quote:Fri 15 August 2008 18:02u door Creatyfuslijer
Hey kinderachtig menneke, voortaan je bek dicht houden he, anders kom ik ff langs hoerekind.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Koop een dagboek en schrijf het daarin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Hetzelfde voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
Was jij niet gebanned?quote:
maar dat is dan ook gewoon mateloos irritant en tenzij je onder elke post een foto van je tieten plaatst (mits goed gevormd), zou ik je ook dergelijke PM's kunnen sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:00 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Ach mens, ik kreeg zelfs sterf-PM's over mijn supletters.
Ik bedoel:.
en terecht, koppijn krijg je ervanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:00 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Ach mens, ik kreeg zelfs sterf-PM's over mijn supletters.
Ik bedoel:.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was jij niet gebanned?
(Oh wacht, dat was die andere communist geloof ik)
edit: nee wacht jij was het, ik haatte jou toch?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:59 schreef Juup© het volgende:
Zij WAS gebanned ja.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:02 schreef pisnicht het volgende:
[..]
maar dat is dan ook gewoon mateloos irritant en tenzij je onder elke post een foto van je tieten plaatst (mits goed gevormd), zou ik je ook dergelijke PM's kunnen sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |