Whahaaa......quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:58 schreef Creatyfuslijer het volgende:
Ik zal er maar niet op reageren, paupervolkje.
Je vraagt om adressen van belangrijke (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:03 schreef Creatyfuslijer het volgende:
*zucht* Gooi er asjeblieft een slotje op want mensen nemen me blijkbaar niet serieus. Kinderachtig forum zeg, sjezus mina.
Dat je serieus reageert? Teveel gevraagd op Fok!, had ik kunnen weten, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Je vraagt om adressen van belangrijke () mensen... wat verwacht je zelf?
Ik weet niet hoe het met de rest van de mensen hier zit maar als ik neit serieus reageer krijg ik een banquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef Creatyfuslijer het volgende:
[..]
Dat je serieus reageert? Teveel gevraagd op Fok!, had ik kunnen weten, je hebt gelijk.
ach dit is meer een ONZ topicquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de rest van de mensen hier zit maar als ik neit serieus reageer krijg ik een ban
Echt?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Creatyfuslijer het volgende:
[..]
Denk dat ik ze allemaal eens een bezoekje ga plegen...behalve die ene twee, je weet welke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |