geen kofferbakquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Wij mannen moeten innovatief zijn, wij hebben niet de luxe van een vagina, of een baarmoeder, of eitjes.
Dan maar via de backdoor
Lekker schijten is alleen voor mannen, een kind werpen voor vrouwen. Als het een beetje moeilijk gaat, knippen we je wel in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een drol is echt niet te vergelijken met het hoofdje van een baby. Pers maar eens een handbal eruit.
Of gewoon een strap-onquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een soort van gewicht aan mijn middel hangen zou dus ook kunnen volstaan? Dan hoef ik alleen nog maar hoog te leren springen.
Anatomisch gezien zit een piemel iets lager dan je middel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een soort van gewicht aan mijn middel hangen zou dus ook kunnen volstaan? Dan hoef ik alleen nog maar hoog te leren springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |