True, maar ik val soms bijna van mijn stoel zo droog en lollig dat ik ze vind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:13 schreef kingkongkees het volgende:
Oud
Tssssssss, ik vind wel iets doe maar rustigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ga je zelf ook nog wat nieuws toevoegen, of blijft het bij eeuwenoude plaatjes?
Dat is wel ergquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef znarch het volgende:
[..]
True, maar ik val soms bijna van mijn stoel zo droog en lollig dat ik ze vind.
Zucht, ik mis je banquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Nee.
Dit is geen topic met potentie.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Nee.
Dit is geen topic met potentie.
Precies dat!quote:
Die is tofquote:
Lekker belangrijk, de rest is gemaakt in PAINT sukkel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Slecht gedaan bij dat zwarte randje waar de vloer overgaat in de leuning
En die afbeelding niet wil je zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:02 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, de rest is gemaakt in PAINT sukkel.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
En die afbeelding niet wil je zeggen.
Kan prima in paint, moet je alleen een applicatie hebben die alle frames achter elkaar plakt
Naabinnetje
quote:
Tja, wat kan ik zeggen? Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Slecht gedaan bij dat zwarte randje waar de vloer overgaat in de leuning
whehehe,ik wil hem eigenlijk ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:05 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
http://www.ziraxia.com
Inclusief shipping nog geen ¤ 20,-
om nom nom is het geluid waat je maakt als je gulzig eet/vreet:quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:09 schreef JDude het volgende:
Kan iemand me dat 'om nom nom nom' even uitleggen?
quote:The sound of ravenous eating. Popularized by the character Cookie Monster on Sesame street, it is now used commonly in speech, especially among younger people. Cookie Monster exclaims "OM NOM NOM NOM" when gobbling down cookies (and whatever else goes in his mouth).
Geen gevoel voor humor?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef CypressHigh het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat Burp even uitleggen ?
Je hebt het IQ van een pinda?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef CypressHigh het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat Burp even uitleggen ?
Goedzo, eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:52 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen? Je hebt helemaal gelijk.
Wtf, ze hebben daar een rickroll shirt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:05 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Die laatste.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:13 schreef pwned het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud
quote:
Tof!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:05 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik zag gister dat filmpje bij dumpert.quote:
Ja, ik dus ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik zag gister dat filmpje bij dumpert.
Dacht gelijk aan dit topic
wtf is datquote:
Om Nom Nom Nom ontgaat jou volledig he?quote:
ach, hijzegtmaarwatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Om Nom Nom Nom ontgaat jou volledig he?
Oké, waar zit het verschil in het idee, tussen die van mij en de soep van Laertes dan?quote:
het ongaat je inderdaad een beetjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Oké, waar zit het verschil in het idee dan tussen die van mij en de soep van Laertes?
Ach, jij kopieert en plakt ook maar wat.
de vorm waarvan de mond gemaakt moet worden moet al aanwezig zijn...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Oké, waar zit het verschil in het idee, tussen die van mij en de soep van Laertes dan?
Ach, jij kopieert en plakt ook maar wat.
Dan verwijs ik weer naar de soep van Laertes, waar is de vorm?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de vorm waarvan de mond gemaakt moet worden moet al aanwezig zijn...
De 'vorm' is daarbij dat die vrouw 'opgeslokt' wordt door het zand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Dan verwijs ik weer naar de soep van Laertes, waar is de vorm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |