quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi, kom m'n kamer maar opruimen dan.
Ben je groot en sterk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi, kom m'n kamer maar opruimen dan.
Welneet. Ik beschrijf slechts hoe mannen zich gedragen in bepaalde situaties.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Triggershot het volgende:
TS denkt te kunnen weten hoe mannen in elkaar steken
Of je houdt je smoel dicht, of je pakt een trapje zodat je er zelf bij kunt, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:11 schreef Alicey het volgende:
Ken je de situatie waarin je iets zwaars wilt pakken wat ergens heul hoog op een plank ligt? In zo'n geval is het beste geval om het aan een grote, sterke man te vragen. Niet zelden is het echter zo dat wanneer je de eerste verkennende vraag stelt (Zeg, jij bent groot en sterk he?), er al direct gereageerd wordt met iets als : Ja hoor, maar jullie zijn toch zo geėmancipeerd?
Wat is dat toch met mannen tegenwoordig? Alsof alle vrouwen zomaar geėmancipeerd zijn.
Klacht : Mannen die denken dat alle vrouwen geėmancipeerd zijn.
Samenvatting : Zie klacht.
En daaraan en aan de OP is gelukkig niets generaliserendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welneet. Ik beschrijf slechts hoe mannen zich gedragen in bepaalde situaties.
Tjeempie, je bent de eerste die het opvalt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daaraan en aan de OP is gelukkig niets generaliserend
eh, dat vind ik dan ook wel weer generaliserendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je groot en sterk?
Ben je rijk?
Heb je status?
De bist gepwned wie unne n00bquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, je bent de eerste die het opvalt.
Neuh, ik zou dan veel eerder gaan voor 40-25-36.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef proatjeboksem het volgende:
[..]
eh, dat vind ik dan ook wel weer generaliserend
Ik las gisteren ergens dat voor een vrouw de ideale maten van een man 80-20-42 zijn,
80 jaar, 20 miljoen ¤ op de bank en 42 graden koorts (ikzelf ben meer 34-<uw saldo is niet toereikend>-37)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Ts is zon vrouw die alleen maar emancipeert op dingen die voor haar een voordeel zijn
Zoals?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Ts is zon vrouw die alleen maar emancipeert op dingen die voor haar een voordeel zijn
quote:
Zal ik dit topic voor jou sluiten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:11 schreef Alicey het volgende:
Ken je de situatie waarin je iets zwaars wilt pakken wat ergens heul hoog op een plank ligt? In zo'n geval is de beste actie om het aan een grote, sterke man te vragen. Niet zelden is het echter zo dat wanneer je de eerste verkennende vraag stelt (Zeg, jij bent groot en sterk he?), er al direct gereageerd wordt met iets als : Ja hoor, maar jullie zijn toch zo geėmancipeerd?
Wat is dat toch met mannen tegenwoordig? Alsof alle vrouwen zomaar geėmancipeerd zijn.
Klacht : Mannen die denken dat alle vrouwen geėmancipeerd zijn.
Samenvatting : Zie klacht.
Ja duh.... ik onderschijt me dan ook van de restquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, je bent de eerste die het opvalt.
Dat eerste doe ik nooit. Voor wat dat tweede aangaat - Het is meer goed dat mannen niet bevallen. Ze zouden dat niet trekken denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
''Ik kan niet werken vandaag want ik ben ongesteld!''
''Ik kan niet werken want ik ga bevallen vandaag!!''
Aanstellers
Dat doe ik altijd als plan B. Misschien inderdaad gewoon plan A van maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:28 schreef longinus het volgende:
Maar Alicey, een echte vent zou het voor je pakken voor je het aan hem vroeg, dus voortaan gewoonhulpeloos er naar kijken he
Weer een verkapt vooroordeel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:28 schreef pisnicht het volgende:
Als bevallen echt zwaar was geweest, had god ons wel zo ontworpen dat de mannen zouden bevallen.
Hoezo vooroordeel. Mannen zijn fysiek nu eenmaal superieur tov vrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:28 schreef pisnicht het volgende:
Als bevallen echt zwaar was geweest, had god ons wel zo ontworpen dat de mannen zouden bevallen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hoezo vooroordeel. Mannen zijn fysiek nu eenmaal superieur tov vrouwen.
True..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Voor wat kracht aan gaat wel. Bevallen heeft daar echter niet zo veel mee te maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Wees blij, anders had je dit niet eens kunnen typen.quote:
als jij een clitje likt zit je eigenlijk aan een klein piemeltje te sabbelenquote:
Vrouwen zijn een soort onvolgroeide mannen. Interessante theoriequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als jij een clitje likt zit je eigenlijk aan een klein piemeltje te sabbelen
Het gekke is, als ik een klitje lik vind ik het lekker, maar een piemelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als jij een clitje likt zit je eigenlijk aan een klein piemeltje te sabbelen
Staand plassen ?quote:
liever een stotend ding tussen je benen he!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie wil er nu constant zo'n kwispelend ding tussen de benen.
laat de scherpe opmerkingen in vervolg ff aan mij over, kijk nu wat je gedaan hebtquote:
1: je kan overal terechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok
"TS plast zittend!"
Hebben we dat ook weer gehad.
Maar waarom zou ik staand willen plassen?
dus jij weet hoe het is om aan een piemel te likkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:38 schreef longinus het volgende:
[..]
Het gekke is, als ik een klitje lik vind ik het lekker, maar een piemel
Zal wel mentaal iets zijn.
Dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
liever een stotend ding tussen je benen he!
Heul niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Alicey het volgende:
Voor wat dat tweede aangaat - Het is meer goed dat mannen niet bevallen. Ze zouden dat niet trekken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |